מתנת חג: מענק מפתיע יחולק לאלפי אזרחים - סרוגים

מתנת חג: מענק מפתיע יחולק לאלפי אזרחים

בביטוח הלאומי יזמו מהלך לאיתור ימי מילואים שלא שולמו לאלפי אזרחים ישראלים בשנים 2013-2019. מדובר בסכום של כ-19 מליון שקלים. המענק יופקד ישירות לחשבון הבנק

author-image
מתנת חג: מענק מפתיע יחולק לאלפי אזרחים
  (צילום: שאטרסטוק)

אלפי ישראלים צפויים לקבל היום (רביעי) מענק חג בלתי צפוי שיועבר ישירות לחשבון הבנק שלהם.

על פי הדיווח באתר ynet, מדובר במהלך יזום של הביטוח הלאומי, במסגרתו אותרו מעל ל-84 אלף ימי מילואים בשווי 19 מיליון שקל שלא שולמו לאזרחים ששירתו במילואים במהלך השנים 2013-2019.

על פי הנתונים שעלו מהמהלך של הביטוח הלאומי, מעל ל-5,000 ימי מילואים היו של עצמאיים – ושווי ימים אלה עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

בנוסף, 45,553 ימי מילואים היו של אזרחים המוגדרים כלא עובדים או כסטודנטים ותלמידים, בשווי של כתשעה מיליון שקל. לשכירים נמצאו כ-33 אלף ימי מילואים, שהם כ-7.3 מיליון שקל.

בביטוח הלאומי מבהירים כי הכסף יעבור ישירות לחשבונות הבנק של משרתי המילואים עוד לפני ערב ראש השנה, וזאת ללא צורך בהגשת טפסים או הגעה אל הסניפים. עם הפקדת התשלומים, יישלחו הודעת טקסט לזכאים עם איגרת המסבירה את פשר ההפקדה.

עוד באותו נושא

נתניהו וכץ אישרו: חלוקת מענקים לקראת חגי תשרי


85

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי, אמר: "החזון שלי הוא שתושבי מדינת ישראל יקבלו את הזכויות המגיעות להם, במינימום בירוקרטיה ובמקסימום פשטות ויעילות בכל הגמלאות באשר הן. חיילי המילואים הם הבנים והבנות של כולנו ומחובתנו לתת להם את מיטב השירות".

שפיגלר הוסיף כי "גם בתקופת משבר הקורונה, אנו ממשיכים לפעול באופן שוטף בכל התחומים שבהם עוסק הביטוח הלאומי ולא ננוח עד שאחרון התושבים יקבל את זכאותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ומה עם הותיקים...
קשישה בסגר שלא מוכנה לשתוק ולחיות מקצבת רעב | 16-09-2020 12:29
ומה עם הותיקים והקשישים שחײַם מקצבה עלובה
2
מה לקח להם...
תתנו לכולם מה שמגיע.... | 16-09-2020 19:33
מה לקח להם שש שנים להעביר לחיילים שלנו כסף? בושה וחרפה.. יש המון אזרחי ישראל שש שנים רבות לא קיבלו מה שהיה מגיע להם בושה וחרפה.....
3
תנו לסמוטריץ ,...
הרס"ר | 16-09-2020 19:43
תנו לסמוטריץ , הוא עשה מילואים ולא קיבל כסף . ח..
4
עכשיו פתאום נזכרו...
דור | 16-09-2020 20:49
עכשיו פתאום נזכרו שיש כסף שלא שולם?!!!! ובכזה סכומים??שערוריה!! מה קורה פה?? ומחר יגלו שכל אזרחי ישראל זכאים למענק החזר על גביה שלא היתה צריכה להיגבות מהם על שנים מסויימות?