צפו: הגניב שופר להר הבית בתחפושת מוסלמי ונעצר באלימות - סרוגים

צפו: הגניב שופר להר הבית בתחפושת מוסלמי ונעצר באלימות

לוחמי משמר הגבול עצרו באלימות קשה, במהלך החג יהודי שניסה להיכנס להר הבית, תוך שהוא מתחפש למוסלמי. הוא ביקש להגניב שופר, חרף איסור המשטרה. בעקבות כך נלקח לחקירה

author-image
צפו: הגניב שופר להר הבית בתחפושת מוסלמי ונעצר באלימות

‏במהלך היום השני (ראשון) של חג ראש השנה, ניסה אחד מהעולים להגניב שופר בכדי לתקוע בהר הבית. הוא התחפש למוסלמי אך נעצר באלימות קשה על ידי שוטרי משמר הגבול.

הצעיר התחפש למוסלמי וניסה להיכנס דרך השער החשוך, המיועד למוסלמים. הוא עורר את חשדם של השוטרים והם ביצעו עליו חיפוש, במהלכו נמצא השופר. מהתיעוד עולה כי הוא נעצר תחת אלימות קשה, בשעה השוטרים מצמידים את ראשו לריצפה ואוזקים אותו בגבו. הוא נלקח לחקירה

כזכור, בתחילת החודש, דרש ח"כ לשעבר יהודה גליק לעלות להר הבית ולתקוע בשופר בראש השנה. אולם במכתב שנשלח על ידי היועץ המשפטי של מחוז ירושלים בשם מפקד המחוז, התקבל סירוב. "כידוע לך, פעולות פולחניות בעלת סממנים חיצוניים גלויים ובכלל זה תקיעה בשופר לא מתאפשרת בהר הבית", כתב לו. "זאת, בהתאם להסדרים אשר נקבעו על ידי הדרג המדיני, אשר תכליתם שמירה על ביטחון הציבור ועל הסדר הציבורי".

כמו כן מציין המפקד כי "הר הבית סגור ליהודים בימי שישי ושבת, המועד בהם יוצא השנה ראש השנה".  בעקבות כך הוא מודיע כי "אין בידנו להיענות לבקשתך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לא מבין !
מועזין | 20-09-2020 21:18
מותר בהר הבית . ושופר - אסור ? ? ? ! ! ! וועכייף ירדני עם חרבצ תיקשו רע ופרע קליתותע שמאל - מוחים כפיים !
דמון השמאל...
נא להפנות תלונות לממשלות הימין בעשורים האחרונים | 20-09-2020 23:03
דמון השמאל לא בשלטון כבר עשורים וממשלות הימין השאירו את ניהול הר הבית בידי הווקף הירדני למרות שמבחינה טכנית היו יכולות לקחת את ניהול הר הבית לידיהן בכל עת. מדוע ממשלות הימין הניציות למראית עין לא עשו זאת? ממשלות הימין אינן נושאות בשום אחריות בעיניך?
2
עצוב ככ לראות...
אישה | 21-09-2020 16:16
עצוב ככ לראות :( בורא עולם תחזיר כבר עטרה ליושנה תבנה לנו את בית המקדש כואב הלב והעניים כבר דיי לגלות אנחנו רוצים מלכות ה' עכשיו !
אולי את...
החבר הדמיוני | 22-09-2020 8:00
אולי את גם רוצה משלוח של עד הבית. לא... כי אם אני כבר עובד אצלך אז עד הסוף...
3
כדור בראש למגבניקים...
אא | 21-09-2020 22:30
כדור בראש למגבניקים
4
הרבי
נועם | 01-05-2021 19:31
הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים