הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד אביעד משה - סרוגים

הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד אביעד משה

מחר בבוקר, הפרקליטות תגיש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אביעד משה החשוד כי בערב ראש השנה דקר את אשתו כ-20 דקירות בכל חלקי גופה ושבר את כל שיניה

הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד אביעד משה
  החשוד בנסיון הרצח (צילום: מתוך פייסבוק)

הפרקליטות תגיש מחר (שני) בשעות הבוקר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אביעד משה, החשוד כי ניסה לרצוח את אשתו בערב ראש השנה.

כזכור, בשבוע בעבר הותר לפרסום כי משה הוא החשוד ברצח, לאחר שבשבוע קודם לכן הוטל צו איסור פרסום על שמו של החשוד, אך עתירה שהגישו לבג"צ מפר כלי תקשורת, הפכה את ההחלטה.

עוד באותו נושא

הלחץ עבד | הותר לפרסום: זה החשוד בנסיון רצח אישתו


7

ההחלטה של השופט ג'ורג' אמוראי שלא לפרסם את שם החשוד, עוררה מחאה רבה ברשתות החברתיות, ואף נערכה הפגנה נגד ההחלטה. הלחץ הציבורי בשילוב של העתירה לבג"ץ גרמו להפיכת ההחלטה.

כזכור, האירוע הקשה אירע בערב ראש השנה, כאשר שירה ביקשה לעשות את החג בבית הוריה בכרמיאל עם בנה בן השנה וחצי. בשל כך, פרץ בינה לבין בעלה ויכוח קשה.

בשלב מסויים איבד הבעל את עשתונותיו והוא הכה אותה באלימות קשה בראשה. לאחר מכן הוא דקר אותה כ-20 דקירות בכל חלקי גופה ושבר את כל שיניה.

לאחר המקרה הקשה, פרסם אחיה של שירה, עופר איסקוב, פוסט העמוד הפייסבוק שלו. איסקוב כתב: "גיסי לשעבר ניסה לרצוח את אחותי הקטנה בעודה מחזיקה את בנם הפעוט בן השנה וחצי בחיקה".

"הוא תקף אותה באכזריות רבה עם מערוך וסכין מטבח, שנייה לפני שיצאה מהבית. ריסק לה את הלסת והעיף לה את כל השיניים מהפה, ולאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים".

בשל פציעותיה הקשות, לפני כשבוע נפתח פרויקט מימון המונים תחת השם "מחזירים לשירה את החיוך", לצורך גיוס של כ-360 אלף שקל. המטרה, כך נכתב בדף הפרוייקט היא "לשחזר את פניה של שירה, לחזור לעצמה ולבנה הפעוט, לאחר התקיפה הנוראה שעברה". עד כה גוייסו כ-1.1 מיליון שקל.

=======

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו