אחרי הסכם השלום: זה הריאליטי הישראלי הראשון שיצולם בדובאי

אחרי הסכם השלום: זה הריאליטי הישראלי הראשון שיצולם בדובאי

לאחר הסכם השלום ההיסטורי, העונה העשירית של הריאליטי "גולסטאר" - צפויה להצטלם בדובאי ולהיות התכנית הישראלית הראשונה שמצטלמת על אדמת האמירויות

אחרי ההסכם: זה הריאליטי הישראלי שיצולם בדובאי
  (צילום: שטארסטוק)

לאחר חתימת הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות ובחריין, תכנית הדוקו-ריאליטי הישראלית "גולסטאר" של חברת HOT, צפויה לצלם את העונה העשירית שלה בדובאי.

על פי הדיווחים, בימים אלו הפקת התוכנית נמצאת במגעים מתקדמים עם מספר חברות הפקה מקומיות באיחוד האמירויות, זאת במטרה לעשות היסטוריה ולהיות התכנית הישראלית הראשונה שמצטלמת באמרויות.

(צילום: מתוך יוטיוב/ הוט)

בעקבות הקורונה וחום הכבד, הצילומים לעונה החדשה בדובאי יחלו רק בעוד מספר חודשים, ככל הנראה באזור ינואר. בעוד שהליהוקים לעונה החדשה, נמצאים בשיאם בימים אלו.

חברת הוט וADD המפיקות את התכנית, מסרו: "אנו נרגשים ברמה העסקית והלאומית לשתף פעולה עם איחוד האמירויות בעונה העשירית…עם הצלחת התוכנית בישראל ולאור ההסכם שנחתם, אנחנו לא יכולים לחכות לעבוד כקולגות עם תושבי האיחוד במדינה המדהימה שלהם".

"גולסטאר", הוא דוקו-ריאליטי של כדורגל המשודר בHOT מאז שנת 2012. התכנית הספיקה להצטלם בשלל מדינות בעולם, ביניהן: תאילנד, ברזיל, מקסיקו ועוד, ובה השתתפו שלל מפורסמים, כמו: אייל גולן, אלירז שדה, נירו לוי ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו