"אלחם על זכות ": דניאל זמיר נפגש עם נציגי קהילת הלהט"ב

"אלחם על זכות ": דניאל זמיר נפגש עם נציגי קהילת הלהט"ב

שבוע לאחר הראיון הסוער בו יצא מהארון, הזמר והיוצר דניאל זמיר נפגש היום עם נציגי ארגוני קהילת הלהט"ב והבטיח: "אלחם על זכותה של הקהילה הגאה לחיות בחירות מוחלטת"

דניאל זמיר נפגש עם נציגי הקהילה הגאה: "התרגשתי"

לאחר שבחר לצאת מהארון והסעיר את המגזר ואת תעשיית המוזיקה היהודית בפרט. הזמר והיוצר, דניאל זמיר נפגש היום (ד') עם נציגי האגודה למען הלהט״ב וארגון 'חברותא'-הפועל למען להט"ב דתיים.

במפגש שנערך לזמיר במשרדי האגודה, עם אמיר משה, דובר האגודה למען הלהט״ב ושי ברמסון, יו"ר חברותא – נערך שיח משותף בעקבות דבריו, בראיון ל"עולם קטן" והוצגה המציאות המורכבת בשטח של חברי וחברות הקהילה.

"ממש התרגשתי להיפגש ולקיים שיח מחבר עם נציגי הקהילה", סיפר זמיר "בעקבות הראיון שפרסמתי לפני כמה ימים ובו היכרתי בכך שאני ביסקסואל ופרסתי את דעתי. אני מאמין שלכל אדם מגיעה הזכות להיות מי שהוא ואלחם על זכותו של כל אדם, ובכלל זה של חברי קהילת הלהט"ב, שאני גם חלק ממנה (ה ב' הקטנה בסוף), לחיות בחירות מוחלטת לפי צו מצפונו, אמונתו ורצונו".

עוד באותו נושא

"לא מתבייש ולא גאה": דניאל זמיר יוצא מהארון


74

"אשמח לשתף פעולה בהמשך"

זמיר הוסיף: "אני חושב כי כל אדם חייב לקבל את עצמו, מי שהוא ומה שהוא. רק כאשר קיבלתי אני את עצמי, באמת, עם הביסקסואליות, יכולתי לבחור כיצד אני רוצה לחיות.קבלה והכלה בין האדם לעצמו ובין חלקי החברה השונים הן המפתח ליצירת חברה בריאה, משגשגת ומחברת באהבה יחד עם חילוקי הדעות הלגיטימיים.כל אדם זכאי לדעתו וזכאי להשמיע אותה, גם אם היא שונה מהמקובל".

על אף הביקורת הקשה ששלח נגד הקהילה הלהט"בית בראיון, והבחירה שלו לשים את המשיכה לגברים בצד – זמיר סיפר כי הם הצליחו ליצור דיאלוג מעניין ומחבר: "הרגשתי שקיבלתי גם אוזן שומעת את מה שיש לי להגיד, גם כשדעותינו היו שונות. היה לי ממש מרגש לשבת, לדבר, לשמוע ולהשמיע. דיאלוג! ממש חוויה מחברת בעבור כולנו ואני אשמח לשתף פעולה וליצור חיבורים נוספים בהמשך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
חשוב. כל הכבוד...
אורו | 16-09-2020 19:56
חשוב. כל הכבוד
2
שיח? עם להטבים? חחחח
אני | 17-09-2020 1:39
ברור. הוא דרך עליהם לעיני כל. הם בסך הכל הראו לו מה יקרה לו אם הם ילחצו על ההדק בכיוון שלו.
3
בתורה משכב זכר...
רויטל | 17-09-2020 6:30
בתורה משכב זכר כתוב לא פעם ולא פעמיים כתועבה, כחטא! אף אחד בעולם לא יכול לתת לגיטימציה למה שהתורה אוסרת בפירוש! לעשות עבירה ולא להתחרט?? זה כמו גנב שיגיד שקשה לו לא לגנוב כי הוא נולד ככה עם נטייה כזו.. לגנוב זה אסור ודי למבין.. שנה טובה
4
שוק והלם. מילא...
דור | 17-09-2020 9:23
שוק והלם. מילא יש לאנשים בעיה שלא רוצים לטפל בה. אבל להפוך אותה לתופעה לגיטימית? ועוד בציבור שאמור לשמור תורה ומצוות?
5
יש המוני גברים...
כיפה עליזה | 17-09-2020 11:07
יש המוני גברים ונשים דתיים שסובלים יום יום בשל העובדה שהם נאלצים להסתיר את נטיותיהם. בישיבה המפורסמת בה למדתי רבים מהתלמידים והמורים מסתגרים עמוק בארון.
זה לא הופך את זה למותר
מיכל | 21-09-2020 13:53
זה שיש הרבה אנשים שסובלים מנטיות הפוכות לא יכול לעקר דברי תורה. צריך לעזור להם בכל דרך אפשרית. אבל חו לתת לזה לגיטימציה רשמית.
נו ו...?...
אריאל | 17-09-2020 12:51
נו ו...?
6
פחי אשפה מהלכי...
אשר | 17-09-2020 14:25
פחי אשפה מהלכי על 2,אין לך חירות לחיות בניגוד לטבע היצירה,אין בחירה לקחת חיים ולזרוק למקום אשפה,אתם רוצחים בקטן
7
תיקשו
רע | 17-09-2020 17:42
המנסה בכח להחדיר את הנגע הזה לחברה - מוסיפה חטא ! על פשע ! לא מספיק ? קורונה - יחטפו קורונה משודרגת 5
8
איפה הרבנים?!
מיכל | 21-09-2020 13:51
זה פשוט לא יתכן שלא יהיה קול ברור וחזק של רבנים ומנהיגים של הציבור הדתי שיצא כנגד דניאל זמיר. להלחם על זכותה של הקהילה הגאה זה קול גדול כנגד איסורי תורה מפורשים. היה צריך לנדות אותו. יש הבדל גדול בין אדם שיש לו בעיה והוא מתמודד ורוצה לחיות על פי תורה. אותו צריך לחבק ולנסות לעזור לו במישור הפרטי. אבל להפוך זאת לאידיאולוגיה ציבורית? צריך להחרים אותו ואת ההופעות שלו. אחכ מתפלאים איך יש כזה חילון בציבור שלנו. עם כאלה מסרים כפולים והשתפנות מלעמד בגאון על דברי תורה, השאלה היא על אלה שנשארים דתיים. רבני הציונות הדתית פשוט איבדו את זה. איבדו את גאות היחידה שלנו על משה אמת ותורתו אמת, פוחדים כעלה נידף מהפוליטקל קורקט. מחכה לשמע מחאה אמיתית ולא קול ענות חלושה.
9
עוד מסכן ומסוכן...
ישראל ישראלי | 21-09-2020 16:24
עוד מסכן ומסוכן לידינו רחמים
10
איזה גבר.... כל הכבוד על האומץ! אלוף
נ | 21-09-2020 21:22
התרגשתי מאוד. מדהים
11
הלהטבים כמו כל...
לולו | 22-09-2020 8:39
הלהטבים כמו כל אדם אחר הם לא צריכים להרגיש רגשי נחיתות. יחד עם זאת אסור להם לפרסם. להעצים. להודיע ברבים. את עצם היותם לוקים במחלת נפש שאפשר לרפא. תשמרו על זה בסוד .תנסו להיפטר ממחלת הזימה הזאת . לא מצעדי מין .לא קרנבלי סקס, ולא את הלקות .
12
לא כל דתי לפעמים מתי שרוצה יקבל במה
אריק | 22-09-2020 9:36
למה דניאל זמיר חשוב יותר מרבנים ופרופסורים? מספיק לתת במה לאנשים של יודעים מה הם