הפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ; מפגינים הותקפו - סרוגים

הפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ; מפגינים הותקפו

מאות הפגנות מתקיימות הערב ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה נתניהו, בדרישה מהשרים שי ופרקש הכהן להתפטר מהממשלה. מפגינים הותקפו במהלך השבת. המשטרה אכפה את הנחיות הקורונה בהפגנות

הפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ; מפגינים הותקפו
  הדגלים השחורים

מאות הפגנות קטנות נגד ראש הממשלה נתניהו מתקיימות הערב (שבת) ברחבי הארץ, תחת הגבלות הסגר הכללי המאפשרות הפגנה במרחק של קילומטר אחד ממקום המגורים.

בתנועת הדגלים השחורים קוראים הערב לשרים יזהר שי ולאורית פרקש-הכהן "לגלות אחריות לאומית ולהתפטר מממשלת נתניהו".

עוד באותו נושא

כשבחוץ מפגינים: הוועדה אישרה הגבלת הפגנות

מהתנועה נמסר: "אנו נמצאים ברגע גורלי והיסטורי, מעל לאלף הפגנות עם רבבות של משתתפים, לא מוכנים לקבל יותר את המצב שהנאשם גורר אותנו אליו".

"מדינת ישראל זרקה השבוע לפח 35 מיליארד ש״ח מכספי המיסים שאנחנו האזרחים שילמנו רק בגלל האובססיה של נתניהו להפסקת ההפגנות".

עוד הוסיפו כי: "המשך כהונתו של נתניהו מהווה את האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל, משבר הקורונה לא ייפתר עד שנתניהו יתפטר. אנו קוראים לשרים יזהר שי ואורית פרקש-הכהן להתפטר כדי להציל את ישראל מידי נתניהו".

בתוך כך בדגלים השחורים עדכנו על מספר תקיפות שעברו מפגינים, בהן אישה בת 57 שהותקפה באגרוף לפנים ברמת החייל שבתל אביב ונמצאת בטיפול רפואי באיכילוב עם חשש לשבר באף, זריקת חזיז על מפגינים שערכו צעדה בחיפה, וזריקת אבנים על מפגינים בנתניה.

אירועי אלימות נוספים רשמו בנס ציונה ובכפר סבא. בכיכר התות שבפרדס חנה נרשם אירוע חמור בו נשברה ידו של אדם שיצא להגנת מפגינים. אמבולנס ומשטרה הוזמנו, והוא פונה לקבלת טיפול.

המפגינה שהותקפה בתל אביב (הדגלים השחורים)

בד בבד, מעדכנת המשטרה כי מפגינים בכיכר המושבות שבתל אביב הפרו את תקנות שעת החירום ועל כן המשטרה פיזרה את ההפגנה.

בנוסף, נמסר כי למפרי ההנחיות נרשמו דוחות בגין הפרת התקנות וכן בוצעו מעצרים של מפרי הסדר הציבורי, וכי בכל מוקדי המחאות ברחבי תל אביב השוטרים פועלים באופן דומה.

