גמזו: "הרבה אנשים שאלו למה לא התפטרתי" - סרוגים

גמזו: "הרבה אנשים שאלו למה לא התפטרתי"

פרויקטור הקורונה מדבר על ההחלטות האחרונות ומדוע לא 'הניח את המפתחות' לאחר הלחץ הפוליטי מכיוון החרדים: "יש אנשים ובתי חולים שאני צריך להנהיג אותם. רופאים ואחיות כותבים ואומרים לי 'תישאר בתפקיד שלך'. זה היומיום שלי".'

גמזו: "הרבה אנשים שאלו למה לא התפטרתי"
  פרופ רוני גמזו (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

לאחר שנאלץ להתקפל ממתווה הסגר על הערים האדומות ולפרסם התנצלות בפני הרב קנייבסקי, פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אומר כי לא התפשר אלה הוא מנסה לנווט בין המבוכים והמכשולים שבדרכו.

"האם אני התפשרתי? מה פתאום. הקבינט קיבל החלטה והבנתי שאין מצב אחר", הוא אומר הבוקר (שלישי) בראיון לאתר YENT. "את דעתי אני לא שיניתי. גם ב־16:00 וגם תחת הארטילריה שעברתי לא שיניתי את דעתי. זה שהחליטו אחרת בגלל מורכבויות של גורמים רבים, אני מכבד את זה. זה לא משנה, ואסור שזה יחליש אותי ויוריד לי רוח מהמפרשים"

עוד באותו נושא

יואב קיש: "משימת כחול לבן – לקיים הדבקות בהפגנות"


38

גמזו מספר שהרבה מאוד אנשים שאלו אותו מדוע לא התפטרת ותשובתו לשאלה היא כי "האירוע הוא גדול מכדי לנסות לנהל אותו מתוך רגשות אישיים של 'הצלחתי או לא'. אני יכול לחשוב את המחשבות הללו, אבל אם אתה בן אדם רציני – צריך לדעת להתאפק. אני מנטרל את התחושות האלו כי אני באמת מבין את גודל השעה ואת המורכבות. אני לא יכול לעזוב דבר שכזה. אני לא אתן לאף אחד את ההנאה הזו ואמשיך להיות נחוש ועקשן, אבל אני כן מוצא את הצורך להתאים ולחשב מסלול מחדש כשמסלול אחד לא עובד. אני לא חושב שזה אירוע להחלטות נמהרות של התפטרות דרמטית. יש אנשים ובתי חולים שאני צריך להנהיג אותם. רופאים ואחיות כותבים ואומרים לי 'תישאר בתפקיד שלך'. זה היומיום שלי".

כשנשאל על כך שזו התבטאות של פוליטיקאי והאם דרכו לשם, השיב: "אמרתי את זה כמה פעמים ואומר שוב: אני באמת מתגעגע לאיכילוב. התקופה הזו לא סיפקה לי משיכה דווקא לפוליטיקה. אתה רואה את הדברים שמרתיעים אנשים מכניסה לפוליטיקה. כרגע אני נושך את השפתיים כדי לעשות את העבודה שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איש מסכן.חסר מודעות ומעורר רחמים.
אלי | 08-09-2020 10:11
תתפללו לשלומו .