2,565 נשאי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה - סרוגים

2,565 נשאי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה

בהתאם לירידה במספר הבדיקות במהלך החג, נרשמה ירידה משמעותית באיתור נשאי קורונה חדשים. מספר החולים הפעילים עומד כעת על מעל ל-50,000. 135,991 נשאים החלימו

2,565 נשאי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה
  (צילום: יוסי אלוני/ פלאש90)

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שני) כי ביממה האחרונה אובחנו בישראל 2,565 חולי קורונה חדשים. מדובר בירידה משמעותית מהשבוע האחרון בהתאם לירידה דרסטית בכמות הבדיקות שהתבצעו.

מספר החולים הפעילים עומד כעת על 51,180. מספר המונשמים עומד על 170. 643 חולים מוגדרים במצב קשה. מספר הנפטרים עומד על 1,256, עלייה של עשרים נפטרים מאז אתמול בבוקר.

מאז פרוץ המגיפה במדינת ישראל לפני כחצי שנה, 188,427 נדבקו בנגיף. עד כה 135,991 נשאים החלימו.

למרות הסגר הכולל שהוטל לפני כניסת החג, כ-2,500 איש הגיעו אמש (ראשון) להפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מחוץ למעונו ברחוב בלפור. במקביל כ-300 איש הפגינו גם מחוץ לבית משפחת נתניהו בקיסריה.

מדובר בהפגנה הראשונה שנערכת לאחר פרסום המתווה החדש של המשטרה ומשרד הבריאות לקיום הפגנות במהלך הסגר – אך מרבית המפגינים לא הקפידו על הנחיות הריחוק החברתי.

במשטרה ציינו כי "השוטרים חילקו את מתחם המחאה לקפסולות על מנת לאפשר למפגינים לשמור על ריחוק חברתי ועל בריאות הציבור, אך חלק מהמפגינים בחרו דווקא להתעלם מהקפסולות ואף קרעו את סרטי המשטרה והזיזו את הגדרות".

עוד באותו נושא

מדינה בסגר: אלפי דוחות חולקו, היערכות מוגברת

התנהלות המפגינים התקבלה בזעם בקרב ראשי הימין, שקראו למשטרה לאכוף את ההנחיות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. "זהו אגואיזם, אנחנו כולנו יחד בסירה אחת: שמאל, ימין, ערבים, יהודים, חרדים, חילונים – הנגיף לא יודע פוליטיקה. מי שקודח חור בסירה כדי להעניש אחרים, מטביע את כולנו" אמר יו"ר ימינה נפתלי בנט. "אני מצפה מהממשלה להגדיר כללים ברורים, ולקיים אכיפה מלאה ושווה לכל מי שמפר הוראות, ללא שיקולים פוליטיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צריך לרסק את...
עדו | 21-09-2020 9:16
צריך לרסק את המפגינים אלה יהרסו אותנו במגפה שמישתוללת בנו מספיק התיקשורת נותנת להם גיבוי וזה מה שמסכן אותנו כל מי שרואה אותם במסות אומר למה להם מותר ולי אסור