עוד נמסר כי השוטרים שפעלו באזור אבן גבירול במחאה שהתקיימה במקום איתרו אשה אשר אמורה להימצא בבידוד. השוטרים רשמו לה דו"ח והחזירו אותה לביתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
ובנתיים התברר ששמעון...
זאת ועוד | 03-10-2020 20:45
ובנתיים התברר ששמעון ריקלין השקרן ביים את התקיפה שלו בכיכר הבימה. הוא עצמו ביקש ליווי ודאג לצילום למרות שבשעה שעזב כלל לא היו מפגינים בסביבה. איזה איש עלוב.
2
דיקטטורה
אטאיסט | 03-10-2020 20:52
בדיוק כמו פוטין וטראמפ גם נתניהו נתמך על ידי בריונים אלימים. אנשי ימין שעדיין חפצים בשימור המשטר דמוקרטי חייבים להסיר את תמיכתם מראש ממשלה כושל זה.
3
גם באיראן נאמני...
רון | 03-10-2020 20:52
גם באיראן נאמני האיטולות תוקפים מפגינים, הביביסטים היו יכולים להצטרף למשמרות המהפיכה באיראן
4
אחלה חדשות ...
צודק | 03-10-2020 20:56
אחלה חדשות
5
נו ואיפה ביביהו...
ישראלי עצוב | 03-10-2020 20:58
נו ואיפה ביביהו לצאת נגד החוליגנים שלו. שום ציוץ לא נשמע ממנו כי הוא ראש מאפייה וככזה יש לו חיילים עם iq סולייה.
6
יפה
שמתחילם | 03-10-2020 21:07
לטפל בקריים אנארכיסטים . אבל למה לא עם זרנוקית מיים
למה הדבר דומה
אטאיסט | 03-10-2020 21:26
@שמתחילים. מותר וחשוב להפגין גם אם זה לא בדיוק לרוחך. מענין מה היתה הדעה שלך כאשר היו בעבר הפגנות של חרדים או מתנחלים.
7
ימיו של ביבי...
כל אחד קוצר את מה שזרע ... | 03-10-2020 21:11
ימיו של ביבי בשלטון ספורים , וכנראה גם ימי היות אזרח חופשי לא יהיו ארוכים במיוחד , תלוי כמה שנים יצליח לגרור את משפטו ... אבל גם זה יסתיים בסוף בקול ענות חלושה ... ובשנים רבות בכלא ... וזה לא כולל פרשת הצוללות ופרשת מטוסי ה F-35 ....
8
הדגלים השחורים = דעש הישראלי
זאב | 03-10-2020 21:18
לא בעד שלטון הביביסטים ולא בעד שלטון האנרכיסטיים הקשורים לחונטה של השמאל, אותם גם לא רוצים בשלטון. עם ישראל מתנגד ובצדק להפגנות המאורגנות שלא משקפות את רוב דעות בעם.
בהפגנות החגדים...
אילנה | 04-10-2020 0:40
בהפגנות החגדים שרפו פחים זרקו אבנים על שןטרים וסגרו רחובות אז למה אתה משווה?
מלחמת אחים ?? מקווה שרחוקה
זאב | 03-10-2020 21:58
הפגנות החרדים דוכאו ביד קשה על ידי המשטרה באמצעות אלימות ברוטלית גם כנגד ילדים והבואש המרושע, השאירו אנשים נכים. לעומת ההפגנות האנרכיסטים שפתאום המשטרה מאבדת שליטה, רואים בברור כי יש תמיכה בהפגנות אלו של אנשים בחלונות הגבוהים במדינה. אותם דמויות כמו אהוד ברק ודומים להם שתומכים בהפגנות בעצמם מושחתים לא פחות מביבי המושחת. גם בתי המשפט מושחתים, וזאת נחשף על ידי עיתונאי, ולא הוכח על ידי אותם שופטים שיצאו נגד החשיפה שהאשמה לא נכונה. הרעיון במדינה הוא לא מי המושחת אלה מי החזק והשולט.
זכות ההפגנות חייבת להשמר
אטאיסט | 03-10-2020 21:37
למרות שעשית סקר ולהערתך רוב העם מתנגד להפגנות, זה לא אומר שבמשטר דמוקרטי אסור למיעוט החפץ בשילטון נקי משחיטות להפגין נגד הממשלה. פרט לזה אם תפשפש בעבר ותזכר בהפגנות הענק של החרדים או המתנחלים תגיע למסקנה שרוב רובן היו הפגנות מאורגנות למשעי.
, אסור...
מלחמת אזרחים ? | 03-10-2020 21:34
, אסור לאזרחים לתקוף מפגינים גם אם הם לא מסכימים לדעתם. זו התחלה של אנרכיה ומלחמת אזרחים.
9
הפגנות מקור להדבקות...
חני | 04-10-2020 1:41
הפגנות מקור להדבקות מס 1 חבל שהרופאים לא הדגישו זאת במפורש מחשש חפגיעה בדמוקרטיה חיי אדם מעל הכל
בתי הכנסת...
רון | 04-10-2020 8:19
בתי הכנסת הם המקור מספר אחד להדבקה בארץ לפי נתוני משרד הבריאות. הפגנות הן באוויר הפתוח עם מסכות ושמירת מרחק , בנוסף מדובר בציבור קטן יחסית בהשוואה ל-2 מיליון איש שפוקדים את בתי הכנסת. כמובן שהמח הביביסטי הקטן שלך לא מסוגל לעכל נתונים
ההסתה שלך...
עשהאל | 04-10-2020 6:20
ההסתה שלך היא בניגוד לנתונים. אין הדבקות בהפגנות לפי הנתונים של השבכ ומשרד הבריאות. די להסתה של הביביסטים העלובים.
10
לחובב הפדופילים ,מפקיר...
לחובב הפדופילים ,מפקיר הפקודים ,שמנסה למוטט את המדינה "לשומרי הסף " המכשירים לו את הדרך ,מאמיניו הכבשים העיוורות לכם השופרות מימין כפוי הטובה ובשמאל הבזוי ,נאמר :מוטב שתהגרו כולכם למולדתכם ,סמל האור והנאורות האנושית ברלין .במצב הפסיכוטי הקשה בו נמצא המחנה המצומק מעורער נפשית ,לא תועיל שום התערבות פסיכיארית מצבכם אבוד. בעיקר כשיתברר שלא מחנה הימין ולא נתניהו כאן להישאר in your face ! חשש ממשי לשלומכם הנפשי התלוי על חוט השירה. ל כ ו !! | 04-10-2020 17:52
לחובב הפדופילים ,מפקיר הפקודים ,שמנסה למוטט את המדינה לשומרי הסף המכשירים לו את הדרך ,מאמיניו הכבשים העיוורות והשופרות בשמאל ובימין כפוי הטובה, לכם נאמר :מוטב שתהגרו כולכם למולדתכם ,סמל האור והנאורות האנושית ברלין .במצב הפסיכוטי הקשה בו נמצא המחנה המצומק מעורער נפשית ,לא תועיל שום התערבות פסיכיארית מצבכם אבוד. בעיקר כשיתברר שלא מחנה הימין ולא נתניהו כאן להישאר in your face ! חשש ממשי לשלומכם הנפשי התלוי על חוט השירה. ל כ ו !!