בג"ץ קבע: הרב שמואל אליהו יעמוד לדין משמעתי - סרוגים

בג"ץ קבע: הרב שמואל אליהו יעמוד לדין משמעתי

שופטי בג"ץ קבעו כי יש להעמיד לדין את הרב הראשי של העיר צפת, הרב שמואל אליהו בגין שורת התבטאויות המוגדרות כפוליטיות, בהן, בין היתר התבטאויות נגד שופטי בג"ץ עצמם

בג"ץ קבע: הרב שמואל אליהו יעמוד לדין משמעתי
  הדס פורוש/פלאש 90

בג"ץ קבע היום (שני) כי יש להעמיד את רבה הראשי של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, לדין משמעתי, בעקבות התבטאויות נגד רשויות אכיפת החוק והמשפט, ונגד הציבור הערבי בישראל.

פסק הדין מגיע בעתירה שהוגשה על ידי האגודה לזכויות האזרח והמרכז הרפורמי שהוגשה בשל התבטאויות של הרב שמואל אליהו לאורך שנים, בהן יצא נגד הציבור הערבי ונוכחותו בעיר צפת, נגד קהילת הלהט"ב, נגד שירות נשים בצה"ל, וביקר בחריפות את שופטי בית המשפט העליון.

עוד באותו נושא

הרב אליהו על פסיקת בג"צ נגדו: 'לא אפסיק לומר אמת'


74

"יחס שלילי ביותר – עד כדי מבזה"

השופט אלכס שטיין כתב: "עבירות המשמעת שבגינן ניתן להעמיד את הרב אליהו לדין במקרה דנן, עניינן התנהגות שאינה הולמת רב עיר, אשר כוללת, בין היתר, את הפרת האיסורים בכל הקשור לאמירות הפוליטיות ולביקורות על מוסדות המדינה המיוחסות לרב".

שטיין ציין כי: "חלק מהתבטאויותיו של הרב אליהו אשר כוללות אמירות קשות, ואפילו בוטות, ואשר נועדו להעביר מסר הלכתי לקהלו, אינן עולות, בהכרח, כדי עבירת משמעת".

"אמירות אלה מביעות יחס שלילי ביותר – עד כדי מבזה – לתופעת ההתבוללות שליהודים ולקהילת הלהט"ב ומצדדות באיסור הלכתי על מכירה והשכרה של נכסי יהודים לאוכלוסייה הערבית ועל שירת נשים. כמו כן מדברות האמירות בגנותו של שירות נשים בצה"ל".

"אמירות אשר נאמרות על ידי רב עיר בישראל מהפרספקטיבה הדתית-לאומית שלו, כמו גם כל אותן האמירות אשר באות להעביר מסר הלכתי לקהל מאמיניו של הרב – תהיינה קשות ובוטות ככל שתהיינה – אינן מגיעות כדי עבירות המשמעת המוגדרות בחוק שירותי הדת כהתנהגות שאינה הולמת רב עיר".

שטיין הוסיף: "האם אנשי קהילת הלהט"ב, נשים המשרתות בצה"ל, יהודים שמנהלים את חייהם לפי ערכים אוניברסליים או אחרים, אחרי שהרחיקו את עצמם ממסורת אבותינו, וכן אזרחים שאינם יהודים, כדוגמת בני האוכלוסייה הערבית – עלולים להיפגע מדברי הרב אליהו אשר אינם מגיעים כדי עבירת משמעת בזכות היותם מֶסֶר דתי המותר לרב? סבורני שכן, ולמרות זאת לא נתבע מהרב את עלבונם".

"אמירות העולות לכאורה לכדי עבירה משמעתית"

בהמשך פסק הדין השופט שטיין הביא אמירות של הרב אליהו אשר עולות, לכאורה, לכדי עבירה משמעתית:

  • "בימינו צריכים להשתדל, כי כל מי שמרים יד על יהודי להרגו, נקום יינקם. ואפילו לא הרג אלא רק הכה או רצה להורגו […] גם בימינו חשוב לדאוג להסדרת החוק כך שיהיה ברור לכולם, כולל לרוצחים, שמחבל או מחבלת שבאו להרוג יהודים – זה סופם. חובה ומצווה על החיילים והשוטרים והאזרחים לכלות אותם. לא לנטרל אותם ולא להשתלט עליהם, אלא להעבירם מן העולם. ומי שמגן עליהם – מביא שפיכות דמים לעולם".
  • "מה עושים עם היצורים הפראיים האלה על הר הבית? הם ממש כמו צלם בהיכל. המקום הכי הפוך שמו שם. העם שונא שלום. כך קורא לו דוד המלך נכון? ואנחנו בטיפשותנו נותנים להם את הזכות לשלוט שם אז למה שלא ינצלו אותנו, אין לך עם יותר נצלן מהם, פשוט נצלנים, נותן להם כסף, נותן להם אוכל, נותן להם חשמל, נותן להם מים […] והם יורקים לך לפרצוף ודוקרים את טובי בחורינו".
  • "הערבים אותם ערבים והים אותו ים. אומרים, אותה שנאת ישראל יש להם בכל מקום שהם רואים יהודים הם מזיקים. רק עכשיו היו יהודים בגרמניה. חטפו מכות מערבים, זה לא משנה איפה אתה נמצא […] בכל מקום שהם רואים יהודים הם הורגים, הם לא אכפת להם יהודים בארץ או יהודים בתל אביב או באלון מורה או בפריז או בבואנוס איירס, זה לא משנה להם".

בנוסף, ציין השופט שטיין שורת התבטאויות פוליטיות של הרב שמואל אליהו, בין היתר תמיכה ברב רפי פרץ לראשות הבית היהודי, התנגדות לנפתלי בנט, התבטאות בנוגע למערכת בחירות רביעית שפורסמה בטור באתר סרוגים, וכן טענות כי חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הן "שיטה ידועה של אלו שנכשלו בקלפי".

"הנזק מההתבטאויות – כפול"

עוד כתב כי "בין התבטאויותיו של הרב אליהו ישנן אמירות שמותחות ביקורת בוטה על נושאי תפקידים בכירים ברשויות הציבוריות, בהם שופטים בבתי המשפט ובערכאות הצבאיות, וכן הרמטכ"ל". לדברי השופט, "הנזק מביקורת בוטה של נאמן הציבור על מדיניות הממשלה ומערכותיה הוא כפול. ראשית, יש בביקורת כזאת של איש-פנים גרעין של אנרכיה. שנית, ביקורת פומבית ובוטה המושמעת על ידי עובד ציבור נגד מוסדות המדינה פוגעת באמון הציבור בשירות הציבורי".

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות כתבה: "אמירות אשר, בסבירות קרובה לוודאית, חותרות תחת יסודות השירות הציבורי; התבטאויות הקוראות לפעול בניגוד להוראות החוק או בניגוד למדיניות הממשלה; וכן התבטאויות המהוות פעילות מפלגתית אסורה או התבטאויות שיש בהן, לכאורה, כדי לפגוע, לבזות או להשפיל אוכלוסיות שלמות, אינן חוסות תחת חופש הביטוי הנתון לרב עיר. משמעות כהונתו כמשרת ציבור היא שאין באפשרותו להביע דעות כאלו ללא מגבלה, ועליו לגזור על עצמו התנהגות ממלכתית ההולמת את מעמדו".

"לקדם את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים"

השופט יצחק עמית ציין כי: "אין מדובר בהתבטאות בודדת של המשיב אלא בסדרה ארוכה של התבטאויות לאורך השנים, וחזקה על בית הדין המשמעתי כי יתן דעתו על מכלול ההתבטאויות".

בנוסף, קרא השופט עמית לקדם את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים: "בראש בית הדין המשמעתי הייחודי לרבני ערים, עומד דיין או דיין בדימוס שלבית דין רבני ולצידו שני רבני ערים. אציין את החשש שהביעו המשיבים 1-2 (שרת המשפטים איילת שקד, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. א"ב) כי מדובר במערכת משמעתית שאיננה אפקטיבית. ימים יגידו, אך מכל מקום, טוב יעשה המחוקק אם יקדם את הנושא ואת הצעת חוק שירותי הדת היהודיים".

"אין לציבור אמון בבית המשפט הזה"

מהאגודה לזכויות האזרח שהגישה את העתירה נמסר: "זה די מדהים שצריך להגיע עד בג"ץ כדי שאדם המקבל משכורת מאזרחי ישראל יועמד לדין משמעתי בגין התבטאויות גזעניות ופוגעניות".

גלעד קריב, מנכ"ל התנועה הפורמית שהשתתפה בהגשת העתירה מסר בתגובה: "בית המשפט הבהיר היום שמדינת ישראל אינה יכולה לאפשר לרבנים לנצל את משרתם הציבורית על מנת להסית באופן מתמשך ועקבי לגזענות ולהדרה של אזרחי ישראל הערבים, ושממשלת ישראל אינה רשאית לעצום עיניה למול הפרה מתמשכת של הוראות החוק מצדם של רבנים".

מארגון תג מאיר שהיה גם הוא שותף לעתירה נמסר: "הרב אליהו הסית בעקביות כנגד בתי המשפט, שמאלנים, ערבים, הקהילה הגאה ומנגד נתן חסות לימין קיצוני ונוער גבעות. בג"צ הניף היום כרטיס אדום לרב אליהו ולכל הרבנים המסיתים כנגד שופטים ובתי המשפט ומתבטאים בגזענות כלפי המגזר הערבי ממרום מעמדם כרבנים מטעם הממלכה".

בלשכת הרב שמואל אליהו הגיבו לדברים: "מדובר בבית משפט פוליטי. אם היה מדובר על חופש דיבור של אנשים שלהם אין שום בעיה להציג גליוטינה או ראש ממשלה על חבל תליה. אם מדובר על רבנים או דתיים הם יעקמו את החוק כדי לבטל את הזכות היסודית הזו. אנחנו לא נפסיק לדבר. לא נפסיק לומר את האמת. אין לציבור אמון בבית המשפט הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
188 תגובות - 77 דיונים מיין לפי
1
עולם הפוך ראיתי
דת"ל | 21-09-2020 15:18
אם זה נחשב אמירות גזעניות, אפשר גם להעמיד את התנך ואת דוד המלך לדים משמעתי לא רק על אמירות גזעניות אלא גם על מעשים גזעניים.
שופטים חסינים אינם ראויים, צביעות
מייק | 23-09-2020 17:53
1. דוח הנציבות החריף על הבת- בפיה של הנציבות ביקורת חריפה ביותר על התנהגותה של השופטת איריס ארבל אסל בתו של מנכל בתי המשפט לשעבר. בנוגע לחילופי הדואל נאמר בהחלטה, כי זו התנהגות שאינה הולמת מעמדו של שופט ועלולה לפגוע באמון הציבור במערכת השיפוט. התכתבויות אלה גובלות בהתבטלות דימויו של השופט כשופט עצמאי ובלתי תלוי... מערכת יחסים כזו יוצרת גם בעיניו של הסטודנט דימוי של שופט תלותי ולא נחרץ, שהופכת אותו, את הסטודנט, למושיע כביכול ולגואל. ...האמור בהתכתבויות אינו מוסיף כבוד לשופט. להפך, הוא ממעיט מערכו ופוגע בדימויה של המערכת. שופט אינו יכול להשיל מעליו את הילתו וכבודו, משום שאלו הם נכסים כמו דגלה וסמלה של המדינה, אומרת הנציבות. לשופט אסור להפוך סטודנט או מתמחה לנפש תאומה שלו, המזמין אותו למעשה להתפלש בנבכי נפשו והגיגיו. אין מניעה שייווצרו יחסים חבריים בין שופט למתמחה, אבל צריך להקפיד על מכובדות הקשרים, לבל ייפרמו תפרי גלימת השופט ויצנחו ביחד עם כבודו. לצערנו, נראה שכך קרה במקרה זה. ההתכתבויות הללו, נאמר עוד, עלולות לגרום נזק תדמיתי בל ישוער למערכת המשפט. הנציבות מציינת, כי אסל באה בטרוניה על כך שהסטודנט העביר התכתבויות אישיות, ומשיבה: על זה נאמר: 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. היכן היו הזהירות ושיקול הדעת המצופה משופט, המחויב לשמור על מעמדו שלו ועל מעמדה של מערכת השיפוט שהוא חבר בה? השופט/ת כשל/ה בכך, פגע/ה בכבודו/ה האישי, במעמדו/ה כשופט/ת ובכבוד המערכת כולה. כשל במשך חודשים בהתייחס להעברת התיקים לסטודנט, אומרת הנציבות: מיותר להכביר את חומרת המעשה, כאשר מדובר בתיקים רגישים. אסל טענה שפעלה בתום לב, אך הנציבות דוחה זאת: לא ניתן לקבל טיעון של 'תום לב', כאשר מדובר בשופט אשר כיבוד החוק אמור להיות נר לרגליו. השופט/ת כשל/ה חמורות בהפעילו/ה שיקול דעת מוטעה... לא מדובר בכשל חד-פעמי, ברגע של היסח דעת, אלא במספר רב של פעמים במשך חודשים. עוד נכתב מיותר להכביר מילים על הנזק שיכול להיגרם למערכת המשפט, כאשר תיקים חסויים מתגלגלים לידי מי שאינו מוסמך לקבלם. לא קשה לצפות את הנזק שיכול להיגרם אם יועברו התיקים החסויים הלאה.
- וכל...
מדבר שקר תרחק, מכיר ? | 22-09-2020 17:53
- וכל העובדות כביכול שתיארת מניין לך ? היית שופט ? היית עוזר שופט ? איך לא רועדת ידך להקליד שקר אחר שקר ולהוליך שולל קוראים תמימים ? יש לך מידע אם הם מסייעים לעניים או לא ? יודע כמה שעות הם עובדים ? אין לך מושג קלוש על משכורותיהם ואתה פשוט מוציא דיבה. ואגב, מי נותן להם חינם כרטיסי טיסה לחול ??? מה השטויות האלה ? כל כך הרבה שקרים - ועוד מצד מי שחושב עצמו יהודי ירא שמיים.
, דמיון יוצר...
על חטא שחטאנו בטיפשות פה....בריצת רגליים להרע.....בשיח שפתותינו..... | 22-09-2020 17:48
, דמיון יוצר יש לך. אבל כל קשר בין הדמיון שלך ובין המציאות הוא בלתי קיים. לשופטים אחריות כבדה. הם עובדים קשה שעות רבות מאוד ביום. יש לך מושגים הזויים ומדומיינים על סדר יומם ואתה מציג את הדמיונות שלך כמציאות, למרות השקר שבהם. זו אינה דרכה של היהדות.
אמת ויציב...
מתן מתן | 22-09-2020 14:01
אמת ויציב חיזרו בתשובה
ליחימוביץ, אכן יש הבדל בין רבנים לשופטים
בג''צ מדושני עונג | 22-09-2020 13:09
כפי שכתבת. השופטים מתנהגים כגויים חיים כגויים. לא מסייעים לגלמודים, לא מחלקים צדקה. שונאי עניים. עובדים 3 עד 4 שעות, אח''כ נחים על זרי דפנה. כל שופט שוקל 100 ק''ג ויותר. מקבלים 180 אלף ש''ח בכל חודש. רכב חינם, טיסות לחו''ל חינם. בקיצור מדושני עונג. ומנגד הרבנים הקדושים עמלים 24/7 עבור עם ישראל.
מכתב שכתבתי לא' מ''שופטי'' הבג''צ
דן יחימוביץ | 22-09-2020 11:39
מכתב שכתבתי לא' השופטים מהבג''צ. ואת תגובתו אפרסם בקרוב, לאחר שאקבל רשות ממנו: אני פונה אליך, לא כשופט, כי לפי דעתי, ''אין שופטים בירושלים'', אלא כעובד ציבור בבניין הקרוי ''בית המשפט''. אתה וחברך עומדים לבצע ''שיימינג'' לאחד מגדולי ישראל בדורנו, הגאון רבי שמואל אליהו שליט''א רבה של עיר הקודש צפת, בן למנהיג ישראל מרן הרב הראשי, מלאך ה'. רבי מרדכי אליהו. זצ''ל. בוא מר ..... וארשום לך, מה ההבדל בינך ובין חבריך בבג''צ. ממש כהבדל בין יהודי אמיתי לבין כל גוי. הרב אליהו קם השכם בבוקר, [לאחר שהלך לישון לאחר חצות הליל, בגלל שהיה טרוד לבעשיית חסד לאחר חצות].מתחיל לקיים את מצוות היום ככל יהודי דתי. רץ לבית הכנסת להתפלל. עוד לא סיים לחלוץ את התפילין, וכבר מחכים לו כמה יהודים ומרצים לפניו את הבעיות שלהם, הרב מטלפן מיד לכמה מכרים ועסקנים וכו' והמתפללים הללו כבר מתחילים לחייך. הרב פונה מיד למשרדו, לטעום פרוסת לחם וללגום כוס קפה. חוזר לא' ממוסדות התורה בעיר הקודש צפת. מוסר שיעורים, בהלכה ובמוסר. ושוב חוזר למשרדו ועוסק בענייני הרבנות. כמו שלום בית, כשרות, ביקור חולים, תיקון מקוואות, ופותר עוד עשרות בעיות. בהרבה לילות מסדר קידושין ומשתתף בשמחות בר מצווה וכהנה, ולהבדיל מספיד בהלוויות. מגייס כספים לכל נצרכים, למוסדות תורה. והרשימה ארוכה. לכבוד הרב אין זמן לשבת בשלווה ולאכול ארוחה מזינה וטובה. לכבוד הרב, אין זמן לישון. והרשימה היא עוד ארוכה רק לא אטריד אותך – אתכם הקרויים לא עלינו ''שופטים''. ואילו סדר יומכם הוא: קמים בבוקר, ומיד לובשים מכנסי ספורט, תופסים את מושכות הכלב או הכלבה, תוקעים סיגר קובני טוב בפה, ועורכים סיבוב סביב שכונת רחביה, בדרך פוגשים קולוגות כמו אסתר חיות וכמעט את כל החונטה. לאחר ''סיבוב הכלבי'', שבים הביתה לשתות קפה עם עוגת גבינה, מרימים טלפונים לכמה חונטים. יורדים לרכב המפואר ושועטים לבית המשפט. נפגשים עם החונטה מברברים על ביבי ואת הסוף המר שהם מכינים לו.סופו. על הסרטים שראו אמש, ועל ענייני זימה שנעשים בכתלי בית המשפט. מתחילים את הדיון השפטי שהובא לפניהם. אם ''הנאשם'' הוא מהימין, אז תוך דקה הם כבר החליטו שהוא אשם, ואם הנאשם הוא מהשמאל, אזי הם ממציאים חוקים בו במקום ומזכים אותו. תוך כדי המשפט הם מרימים טלפון לאשה או לזוג, לשאול מה שלום הכלבה. לאחר 4 שעות הם מתעייפים ותופסים תנומה בלשכה. ומהלשכה הולכים לבית קפה לנאורים. אף ספרדי לא יכנס לשם, ואף ימני לא יכנס לשם. בשעה 13.00 חוזרים הבית לסיבוב שני עם הכלב. לאחר הסיבוב. עושים ''שלאף שטונדה'' מנוחת צהרים בגרמנית. קמים אוכלים, שותים, מטלפנים, שותים, משחקים עם הכלבה = מתכלבלבים. וכך עוברים שנים על גבי שנים, מאמללים המון משפחות מהימין, לאחר שהאשימו אותם. והשאר אתם יודעים לבד. זה ההבדל בינכם לבין היהודים.
