נסיון הרצח במצפה רמון: החשוד יתייצב בבהמ"ש - סרוגים

נסיון הרצח במצפה רמון: החשוד יתייצב בבהמ"ש

הסתיימה חקירת נסיון רצח האישה במצפה רמון, החשוד ברצח בעלה אביעד משה, בן 45, יתייצב היום בבית המשפט השלום בבאר שבע לאחר הגשת כתב האישום כנגדו על ידי פרקליטות מחוז דרום

author-image
נסיון הרצח במצפה רמון: החשוד יתייצב בבהמ"ש

משטרת ישראל מדווחת כי הסתיימה החקירה בחשד לרצח במצפה רמון. אביעד משה החשוד במעשה צפוי להתייצב היום (שני) בפני בימ"ש לאחר סיום ימי הצהרת התביעה בדבר כוונתה להגיש.

על פי החקירה, במשטרת ישראל בתאריך 18.9 סמוך לשעה 18:00 התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה אודות צעקות לעזרה מבית במצפה רמון.

עוד באותו נושא

הלחץ עבד | הותר לפרסום: זה החשוד בנסיון רצח אישתו


7

שוטרים הגיעו למקום, נכנסו לבית והבחינו באישה שרועה על רצפת הבית ועליה סימני חבלה קשים. השוטרים זימנו טיפול רפואי עבור האישה וביצעו מעצרו של בעלה בתוך הבית.חוקרי זירת עבירה (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים בזירה.

בנם הפעוט כבן השנה וחצי הועבר למשפחת הקורבן.

נוכח האירוע החריג ובתם הערכת מצב הורה מפקד מרחב הנגב, תת ניצב יאיר חצרוני, על הקמת צוות חקירה מיוחד בתחנת דימונה ומעצרו של החשוד, אביעד משה תושב מצפה רמון (בשמונת החודשים האחרונים) בן 45, הוארך מעת לעת בחשד לנסיון רצח.

בתאריך 1.10 עם תם מלאכת החקירה הוגשה לבית המשפט השלום בבאר שבע הצהרת פרקליטות דרום להגיש כנגד החשוד כ"א והיום עם תם ימי המעצר צפוי החשוד להתייצב בפני בימ"ש.

=======

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו