עימותים במחאה נגד נתניהו: 38 מפגינים נעצרו - סרוגים

עימותים במחאה נגד נתניהו: 38 מפגינים נעצרו

38 מפגינים נעצרו על ידי המשטרה בתל אביב במהלך ההפגנות נגד ראש הממשלה, זאת לאחר שהתעמתו עם השוטרים והפרו את הסדר. מאות דו"חות נרשמו על הפרת תקנות הקורונה, ומספר מפגינים נפצעו באירועים

author-image
עימותים במחאה נגד נתניהו: 38 מפגינים נעצרו
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

המשטרה עצרה הלילה (שבת) 38 בני אדם שהפגינו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתל אביב, זאת לאחר שהתעמתו עם השוטרים שנכחו במקום. במשטרה טענו כי המפגינים הפרו את הסדר ולא שמרו על תקנות הקורונה, אך מנגד בארגוני המחאות טענו כי המשטרה השתמשה בכח מופרז. מלבד עצור אחד שהועבר לחקירה, כל יתר המפגינים שנעצרו שוחררו במהלך הלילה.

"חופש המחאה בגבולות שנקבעו בחוק ע״י הדרג המדיני בצל אחד המשברים הבריאותיים הגדולים ביותר שפקדו את ישראל ועל רקע שיעורי תחלואה גבוהים בנגיף הקורונה, אינו חופש ההדבקה ולא מתיר לאף מפגין או מפגינה להפר את החוק והסדר או לפגוע בבריאות הציבור" נמסר מהמשטרה. "לצערנו, הערב התגלו הפרות רבות וחמורות במוקדי מחאות, ובכלל זאת בעיר ת״א".

עוד באותו נושא

הפגנות מתחת לבתים של שרי כחול לבן, 3 נעצרו

לדבריהם, "מפגינים רבים הפרו את הסדר, חסמו צירים , התעלמו מהוראות השוטרים, ונקטו באלימות פיסית ומילולית. חלקם הגדול הפרו בבוטות את תקנות שעת החירום כשהתקהלו ללא שמירת מרחקים, לא עטו מסיכות וסיכנו את בריאות הציבור. המשטרה חזרה והודיעה למפגינים כי ההפגנה אינה חוקית וקראה להם להתפזר, אולם אלו המשיכו להתהלך ברחובות תל אביב חלקם ללא מסכות וללא שמירת מרחק אחד מהאחר והתעמתו עם שוטרים".

"המשטרה לא תאפשר הפרות כה בוטות של החוק והסדר הציבורי במחאות ובכל מקום אחר, ותמשיך לפעול בנחישות וללא משוא פנים היכן שידרש ומתי שידרש" סיכמו. "המשטרה קוראת לציבור לגלות אחריות אישית וציבורית ולהרתם למאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. רק ביחד ננצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הנה השיטה
יהודה בן רחמים | 04-10-2020 9:57
מעצר 38 מפגינים שחרורם למחרת וחוזר חלילה. לא קורא את המוח של המשטרה
כי אין...
אמממ | 04-10-2020 10:02
כי אין עילה אמיתית למעצרים
2
איזה באסה שזה...
מאוכזב מאוד | 04-10-2020 12:54
איזה באסה שזה לא חרדיים..
3
השמאלנים הם אסוננו!...
דודו | 04-10-2020 17:17
השמאלנים הם אסוננו!