כבוד הרב שליט''א בוא לבג''צ עם ביצים סרוחות
תושבי צפת הכשרים | 21-09-2020 21:47
אנו כ 2000 מתנחלים ותושבי צפת, נבוא עם עגבניות רקובות ואבטיחים סרוחים וחיתולים של תינוקות מלוכלכים. והרגע שתתן רמז נדע מה לעשות. נבקשך להכריז קבל עם כי תמיד תחזור על דבריך נגד כח הרשע הבגצ''י
- אידיוט...
ארמית או עברית - הטיפשות היא אותה טיפשות. נבערות הדעת היא אותה נבערות. | 21-09-2020 16:39
- אידיוט נשאר אידיוט, גם בארמית.
סיכום ופסק דין של ''אגודת שופטי תורה''העולמי:
''אגודת שופטי התורה' | 21-09-2020 16:38
לאחר ששמענו את דברי הלעז שפלטו מלועם קבוצת אנשים ברוטלים חוצפנים ממדרגה ראשונה, המכנים את עצמם ''בית דין עליון'' ולא ''תחתון. לאחר שמיעת הטיעונים של התחתונים הללו, ולאחר שאנו מכירים את גאון ישראל והדרו רבי שמואל שליט''א בנו של הרב הראשי, מגדולי רבני ישראל ביובל האחרון. אנו פוסקים שאסור באיסור גמור להישמע להם ולדברי סירחונם. ואל לאף יהודי מזרע כשר, להתדיין לפניהם. ויאבדו הרעים מן הארץ לדראון עולם. ומלכות התורה תשלוט בכל העם בארץ הקודש
הבג"ץ החליט כי במדינת ישראל אין דמוקרטיה
אדוני הארץ | 21-09-2020 16:30
ובוטל חופש הביטוי. במיוחד אם אתה חובש כיפה
לשון הזוהר: ''אי שפטייא מבני עמלקיא עבדין
בגצייא עמלקייא | 21-09-2020 16:19
משפטייא ברבנייא דהוו סמוכין מן אורייתא. ובתר הכי עבדין משפטייא, יהודאי חילונייא מזרע דעמלקייא, מלאך המוות יטפל בהון ויסב יתהון להון גהינום. ווי להאי אנשייא''. אין צורך לתרגם, כל אחד מבין.
, באיזה...
על חטא שחטאנו בטיפשות פה | 21-09-2020 16:07
, באיזה עולם אתה חי....איזה מין אדם אתה - שקרן, הוזה, צר אופקים, ילדותי.
יפה אמרת....
פעם זה פעם והיום זה היום | 21-09-2020 15:51
יפה אמרת. מה שהיה נכון ומקובל לפני 3000 שנה - לא תמיד נכון ומקובל היום. ראה למשל, על פי התורה, מה דינה של נאנסת , מה דינו של הומוסקסואל, מה דינה של זונה, מה דינו של גנב, מה דינו של מי שהרג בשוגג, מה דינה של שבויה יפת תואר, מה דינה של אשת איש ששכבה עם אחר. ראה דיני עבדות, ראה דינם של מחללי שבת, עיר הנידחת ועוד דינים רבים מאוד. דינים אלה יפים למדינת דאעש. לא מתאימים למדינה דמוקרטית מודרנית. תבחר היכן אתה רוצה לחיות ואל תתחמק בגלגולי עיניים.
עומדים להקים את אצ''ל מחדש לטפל בבג''ץ
בג''ץ לסיביר ועזה | 21-09-2020 15:48
עדיין אין תכנית ברורה. אם לגרש את הליצים הללו באופן חוקי. להושיבים בספינות להשקותם יין בן 70 שנה ולהביאם לסיביר. זה חוקי ביותר. או שיתקבצו מאה מקובלים שיעיפו אותם לעזה ע''י שם המפורש
הרב לסרי:סכנה לבג'ץ.אם ישפטוהו.מלאך המות יקחם
בשם הרב לסרי שליטא | 21-09-2020 15:41
מובא בספר הזוהר הקדוש. כי ''אם שופטים גוים או יהודים חילונים, ישפטו את רבני ישראל. מלאך המוות ישפוט אותם ויקח אותם לבית דין של מעלה''
2
לקרוע שערי שמים...
מאיר | 21-09-2020 15:19
לקרוע שערי שמים שה' ירחם עלינו ויגאל אותנו גאולה שלמה
, ה' לא...
דאעש או דמוקרטיה מודרנית ? | 21-09-2020 15:53
, ה' לא צריך לרחם. מי שרוצה לחיות במדינת דאעש - שיחפש לו מדינה כזו. מי שרוצה לחיות במדינה דמוקרטית ומתקדמת - חייב להבין שיש גבול להתבטאויות גזעניות שניתן לסבול.
3
כל המדינה שלנו...
ירון שאול | 21-09-2020 15:33
כל המדינה שלנו נשלטת על ידי הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים, והבוגדים, והמושחתים, והשקרנים, והגזענים.רוב השופטים בארץ הם שמאלנים קיצוניים שתומכים במחבלים ובטרור ונתמכים בשני הקרנות הבזויות.השופטים הללו מצטערים על הרגע הזה שנולדו יהודים מתביישים ביהדותם ושונאים את הדת ואת הדתיים.הרפורמים הם הצרה הגדולה ביותר של היהודים האמיתיים ושל ארץ ישראל יותר מאשר המחבלים והטרור.הרפורמים והשופטים בארץ הם ערב רב שיצא איתנו ממצרים ונמצאים איתנו עד היום לצערי הרב.כמו כן יש עדויות ומסמכים כתובים שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם שצאצאי הנאצים חיים בקרבנו כיהודים בארץ הקודש.והמבין יבין מי הם.לסיכום: השם יכחיד,וישמיד,ויהרוס,ויחסל את כל הערב רב, והרשעים,והרפורמים,וצאצאי הנאצים בארץ הקודש ובעולם כולו ונומר אמן!!!
אמן
יהודי | 22-09-2020 0:05
ואמן - ומי שחושב שאתה משוגע - פשוט לא מבין מי הוא והיכן הוא חי
לא...
ירון שאול | 21-09-2020 22:43
לא מדבר עם ערב רב שספק גדול מאוד אם הם יהודים בכלל.אני מבקש לא לפנות אליי.
. ...
רפורמי | 21-09-2020 18:47
. מזל שאתה בצום, אם היה לך כח היית פותח את הג'ורה.
אדון ערב...
ירון שאול | 21-09-2020 16:59
אדון ערב רב.אני מאוד שמח שהאמת האחת והיחידה מרגיזה אותך.אני מקווה שכל הערב רב כמוך יתפוצצו מימה שאני כותב.אתה אסון לעם ישראל ולמדינת ישראל וליהודים האמיתיים בארץ ובעולם.
אני מאוד...
ירון שאול | 21-09-2020 16:57
אני מאוד שמח שהאמת האחת והיחידה מרגיזה את הערב רב שאתה כלול בהם.
מה עם...
אכיש מלך לכיש | 21-09-2020 16:03
מה עם האילומיניטים ועם העמלקים ? שכחת אותם היום ? עשית להם הנחה ? כבר סיכמנו שבכל בוקר תיקח את הכדור הוורוד ובכל ערב את הכחול - וכך יהיה לנו שקט מההזיות שלך....מה קרה ? הפיליפינית שכחה לתת לך את הכדורים ?
מאחל לך רפואה שלמה
עמית | 21-09-2020 15:48
מאחל לך רפואה שלמה
4
משוגעים! נפל לכם הראש?
. | 21-09-2020 15:34
חובת המחאה מוטלת עלינו! אסור לנו לתת לפגוע ברבנינו!
... ...
עלי לא מוטלת חובה כזו. דבר בשם עצמך | 22-09-2020 7:16
...
צודק 100%
יהודי | 22-09-2020 0:03
200%
5
טובל ושרץ בידו
עמית | 21-09-2020 15:38
אינך יכול להיות רב בישראל המתפרנס מקופה ציבורית ובה בעת לבזות, להסית ולהתגזען כלפי ציבורים שלמים במדינה. יתכבד הרב ויתפטר מתפקידו או שיסתום את פיו.
שים לב חוכמולוג
יהודי | 22-09-2020 0:07
אתה טוען ששרץ בידו ? השרץ זו המשכורת שאתה משלם - בכך אני מסכים אתך, אבל רק בכך.....
מה עם ההתבטאויות...
חיש גז | 21-09-2020 20:36
מה עם ההתבטאויות הפוליטיות של הבגץ עצמו העולות בחומרתן לאין ערוך על התבטאויותיו של הרב, הרי להתבטאויותיו של הרב אין יותר מאשר נתינת ביטוי רעיוני ללא משמעות ביצועית או כפייתית בשטח, לעומת זאת התבטאויותיהם של תופסי השלטון הינו ביצועי ופוטשיסטי נגד רצון והשקפת עולמו של רוב העם! למה אנחנו רדומים?
6
מזל שגנץ בחיינו
אורן | 21-09-2020 15:42
כפרה עלייך גנץ! לא כמו ביבי העבריין הזה שמקיף עצמו אנשים אלימים שקוראים לרסס עיתונאים
7
הכרתי רבנים בחיי, האיש הזה לא אחד מהם
עקביא | 21-09-2020 15:44
זורע רע, פרמיטיבי לא אתפלא עם דם עשה כמה פשעים בחיו. במואל לא ראוי לתואר רב
8
הרב הזה לי...
אתי | 21-09-2020 15:52
הרב הזה לי על כספי הציבור משלמי המסים והוא מלכלך צריך לעצור אותו לא רק משמעתי יש לו פה גדול זה רב בושה לקרוא לו רב
שלום לכלבה האנטי חרדית אתי - למה שלא
אוראור | 23-09-2020 1:52
תטוסי מפה לארץ שמתאימה לשונאת דת שכמוך? והמבין יבין!
. כל מילה...
שרה | 21-09-2020 18:46
. כל מילה שלך בסלע
9
שהרב ידבר עם...
שלום | 21-09-2020 15:56
שהרב ידבר עם בנט שנתמך על ידי הקרן החדשה לישראל... הוא בטח יכול לעזור...
10
כשבגצ דן בפגיעות של הרב אליהו בבגץ (לטעמם)
יאיר | 21-09-2020 15:57
אז אין ניגוד עניינים, וכשהיושבים בבגצ דנים בעצמם ובבחירותיהם ובהסתרת מידע ובפגיעה בדמוקרטיה אין ניגוד עניינים וכששומעים הראיון המתנשא והריקני של אליקים רובינשטיין - בא להקיא מגועל נפש על שאיננו מרגיש כמה הוא מעוות - לא יוכל לתקון
11
התבטאיות הרב אליהו
אמנון | 21-09-2020 16:15
הרב אליהו מסית ומדיח את צאן מרעיתו שחושב שדבריו דברי אלוהים חיים . החרדים מצייתים לרבנים שלהם וזה נורא . הם חיים על חשבונינו ומצרים את חיינו באמצעות חוקים נוראיים . לא עובדים ולא הולכים לצבא .
אמנון לוי - זה אתה?
אוראור | 23-09-2020 1:48
והמבין יבין!
...
מלכה | 22-09-2020 17:51
אף אחד, לא הכריח אותך לבוא לארת ישראל. את התהליך של המזרה חארץ התחילו יהודים חרדים שומרי מצוות. החילונים באו אחריהם. אתה וחבריך החילונים, באתם לארץ שהובטחה לנו עי הקבה. אתה ושכמותך, הייתם צריכים להקים לכם מדינה באוגנדה, לפי תכנית אוגנדה של ב.ז. הרצל. בארץ ישראל הוקמה מדינה יהודית וזה מעוגן במגילת העצמאות. אתה מוזמן לעבור לאוגנדה.
לידיעתך הרב...
חיש גז | 21-09-2020 20:39
לידיעתך הרב אליהו הוא לא רבם של חרדים, אלא רבם של הציבור התורם ומתנדב הכי הרבה במדינה הזו הציבור הדתי הלאומי, אז בבקשה תבדוק את עצמך לפני שאתה ממטיר את דברי הבלע שלך!
בדיוק אתה...
מתנחל | 21-09-2020 17:55
בדיוק אתה כופה עלי את הליברליזם שלך בחוק
, אף אחד...
חוק אחד לחילוני ולדתי. | 21-09-2020 16:59
, אף אחד לא רוצה לקבוע לחרדים או לדתיים כיצד לנהוג. בינתיים, זה הפוך : מתערבים לחילונים בדיני נישואין וגירושין, מתערבים לחילונים מה יהיה פתוח ומה סגור בשבת, מתערבים לחילונים בענייני כשרות, בענייני גיור ובעוד הרבה עניינים אחרים. לחרדים ולדתיים קשה להשלים עם כך שיש גם עליהם איזה שהן מגבלות של חוקים נגד גזענות. הגיע הזמן שיבינו שהחוק חל גם עליהם.
אתה סתם...
תברואן | 21-09-2020 16:45
אתה סתם כלבלב ללא פינוק, לך תחפש את עצמך במקום אחר,למשל בשירותים ציבוריים,
אתה קורה...
חנ | 21-09-2020 16:43
אתה קורה יותר מדי עיתונים אנטי דתיים שרוצים לקבוע לדתיים /חרדים/רבנים מה לעשות. בגץ זה המקדש האולטימטיבי של העיתונים אלו.פסילת דת ישראל ,חרותה על דיגלי בגץ
12
מה עוד מצפים...
לאומי ישראלי | 21-09-2020 16:20
מה עוד מצפים 20-30 אנשים שחושבים שהם מורמים מעם ומשתלתים על המדינה כולה אנשיה וחוקיה ובמיוחד על היהודים היושבים בה ועל רבניה (בגץ) ומרוב חוצפתם קובעים שלהרוג חייל צהל בכוונה תחילה זה לא מקרה קיצון הגיע הזמן כמו שפורסם אצלכם שזה הזמן שכולם לתמוך במפלגה החדשה שהוקמה בשם אא אחים אנחנו לסגוד מיד את מה שהם קורים בגץ ואת והפרקליטות ולהקים מחדש עם אנשים ידועי שם ולא נגועים כפי שכבר פורסם
13
בית משפט רקוב...
ציון | 21-09-2020 16:24
בית משפט רקוב פוליטי ומזוהם. נקווה שיקום שלטון שירסן אותו ויעשה בו סדר. אצביע רק למי שיבטיח לטפל בבית המשפט. זה קודם לכל. הרב אליהו אמר דברי אמת ואנו תומכים בו ובכל רב אחר שאומר את האמת. בניגוד לבית המשפט השקרן והרמאי.
שבגץ השנוא...
חיש גז | 21-09-2020 20:37
שבגץ השנוא אולי יעזוב?
הרב אליהו...
123 | 21-09-2020 17:35
הרב אליהו אמר ברדיו לפני כן שזו תפילה ולא נבואה! בוא נראה אם עכשיו תודה ותעזוב..
, נכון אתה...
מודה ועוזב | 21-09-2020 17:25
, נכון אתה צודק. זה היה אביו של הרב דנן. אני בטוח שהוא לא חלק על דעת אביו. משיח שקר גם הוא.
טמבל ...
אבישי | 21-09-2020 17:02
טמבל זה לא אותו רב
, במה...
היו לא תהיה....אמר הרב אליהו - והיה גם היה | 21-09-2020 16:37
, במה בית משפט שיקר ??? מה שייך פה עניין של שקר ? יש עניין של מגבלות על אמירות גזעניות. אגב, אתה הולך אחרי משיח שקר. הרב אליהו פסק, ערב ההיתנתקות, כי היו לא תהיה. אבל היה גם היה. אז תמשיך להאמין במשיח השקר שלך - או שתפקח עיניים, סוף סוף.
14
מי שמכיר את...
שלום | 21-09-2020 16:57
מי שמכיר את הרב מקרוב יודע כמה שהוא אוהב אדם,כמה הוא רוצה טוב לעולם,כמה הוא רוצה אהבה ושלום, שיפגשו איתו ואחרי זה נדבר יש כאן מישהו שמנסה לתפוס את הפינות ולא מסתכל על כלל דבריו ואשיותו של שליח ציבור אמיתי ונדיר,שמסור לעם ישראל ולתורת ישראל ולעולם. ומותר לרב להביע עמדה של תורה לא רק ביחס לתפילין שבת וכשרות, זה תח אמיתי,יש כאלה שרוצים שרב ישאר משק דת ולא יתערב בחיים הציבוריים אבל זה הפוך מהתורה,יהושע בן נון,שמואל הנביא,רשבי,ר' יוחנן בן זכאי,ר' עקיבא הביעו את דעתם התורנית ציבורית. גילו את דעתם ולא הסתירו,צריכים להכיר את הרב מקרוב לראות איך הוא רחמן וכמה הוא מסור.
ספר לי...
כן... | 22-09-2020 7:20
ספר לי עוד על חופש הביטוי...
לקרוא לך...
משה | 21-09-2020 21:09
לקרוא לך חכם זה גם תלושמהמציאות
חבר שלך...
המעורר | 21-09-2020 21:02
חבר שלך שאתה קורה לו בשמו הפרטי
. לקרוא...
פתח תקוה | 21-09-2020 18:45
. לקרוא לשמוליק אוהב אדם זה כמו לקרוא לביבי ישר דרך.
15
אשריך שנתפסת על דברי תורה
דוד | 21-09-2020 17:19
הרב שלנו... אשריך. מחזקים את ידך!!!
16
לחובשי כיפה אין...
צחי | 21-09-2020 17:20
לחובשי כיפה אין חופש דיבור. זו לא דמוקרטיה דתית, זו דמוקרטיה חילונית. ומי שלא חילוני אז חוקי הדמוקרטיה לא חלים עליו. וכך דמוקרטיה נאורה בישראל נראית.
משרת רב...
יש חופש ביטוי מלא | 21-09-2020 18:25
משרת רב עיר זאת לא זכות יסוד. יש לו בחירה בין חופש ביטוי מוחלט לבין משרה במגזר הציבורי שכללי הממלכתיות חלים עליה. הוא ימשיך להיות רב גם ללא המשרה במגזר הציבורי.
17
אנחנו עם הרב שמואל אליהו. הוא בוודאי ישיב מלח
אדיר בזק | 21-09-2020 17:27
מלחמה שערה ויאמר לשופטי בגץ שיטלו קורה מבין עיניהם. שופטים חצופים. הגיע הזמן להילחם בהם.
בדיוק
יהודי | 22-09-2020 0:11
ממש ככה
, לגירסתך -...
ובימים ההם אין מלך בישראל | 21-09-2020 18:53
, לגירסתך - איש הישר בעיניו יעשה...כולל הסתה לשינאה וגזענות. זה החזון שלך ?
להלחם ב'ם...
מתנחל | 21-09-2020 17:55
להלחם ב'ם כדי שלאזרח יהיה חופש ביטוי גם אם הוא חושב אחרת מהבגציסטים
, להילחם בהם...
צדק צדק תרדוף | 21-09-2020 17:33
, להילחם בהם על מה ? שהתבטאויות גזעניות יהיו חוקיות ? שביזוי מוסדות השלטון על ידי עובד מדינה יהיה חוקי ? שחוקי המדינה לא יחולו על דתיים ?
18
מי ישפוט את השופטים
ירון | 21-09-2020 18:07
או בחקיקה או בהפיכה כמו שהם עושים בבלפור ,אני שמח על זה שביבי נופל בשנותיו הארוכות בשלטון הוא לא שינה כלום והשאיר את דקטטורת בגץ
19
בשורות טובות. גם...
סוף סוף | 21-09-2020 18:22
בשורות טובות. גם פקיד עירייה זוטר צריך לציית לחוק. נאחל לשמואל קנס כספי גבוה ומעבר למחלקת התברואה בעירייה שם מקומו.
20
אין לציבור אמון...
שולמית | 21-09-2020 18:59
אין לציבור אמון בבית משפט. נקודה כל אחד שעבר דרכם יודע כמה שם הכל מלוכלך..ודי למעט שפורסם
אני בז...
עיח | 21-09-2020 21:27
אני בז לך טמבל
אתה טיפה...
בוס | 21-09-2020 21:04
אתה טיפה סרוחה
אין מקום לכזה...
משגיח מלמעלה | 21-09-2020 20:27
אין מקום לכזה בעדת בני ישראל. אני בז לו
מילה אחת אני...
נחצה | 21-09-2020 20:25
מילה אחת אני בז לו הרים את האף. למשוח אותו בשומן חזיר
21
דיקטטורה במדינת ישראל...
אכפתי | 21-09-2020 20:24
דיקטטורה במדינת ישראל ושמה מערכת המשפט
22
בוז לאחד שכמותו....
אלוהים | 21-09-2020 20:26
בוז לאחד שכמותו. לשלול לו את הרישיון. בושה וחרפה
, מה...
מה רדוד ומה מכובד | 22-09-2020 9:33
, מה שרדוד פה זה מרבית התגובות - של המקללים, המחרפים ומגדפים, המאחלים איחולי מוות ומחלה. מי שמגיב עניינית ובצורה אנושית - תבוא עליו הברכה. לצערי רבים כאן מתבהמים. ועוד יותר מצער שדווקא מי שמדברים בשם תורת ישראל, וכביכול הם יראי שמיים - שוכחים את תורתם בבית הכנסת וכאן מתפרקים מכל ערך של אהבת ישראל, רדיפת שלום ואמירת אמת.
אתם פשוט...
ידידיה | 22-09-2020 8:46
אתם פשוט אנשים חסרי רמה כל כך אתר רדוד
יקח אותך...
בוס | 21-09-2020 21:04
יקח אותך
23
שנזכה במהרה לכך...
לבן | 21-09-2020 20:43
שנזכה במהרה לכך שכל הרשעה כולה כעשן תכלה- כל אותם המשסים קיהלות זו בזו (זרמי דת אלו באלו, דתיים בחילונים, דתיים בלהט''בים, יהודים בגויים, וכו'), שונאי חינם, מעוררי מלחמה ומקדשי מוות. חשוכים הם, ליבם שחור וגיהנם שולטת בהם! אוי להם מיום הדין. חל איסור מהתורה להביט בפני שונאי חינם, פני רשעים מעוררי שנאת חינם ומלחמה! כל אותם אשר שואפים להיות כמותם, ''דומה'' (שם השטן), מסכנים נשמתם!
24
הרב שמואל אליהו...
מאיר | 21-09-2020 20:44
הרב שמואל אליהו שליטא גיבור אומר את דעת התורה הקדושה בלי לפחד מאף אחד . כול הכבוד ! מי זה שמגץ ?!? קבוצה של שופכים שהצדק ( הם יודעים מה זה בכלל!!??) מהם והאלה .
25
ככל אשר יענו...
יוסף כהן | 21-09-2020 20:53
ככל אשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ!!!
26
מחבלים משתחררים ?...
אזרח | 21-09-2020 20:54
מחבלים משתחררים ?
27
מערכת תסננו את...
יוסף כהן | 21-09-2020 20:58
מערכת תסננו את עוכרי ישראל המגדפים ומשמיצים רב ענק
28
האמת מי שצריך...
אהרן דרעי | 21-09-2020 21:13
האמת מי שצריך לעמוד לדין.אלו שופטי בגץ הדיקטטורי.המזוהמים שרוב העם בז להם.עוד מעט העם יעלה עליהם.והרב שמואל.איש גיבור חיל.עומד בפרץ.מגן בחירוף נפש על עם ישראל.כמו אביו הגדול.תמשיך.תמשיך.תמשיך.ממך יראו רבנים אחרים וילמדו מה זה מסירות נפש
, היה לא...
כולם זוכרים את דברי האב - שהביאו רבים לידי משבר. משיחי שקר. | 22-09-2020 8:59
, היה לא תהיה....
...
עידית | 21-09-2020 23:11
????????????
29
ולעיתונאים שמאלנים מותר...
אחת העם | 21-09-2020 21:15
ולעיתונאים שמאלנים מותר להביע דעה?! בגץ הרשעים שונאי ישראל ודת.ימח שמם
לעיתונאים שמאלנים...
גד | 21-09-2020 22:15
לעיתונאים שמאלנים אין עדר מאמינים שהולך עיוור אחריו.
30
את כול בגץ...
.יקו | 21-09-2020 21:22
את כול בגץ צריך להעמיד למשפט
31
לאאא הבגץ צדיקים...
דוסי | 21-09-2020 21:29
לאאא הבגץ צדיקים !!!! גזעניים ויוצאים נגד החרדים והימניים. אהה זה מותר. להעמיד אותם לדין מייד
32
ומי ידון אותו????...
ללכו לעזאזל ימאנייכ, | 21-09-2020 21:37
ומי ידון אותו????
33
שופטי בגצ טעו...
ובר אבי | 21-09-2020 21:43
שופטי בגצ טעו פעמיים. איש האשכולות הרב שמואל אליהו מסר מה כתוב בתורה. אולי צריך להעמיד לדין משמעתי את משה רבינו!! טעות שניה, הרב אינו עובד ציבור אלא נבחר ציבור. צריך להעמיד את שופטי בגצ לדין משמעתי עקב אי בקיאות. הכותב אינו דתי
, נכון בסיס...
על מקור ועל פרשנות | 22-09-2020 16:07
, נכון בסיס הידע לא זהה. לי ידע נרחב - וגם קצת ספקנות וציניות. לעומת זאת, יש מי שבולע הכל ללא חוש ביקורת וללא חשיבה עצמאית. כך או כך, כל מה שמניתי מדויק לגמרי - ויש עוד הרבה יותר מכך. הפרשנות שיש הסומכים עליה ואשר מרככת את הדינים המקוריים, רק מחזקת את עמדתי - כל עמדה נכונה לזמנה. למשל, כיבוש הארץ תוך השמדת מי שיושב בה - היה נכון ואפשרי לפני 3000 שנה. לא היום.
, מכיר היטב...
על אמת בפרשנות | 22-09-2020 16:02
, מכיר היטב את כל הפרשנויות. אלו פרשנויות מאוחרות, מתחכמות. לא כך היה בזמן אמת.
איך אמר...
רובי בקמן | 22-09-2020 13:12
איך אמר הילל הזקן והשאר לך ולמד המקור בארמית אידך זיל גמור כדי לנהל דיון עינייני בסיס הידע בכל נושא צריך להיות דומה זה לא המקרה כאן.
בדוק לפני שאתה...
רובי בקמן | 22-09-2020 13:08
בדוק לפני שאתה מדבר שטויות . לא קוטעים יד לבנה ואין בהיסטוריה אף מקרה של עין תחת עין ביהדות. קרא גם פרשנות לפני שאתה מפגין ידע כזה מרחיב ביהדות. שנה טובה
, תלמדני כב'...
פרשן משפטי | 22-09-2020 8:30
, תלמדני כב' הרב ....היכן טעיתי ?
הפגנות והפיכה...
הפגנות הן אימננטיות בדמוקרטיה והפיכה שלטונית אופיינית למשטרים לא דמוקרטיים כמו למשל תאוקרטיה (שהדתיים רוצים שתהיה פה) | 22-09-2020 7:28
הפגנות והפיכה שלטונית הם לא היינו הך.
אכיפה בררנית...
אכפתלי | 22-09-2020 0:12
אכיפה בררנית לא מפריעה לך? חופש ביטוי לצד אחד. הפיכה שלטונית ( הפגנות ) מותרת. העיר תל-אביב אדומה,אבל את זה לא מספרים לך. למוסלמים מותר לרצוח יהודים שנכנסים לישובים שלהם, אבל להם מותר לכבוש את הארץ את לאט ובטוח, וברשות אידיוטים כמוך. ועוד ויוד
לך תלמד...
חיים | 21-09-2020 23:36
לך תלמד תורה כמו שצריך ואז תגיב!!!
גם הם...
יערה | 21-09-2020 22:28
גם הם עובדי ציבור שסרחו ומייצגים צד מובהק במפה הפוליטית על חשבונם של משפחות שכולות, תומכים ברוצחים אני לא מבינה מאיפה העזות והחוצפה לטעון כנגד האיש הקדוש הזה מילה אחת
, בתורה נאמר...
פרשן משפטי | 21-09-2020 22:04
, בתורה נאמר שנאנסת תינשא לאנס, שסוקלים מחללי שבת, שקטעים יד לגנב, שלוקחים לאישה שבויה יפה ועוד כמה וכמה דברים....מה שהיה נכון לפני 3000 שנה לא בהכרח נכון היום. והשופטים ממש לא טעו. הרב אליהו הוא עובד ציבור. מקבל שכר מהציבור ומחוייב לנורמות של עובד ציבור. הוא לא נבחר על ידי הציבור, גם אם וועדה זו או אחרת בחרה בו. כך נבחרים הרבה עובדי ציבור.
34
זהרו בעבודתם של...
ההההה | 21-09-2020 21:51
זהרו בעבודתם של חכמים!!!!! טוויטי למי שמכיר לדבר ככה לשון הרע על רב מישראל!!!!! הוא אדם ישר דרך המוכן לשלם מחיר בעבור יושר דרכו והליכה בדרך התורה אשריו ואשרח חלקו!!!! כל מי שגורם למחלוקת בין ישראל גורם לפיקוד שרק מחליש אותנו.
35
ניגוד עניינים בגץ...
ציון כהן | 21-09-2020 21:54
ניגוד עניינים בגץ לא יכול לדון בעניינו כי השמיץ גם אותם
36
הרב אליהו אחד...
מנטעש | 21-09-2020 22:26
הרב אליהו אחד הרבנים הטיפשים קנאים ומסיתים שלצערנו יש לו מקשיבים בציונות הדתית. מי יתן ויסתלק מהמפה הפוליטית והתורנית לפני שיגרום לנזקים נוספים.
מי יתן...
ידידיה | 22-09-2020 8:44
מי יתן שתסתלכו כולכם ממפת העולם חצופים!!
37
רמת התגובות פה...
איכס | 21-09-2020 22:29
רמת התגובות פה מלמדת על רמת הרב אליהו, פופוליסט עלוב שמחזיק מעצמו נציג הקבה על פני האדמה
סתום...
שלמה אסייג | 22-09-2020 11:57
סתום גם אתה
אתה...
ידידיה | 22-09-2020 8:43
אתה חתיכת איכס בעצמך חצוף
38
מי זה בגצ...
גל | 21-09-2020 22:34
מי זה בגצ בכלל? חבורת חלאות מושחתים,שונאי ישראל
39
אותם כחצי לחם...
אני | 21-09-2020 22:40
אותם כחצי לחם שאינם יודעים תורה שחושבים שלהיות חילוני זה טוב. איך??? עם סמים. התערטלות. שתייה עד שלא ידע. ריקים ופוחזים אתם. לבגצ. תפסיקו לרדוף את הדתיים. לשנוא את הדתיים. עם כל הידע שלכם במשפטים. מאליהם יש אחד ויחיד,אלוקים והוא יחליט. תפסיקו להרוס את המדינה ולאסוף את האנשים על סתם. בושה לכם. אתם צריכים לעסוק במשפט אמת. לא נבחרתם לכנסת. אז חידלו מכך.תחזרו להיות שופטים שילכו אמת וצדק. ואל תתערב בכנסת . לא בחרנו בכם. והגיע הזמן שיפתחו התיקים של קצב. עמיר. ועוד אנשים שיושבים בכלא על לא עוול בכפם. אלא בגלל אינטרס,שלכם. להרוס את המדינה. וכל אלה שמעיזים על הדתיים. קצת דרך ארץ קצת תלמדו תורה. ואז נדבר. ערב רב אתם ולא אנשים חכמים.
יתכן גם...
יוגב | 22-09-2020 22:13
יתכן גם שהיא לא חלק ממנו.
בושה וחרפה...
ידידיה | 22-09-2020 8:42
בושה וחרפה ברוך השם שזכינו במרן הרב שמואל אליהו
: בנתיים...
אור | 22-09-2020 8:08
: בנתיים רק את חיה בהרי החושך!
אני מבינה...
מ | 22-09-2020 7:48
אני מבינה שאת לא מכירה את כבוד הרב(טובי הבחורים בצבא מגיעים לשם בזכות ההנהגה הזאת!) כואב לי לשמוע את חוסר האהבה שלך לעם שאת חלק ממנו רק מפני שהוא שונה. שנה טובה
מי אתם חבורת...
ציפי | 22-09-2020 1:26
מי אתם חבורת פרזיטים אוכלי חינם וחיים על חשבון החילונים זבל מצוי מי הוא הרב הזה שבא מהרי החושך ואתם הולכים בעקבותו כי גם אתם מהרי החושך
אשריך
יהודי | 22-09-2020 0:24
כבוד לקדוש ברוך הוא
40
תלמד את ה-א-ב...
ירון | 21-09-2020 22:46
תלמד את ה-א-ב
41
כי תעביר ממשלת...
דודו | 21-09-2020 22:58
כי תעביר ממשלת זדון (בגץ) מן הארץ
42
ממש שטויות, ...
מט | 21-09-2020 23:10
ממש שטויות, זה לא הרב , הרב אומר מה שכתוב בתורה ,אך יש להזכיר ,הרב אוהב מאוד את בני המעוטים. לגבי נושא הלהטבים בפרוש כתוב לגבי הגברים. ידוע ש בגץ ליברלים, ומה הבעיה לבקר אותם ? אני מאוד מקווה בזמן הקרוב מאוד ש יתבצע שינוי חוקתי. יקח זמן אבל זה יבוא! ראשית תשחררו את ההקלטות של מנדבליט ו אשכנזי. כח השיפוט שלכם עקום. וזאת דעתי .
43
הזהרו בעבודתם של...
אלירן | 21-09-2020 23:12
הזהרו בעבודתם של תלמידי חכמים
44
הבגצ שמכניס מחבלים...
ביבי | 21-09-2020 23:24
הבגצ שמכניס מחבלים לכנסת.ומונע מיהודים כשרים להיכנס לשם.יטיף לנו מה נכון ולא נכון?
45
בית משפט זה...
אלדד דיארי | 21-09-2020 23:30
בית משפט זה הפוך מהתורה
46
קדוש עליון אבא...
ליאת | 21-09-2020 23:31
קדוש עליון אבא של צפת כל כולו לעם ישראל חוצפה שאין כדוגמתה
47
כמה היו כאלו...
חיים | 21-09-2020 23:38
כמה היו כאלו שדיברו נגד המדינה ונגד חיילי צה''ל ואפילו הרימו יד על כוחות הביטחון וכרגע הם בכנסת ולא נפסלו וגם לא עמדו לדין ,הכול בזכות חופש הביטוי....
נערי הגבעות...
כן | 22-09-2020 7:31
נערי הגבעות הרימו יד כוחות הביטחון לא פעם ולא פעמיים.
48
כל ארגוני השמאל...
מיכאל | 21-09-2020 23:40
כל ארגוני השמאל חרדים לחופש הביטוי , עד ש... יורדים עליהם. חבורת צבועים.
כשנוח לצבועים כמוכם - יש לחופש הביטוי גבולות
אוראור | 23-09-2020 1:53
מעניין איפה הגבולות היו כאשר אנשי שמאל או אנשי דת ערבים דיברו נגד יהודים -והמבין יבין!
, לחופש הביטוי...
פרשן משפטי ומוסרי | 22-09-2020 5:21
, לחופש הביטוי יש גבולות. לעובד ציבור יש כללי מותר ואסור. הרב אליהו לא פעל על פי החוק והכללים.
49
צריך לבקש מאביו זצוק"ל שיתן לו הגנה מהשמים.
ביח | 22-09-2020 0:17
ושיראו במוחש שמי שנוגע בצדיקים, נענש בצורה מבישה שהוא לא יוכל להראות את פניו בציבור מרוב בושה.
, זו...
מי הוא מנהיג | 22-09-2020 10:14
, זו לא מנהיגות. זו שבשבת שהולכת לפי הרוח. מנהיגות זה משהו אחר : חזון, אומץ, יכולת קבלת החלטות כשהן אינן פופולריות. מה שקיים היום זו פוליטיקה שנוטה אחרי ההמון ונוחיות הרגע. לא פוליטיקה של מנהיגים.
להפך, יש...
א | 22-09-2020 9:32
להפך, יש שם עודף מנהיגות. טוב היה אם היה שם פחות מנהיגות, זה עדיף בהרבה מאשר מנהיגות שמנחה אנשים לא ללכת להיבדק מחשש שישיבה תושבת לכמה ימים.
כרופא במחלקת...
רופא | 22-09-2020 9:32
כרופא במחלקת קורונה אני פוגש פחות חרדים ויותר אזרחים מופקרים שלא ממלאים אחר הוראות החוק,ויש חולים מאומתים לרוב צעירים ולאו דתיים,האזרחים החרדים שומרי חוק ואינם מפיצים את הקורונה כמו האזרחים ששוכבים אצלנו לפי התשובות שקיבלנו הם ציפצפו על ההנחיות וערכו מסיבות ללא מסיכות,וללא שמירת מרחק,אתה מוזמן לבקר בבתי החולים ולהתרשם,והוצאת דיבה לא נישארת באויר?
, בינתיים מי...
צדיק ורע לו... | 22-09-2020 5:19
, בינתיים מי שנענש במוחש הם החרדים שחולים בקורונה בהמוניהם...וכמה חבל. הכל בגלל התנהלות מטופשת וחוסר מנהיגות.
50
דמוקרטיה למה לא...
משה | 22-09-2020 0:22
דמוקרטיה למה לא נותנים לעם לבחור את הבגץ מי בחר בהם ?
... ...
מאותה סיבה שלא נותנים לאזרחים לבחור רבני ערים כנראה | 23-09-2020 8:57
...
למה לא...
ובר אבי | 22-09-2020 21:04
למה לא נותנים לאזרחים לבחור את שופטי בית המשפט העליון?
ועל מה...
למה חצוף? | 22-09-2020 17:43
ועל מה בושה?
בושה...
ידידיה בן שמעון | 22-09-2020 8:40
בושה תתביש לך חצוף
את אביגדור...
יחי ההבדל ה(לא)קטן | 22-09-2020 7:37
את אביגדור ליברמן בחרו אזרחי ישראל לכנסת (ויש לו חסינות פרלמנטרית במסגרת תפקידו). את מר שמואל אליהו לא בחרו אזרחי ישראל אלא הוא מונה למשרתו במגזר הציבורי שכללי הממלכתיות חלים עליה.
ברור את אביגדור...
מש יוזבי | 22-09-2020 6:38
ברור את אביגדור ליברמן שקורא לא להתייחס למשרד הבריאות לא מעמידים לדין כי הוא לא חרדי
... ...
למה לא נותנים לאזרחים לבחור את רבני הערים מי בחר בהם? | 22-09-2020 0:49
...
51
אין אמונה ברבנים...
אלי | 22-09-2020 6:40
אין אמונה ברבנים ואני מאחל להם ילדים הומואים ובנות לסביות שיורדו את הזקן והכיפות כולם נבלות יש רק אחד אמיתי הקדוש ברוך הוא שגם הוא לא אוהב אותם ביכלל וכמובן צדיקי עולם שקבורים אילו צדיקי אמת ההרבנים של היום לא שווים אפילו את האבנים סביב הקברים שלהם מקבלים כסף מהמדינה על חשבון הציבור הם גם לא מפרסמים כמה מיקרה אונס יש אצלהם אנשים רעים ואשעים
חפשי לך...
פיצי | 23-09-2020 7:26
חפשי לך חיים..
אמת ...
ציפי | 22-09-2020 16:04
אמת
לא יפה...
יהודי יקר | 22-09-2020 13:57
לא יפה איש יקר תיפתח את ספר החוקי האמיתי ותבין תאמין לי גם בגץ למד על פי הספר האמת ובכול זואת בחרו לסלף
זה שכל...
זיהומולוג | 22-09-2020 9:26
זה שכל המישפחה שלך הומואים וחסרי בושה אל תשליך את הטינופת שלך כחולני על רבנים, אתה נטע זר לגמרי במדינה היהודית,ואולי אתה מאומץ מעזה? או מהשטחים? לך תדע רק עכרבוש כמוך יכול לאחל להורים ולאחים שלו איחולים כאלה, בקרוב רקוב
תגיד לי...
ידידיה בן שמעון | 22-09-2020 8:38
תגיד לי אתה לא מתביש
אחי היקר...
יהודי משבט יהודה | 22-09-2020 7:47
אחי היקר התעסק בעיקר, ולא בתפל, אתה כמו כל אחד מכם ישראל, עומדים לפני יום הדין האמיתי, יום שהם מעמיד לדין כל באי עולם, לא בגץ ולא בדץ וכיו' מה תאמר שם, אין לנו פה להשיב ומצח להרים ראש, תתדאג לנפש ולרוחניות, ותבקש מהשם חיים...
52
פסיקת בגצ נגד...
הפילוסוף | 22-09-2020 7:05
פסיקת בגצ נגד הרב אליהו חסרת ערך ולא תצליח לרסנו שכן אין המדובר בפקיד כי אם במנהיג דתי ורוחני הפועל בהתאם לעקרונות הדת. מעבר לכך, דברי אליהו על בגצ הם אכן דברים כדורבנות ונגעו לליבת הצביעות המאפיינת את גוף אלים זה אשר מחד יוצא כדברי נשיאת העליון חיות נגד התבטאויות הרב אליהו בניגוד להוראות החוק ומדיניות הממשלה, אך מנגד בגצ בעצמו מבטל באופן בלתי חוקי ובלתי דמוקרטי ומבלי שהוסמך לכך בחוק חוקי כנסת והחלטות ממשלה חוקיות, ובכך בעצם מכרסם ביסודות הדמוקרטיה, יצר כאן דיקטטורה משפטית ופגע אנושות באמון הציבור במערכת המשפט.
אז שלא יהיה...
הסופיסט | 22-09-2020 14:16
אז שלא יהיה רב ממלכתי משמע - שמקבל משכורת. כל זמן שהוא תחת הממלכה הוא כפוף לממלכה. רוצה שלא להיות כפוף לממלכה?שיתפטר.
שיהיה מנהיג...
לא מלמדים יותר לוגיקה בפקולטה למדעי הרוח? | 22-09-2020 7:43
שיהיה מנהיג דתי ורוחני כאוות נפשו מחוץ למשרה במגזר הציבורי.
53
אנשי בגץ לא...
דורש צדק | 22-09-2020 8:36
אנשי בגץ לא צריכים בית דין משמעתי ? אה נכון,אין מי שישפוט אותם.
54
בושה וחרפה זה...
ידידיה אליהו בן שמעון | 22-09-2020 8:37
בושה וחרפה זה אמורה להיות המדינה שלנו חברים חשבו מה היה קורה אילו היו אומרים כך לשר התורה הרב חיים קניבסקי איזה מחאה היה עושה הציבור החרדי לא מן הראוי שנמחה גם אנו על כבוד תורה של מור שמתחלל?! שנפגין שנחסום כבישים שפשוט נגן על גדולי הדור שמגינים עלי
צבא...
חחח... | 23-09-2020 7:24
צבא זה בית ז***ת אלוקים שונא זימה ...וראה בך ערות דבר ושב מאחריך אם האלוקים עוזב אותנו זה ביגלל.....
בסד העולם...
נעמי | 22-09-2020 21:56
בסד העולם הזה מתנהל בדרך טבע, אף אחד לא יכול להכחיש את הניסים הגלויים שנעשו לחיילי צהל ובקשר לקורבנות ולמחיר הנורא.... טוב זה בגלל שאנו לא מוכנים להקשיב לרבנים שמבקשים מאתנו לשמור תורה ומצוות על מנת שלא נפגע משום פגע מחלה מגפה וכל השאר......
מי שמגן עלייך...
ציפי | 22-09-2020 16:01
מי שמגן עלייך פה בארץ ישראל זה החיילים שלנו ולא הרבנים
55
האם הטענה על הרב או על התורה?
שי שביט | 22-09-2020 9:05
בסד אנחנו מאמינים בני מאמינים כי התורה נתונה מבורא עולם ומחוייבים יהודים וגוים לשמור ולעשות רצונו. בתורה כתוב מפורש 'ואת זכר לא תשכב משכבי אשה', לא תחנם', והרב מתוקף תפקידו מחויב על פי ההלכה למחות בעוברי עברה ולהזהיר את הציבור על ההשלכות הרוחניות. היתכן שציבור המעשנים יחייבו את משרד הבריאות לכתוב על הסיגריות כי הן מועילות לבריאות?! מי שרוצה לזלזל חייב להיות מודע. גם ברוחניות. מי שרוצה לזלזל בהלכה זכות הבחירה שלו, אבל אי אפשר להכתיב לרב מה לומר ואיך לומר. עדיף לבטל את מוסד הרבנות ולרדוף דת באופן גלוי כמו ימי הביניים מאשר להעמיד רבני 'בובה'. גחט לכולם.
הוא רב ממלכתי....
הממלכתי | 22-09-2020 14:11
הוא רב ממלכתי. התחייב לחוקי הממלכה. יצטרך להחליט או שיתקפל לחוקי הממלכה או שביי ביי למשכורת. וכן, גם יעזוב את משרתו הממלכתית אינו יכול לדבר כרצונו.
56
תחשבו על כומר...
א | 22-09-2020 9:30
תחשבו על כומר באירופה שהיה קורא למאמינים שלו לא להשכיר או למכור בתים ליהודים וצוענים. איך הייתם מגיבים???
בורא עולם**...
טעות* | 23-09-2020 7:39
בורא עולם**
תחשבי שבור עולם...
גילוי שכינה | 23-09-2020 7:19
תחשבי שבור עולם היה מתגלה אלייך ואומר לך לא להשכיר בתים לגויים בארץ...זה כתוב בתורה ...ואם את לא מאמינה ..אז מה את/ה רוצה מהחיים שלנו...
57
כל המבזה תלמיד...
שלמה פרץ | 22-09-2020 9:39
כל המבזה תלמיד חכם אין תרופה למכתו לכן צריך למחות בכל הכח נגד העלובים
