אם אתה לא יכול לנצח, הצטרף! זה המוטו שצריך להנחות את בתי האופנה בימי קורונה.  מי שימשיך בקונספט הייחודי שלו מבלי להתעמת עם השינויים הגלובלים ישאר מאחור.

המסכה, אקססורי שצבר וותק של חצי שנה, הולכת להישאר פה עוד הרבה זמן ונראה שאנחנו בשלים להשקיע מכספנו עבור אחת ממותגת שתצטלם טוב ברשתות החברתיות.

מי שהצטרף לחגיגה הוא בית האופנה ראלף לורן שיצאו עם קולקציה של 13 מסכות ממותגות מבדים מוכרים. כל מסכה כוללת גשר אף מעוצב, בטנה פנימית מכותנה נושמת ושתי שכבות פנימיות של בד לא ארוג לסינון חלקיקים של 80%.

גולת הכותרת היא בתיק בד הממותג שמגיע עם המסכה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on

אופנה ותרומה

הרווחים מהמסכות ילכו לתרומה לארגון הבריאות העולמית לקרן לסולדיריות. זו אינה הפעילות הפילנטרופית הראשונה של ראלף לורן שנרתם כבר בתחילת משבר הקורונה למאבק עם הודעה כי בית האופנה יתרום 10 מיליון דולר לצוותים, לשותפים ולקהילות שנהרסו בעקבות הוירוס. בנוסף להתגייסות לייצר מסכות וחלוקים לצוותים רפואים בארה"ב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on