58
סתום תפה ...
שלמה אסייג | 22-09-2020 11:55
סתום תפה
59
כל הכבוד לרב...
ערן נקאש | 22-09-2020 12:34
כל הכבוד לרב שמואל אליהו(!)
60
תשובה ל א',...
צור | 22-09-2020 13:07
תשובה ל א', אם הייתי עם באירופה שעושה טרור באותה הארץ הייתי מבין את הכומר.
61
השיבה שופטינו כבראשונה...
בדרך למלכות ישראל | 22-09-2020 13:42
השיבה שופטינו כבראשונה ויעוצינו כבתחילה והסר ממנו בגץ ואנחה
62
במדינת היהודים,אסור לרב לומר דעת תורה
חיים | 22-09-2020 13:53
אוי לאותה בושה.זה אותו בגצ שפסק לאחרונה,לחלק חמץ בפסח בבתי החולים היהודים במדינת ישראל.צריך לאחד ולאלתר את כל הציבור הדתי ,חרדי ,אמוני נגד התערבות בגצ.איפה כל מנהיגי הציבור,שמוכנים לעבור על כך לסדר היום?
דעת בעלי בתים...
הדיוק חשוב | 23-09-2020 7:16
דעת בעלי בתים הפך דעת תורה
...
מלכה | 22-09-2020 17:37
איזו התפלפלות. בשורה התחתונה: בגץ החליט, שאפשר להכניס חמץ.
אתה מעוות....
הדיוק חשוב | 22-09-2020 15:58
אתה מעוות. בגצ לא פסק לחלק חמץ בפסח. בגצ פסק שלמאבטחי בית חולים אין סמכות לאסור על מבקרים להביא עימם חמץ בפסח לבית החולים. יש מבקרים ומשפחות של יהודים ושל לא יהודים שרוצים להביא עימם חמץ. האם נכון לאסור עליהם ? התשובה ממש לא חד משמעית...בית המשפט סבר שזכותם של אותם אנשים להביא איתם חמץ. יש בזה הגיון.
63
בושה
ישי | 22-09-2020 14:35
מקום המשפט שמה הרשע
64
הרב הכי אמיתי...
אתי | 22-09-2020 19:32
הרב הכי אמיתי ה' ישמור עליו כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה לרב ולכל אוהבי ה'
65
נוראי, מה זה...
... | 22-09-2020 19:43
נוראי, מה זה הכפייה החילונית הזאת??
66
לא דין משמעתי...
צפוני שכן של צפת | 22-09-2020 19:45
לא דין משמעתי ישר לאישפוז כפוי גיזען הורס יחסים בין יהודים לערבים בעיר מתסיס גורם לאי שקט
67
דמוקרטיה
משא פרידמן | 22-09-2020 20:00
בארץ חייבים ללמוד מה זה דמוקרטיה באמת. צועקים דמוקרטיה כשמרשים התקהלות של הפגנה ויש סכנה בריאותית אמיתית ולא נותנים חופש ביטוי, אבן יסוד של דמוקרטיה, לרב להביע את דעתו. חייבים למחות התנהלות כזאת.
68
חופש הביטוי שמעתם...
הרב צודק | 22-09-2020 20:59
חופש הביטוי שמעתם עליו?? זכותו להגיד כל מה שהוא רוצה. וכאחת דרומית שסובלת המון מהערבים. הרב צודק במיליון אחוז בכל מילה שלו!!! שה' ישמור לנו עליו!
69
ישר כוח לרב...
ישר כוח החזק מעמד ואל תדבר אין כמו האמת תורת משה אמת אין עוד מלבדו כי ה האלוקים שכולם יקבלו עול מלכות שמים יפסק הקורנה ה רוצה למלוך ה רוצה אותנו אך אנשים רדומים נוח להם בעולם החולף עולם של תנועות עולם של גשמיות אנו רוצים עולם נצח בית המקדש מי מכיר אותנו בבוקר ? מי מכניס בנו חיות? מי רב עם ה כול בוקר הנשמה שלא רוצה לרדת לגוף שלנו ובוראי עולם אומר לה דרתי לגוף בחזרה אולי היום יחזרו אלי | 22-09-2020 21:38
ישר כוח לרב
מאת חוה...
חוה בת רבקה | 22-09-2020 22:58
מאת חוה בת רבקה
70
להודות לה יתברך...
חוה בת רבקה | 22-09-2020 22:48
להודות לה יתברך פרק ק בתהילים מזמור לתודה הרעו לה כול הארץ עבדו את ה בשמחה בוא לפניו ברעננה דעו כי ה הוא האלוקים הוא עשנו ולו אנחנו עמו וצאון מרעיתו בואו שעריו בתודה חצרותיו התהילה הודו לו ברכו שמו כי טוב ה' לעולם חסדו ועד דור ודור אמונתו מי שזוכה כולם יום לשבח ו להודות לה רואה נפלאות ה שומור עלוי אין עוד מלבדו ממני חוה בת רבקה מה שכתוב בלי שם זו אני בזכותה שנתן מה לכתוב כי הכולזה בוראי עולם ה מניהג ה מלך ה ימלוך לעולם ועד
71
שימו לב העניין...
דודו | 22-09-2020 23:12
שימו לב העניין התחיל מגלעד קריב העומד בראש תנועה רפורמית - התנועה הרפורמית שורשיה בגרמניה שרצתה להשמיד את העם היהודי מבחינה רוחנית...והם הרפורמים ממשיכים במלחמה זו עד היום... מבפנים..!! להם, לגרמנים הכל מותר!! כאשר לאחרים זאת כביכול דמוקרטיה...
72
לכל השמאלנאצים מוצצי הזרג הערבי שהגיבו פה:
אוראור | 23-09-2020 1:48
בפעם המי יודע כמה: לכו מפה - פה סרוגים ולא הארס - כמה פעמים צריך ל ה ז כ י ר לכם את זה?.
73
לכל השמאלנאצים מוצצי הזרג הערבי שהגיבו פה:
אוראור | 23-09-2020 2:00
סתם שאלה: למה בכלל אתם באתר הזה - זה לא ניגוד אינטרסים מבחינתכם - אה? והמבין יבין!
74
הגיע הזמן להתפצל לשתי דתות יהודיות
יהודי רפורמי | 23-09-2020 8:29
מבחינתי הרבנות האורתודוקסית מחללת שם שמיים ועובדת עבודה זרה. וכמו לפני 500 שנה אצל הנוצרים שהתפצלו לשתי דתות, ואין הקתוליות יותר נוצרית מן הפרוטסטנטית, כך יהיו לנו שתי דתות יהודיות וכל יהודיה ויהודי יוכלו לבחור בין יהדות נבערת קנאית ולאומנית, שונאת מיעוטים, מקטינה נשים... ליהדות הומנית שמקבלת את עקרון היסוד של הלל הזקן- מה שעליך שנוא אל תעשה לחברך.
75
הרבנות הראשית
בן משה | 23-09-2020 8:43
בסד מי שמכהן כרב מטעם המדינה הציונית, אין לו לבוא בטענות אם הם רוצים רב מחמד לפי חוקי המדינה הציונית. המדינה הזאת לא הוקמה עבור דתיים, והם בקושי נסבלים בה.
76
צריך לתלות את...
יצחק רבין | 23-09-2020 19:21
צריך לתלות את שופטי בגץ עפי חוק
77
אני רוצה שבעלי לשעבר יחזור השנה
שטרומן אבא | 07-04-2021 18:18
הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר לשכוח מנישואין ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול עד שקראתי המלצה באינטרנט על האופן שבו דריגבינוביה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לסיים גירושין ולהחזיר את אהובם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי ליצור קשר מיד עם דריגינוביה כעבור מספר דקות. הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת כעבור יומיים לאחר הטקס, הכישוף משנה את חיי סביב בעלי שלא תקשר איתי יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואין שלי נמצאים כעת באיזון. דריגינוביה ריטואל עבד נהדר ונישואיי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר אינו יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שקשרתי עם דריגינוביה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את הנישואין השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואין שלך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או אותה יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של דריגבינוביה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +12162022709 Viber: +2349071864129 צרו איתו קשר עוד היום על ידי שלח דואל אל doctorigbinovia93@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך