רוני גמזו: חוזר בי מדבריי על הרב קנייבסקי - סרוגים

רוני גמזו: חוזר בי מדבריי על הרב קנייבסקי

אחרי שכינה את הוראתו של הרב קנייבסקי "מסוכנת", פרוייקטור הקורונה, רוני גמזו, מפרסם התנצלות וחוזר בו מדבריו: "מכבד ומוקיר את הרב קנייבסקי וחוזר בי מדבריי"

author-image
רוני גמזו: חוזר בי מדבריי על הרב קנייבסקי
  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

פרוייקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, אומר כי הוא מצר על דבריו נגד הוראתו של הרב חיים קנייבסקי וחוזר בו מדבריו.

כזכור, בשבוע שעבר התייחס גמזו להוראה שיצאה בשמו של הרב קנייבסקי, לפיה אין לערוך בדיקות קורונה בישיבות גדולות, ואמר בביקורו בעיר ביתר עילית כי "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות".

דבריו של גמזו עוררו זעם רב בציבור החרדי, וביקור שלו בעיר בני ברק בוטל והותנה בהתנצלותו של גמזו על דבריו, התנצלות שכאמור הגיעה לפני שעה קלה.

בהודעה שפרסם אמר גמזו: "המאבק בנגיף הקורונה הוא אתגר לאומי ואני נחוש לפעול בכל דרך בכדי להוריד את התחלואה. התבקשתי על ידי ועדת חוקה להגדיל את כמות הבדיקות בבני ברק ובערים החרדיות, וכבר היום יפתחו מתחמי דרייב – אין ומרכזי בדיקה בכל הערים בחברה החרדית. הגדלת כמות הבדיקות חיונית לקטיעת שרשראות ההדבקה".

עוד באותו נושא

גמזו: "הודעת הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי"


11

גמזו התייחס לסערה שהתעוררה בעקבות דבריו נגד הרב קנייבסקי ואמר: "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מספר רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות סגורות לאחר שעשו בדיקת קורונה, ובהתאם לנהלים שנקבעו מראש".

"לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי"

בסוף אמר: "ברצוני להדגיש כי אני מייחס חשיבות רבה לבדיקות ולכן אני חוזר ומבקש אל תזלזלו. לכו להיבדק כדי שיחד נוכל לעצור את התחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

עוד באותו נושא

יעקב אשר נגד גמזו: "נולד לנו פתאום צבע חדש"


3

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
הוא אמר עכשיו...
מוטי | 07-09-2020 16:18
הוא אמר עכשיו שחיידרים וישיבות ילמדו גם אם יהיה סגר נראה את החכים החרדים מסבירים את זה
חזיר החוזר מחזירותו יחזר על הפתחים בקרוב
החזיר חוזר בו | 07-09-2020 20:54
גמזו גרוע מאנטישמי גרמני. מכתבו לאוקריינה מזכיר את ''הפרוטוקולים של זקני ציון''
2
שפן קטן. רק...
מוישהמוישה | 07-09-2020 16:28
שפן קטן. רק אל תצטנן... בושה.
3
עכשיו צריך את...
סטודנט | 07-09-2020 16:54
עכשיו צריך את ההתנצלות של הרב נבון
4
גמזו מנסה בכל...
גמזו בדרך להתפטר | 07-09-2020 17:05
גמזו מנסה בכל דרך לקבל את שיתוף הפעולה של החרדים. כשיראה שהדבר לא מסתייע - יתפטר, והבריאות של כולנו תלך קאקען.
5
הוא לא ביקש...
סוכר הארץ | 07-09-2020 17:52
הוא לא ביקש סליחה. הוא אמר שהפרסום שהרב אמר לא להיבדק הוא לא נכון ועל הפרסום הוא מבקש סליחה. ומכאן משתמע שאם הפרסום כן נכון אז הוא לא יבקש סליחה. למה אתם מצפים שהוא יבקש סליחה מהרב??? הוא מבחינתו התיר לרצוח יהודים באוקראינה כי הם חרדים ולא חילונים אז מה אתם מצפים ממנו? צריך להעיף אותו וזהו. שיבוא אדם שיויוני שלא מעניין אותו מי אתה חרדי/חילוני צפון/מרכז/דרום יהודי/לא יהודי שיעשה את העבודה לבדוק נתונים לראות מה יועיל ואיך לישם וזהו בלי מלחמות ובלי להצמיד תויות של מעבירי מחלות. שיעשו בדיקות אצל כולם ולא רק אצל חרדים/ערבים שיחייב את המפגינים בבלפור ובתל אביב לעבור בדיקה לפני ההפגנה וזה לא בעיה כי אפשר לסדר מתחם מגודר למפגינים וכל מי שנכנס יעשה בדיקה ופתרנו את הבעיה ויכול להיות שנגלה שהמפגינים צריכים בידוד.
אם הפרסום...
יהודה | 07-09-2020 18:05
אם הפרסום כן נכון, דהיינו שהרב אכן קרא לציבור שלא להיבדק, אז מדוע עליו לבקש סליחה מהרב?? מה אתה חושב שרבנים לא טועים?? אם כך אתה חושב, אז אתה עובד אלילים!
6
החברה החרדית לוקה...
כשיתפרסמו שמות מאות המתים מבני ברק ... האנשים יהיו בשוק ... ותוך שבועות ספורים נגיע לאלפים ... תשמרו על נפשכם . | 07-09-2020 18:42
החברה החרדית לוקה בעוורון ... התנהלותה היא לקוי מאורות , מאות כבר עכשיו שילמו בחייהם ואלפים עוד ישלמו ... כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלאו וזה מה שמנסה לעשות פרופסור גמזו .... האם זה מה שמנסים לעשות הרבנים ? אני מסופק מאד ....
7
שהרב יגיע לישיבה...
הלוחש לעתון | 07-09-2020 23:20
שהרב יגיע לישיבה של מעלה בגלל הקורונה הגרופי שלו יבינו שגמזו צודק
8
הרב לא אמר...
אבולעפייה | 10-09-2020 9:07
הרב לא אמר ,לא לציית, הוא פשוט אמר לא להקשיב
9
בושה וחרפה לכתוב...
גילה | 12-09-2020 11:57
בושה וחרפה לכתוב על גמזו מילים בוטות כאלה. בסך הכל רצה למנוע התפשטות המחלה בארץ מכל החסידים שחוזרים משם. השנה בגלל המצב הוא עשה את הדבר הנכון ביותר.אם היו מבנינים זאת הם היו מבטלים. זה גם היה לטובתם.
10
חוזר בו?! יש...
משה אלתר | 13-09-2020 8:47
חוזר בו?! יש לו ברירה? החרדים שרק דורשים ומשתמטים מכל חובה כמו שרות לאומי, השתתפות בנטל הציבורי. ערב יום הדין: אתם מהגורמים המרכזיים להשתלטות המגפה יחד עם בני דודנו. גמזו: עניו, צדיק, משכמו ומעלה, מוכן להתנצל ולבלוע צפרדעים למען בריאות הציבור.
11
ואני חוזרת בי...
הבנתי דבר או שניים וברשותך עונה לך גונזו... | 13-09-2020 22:20
ואני חוזרת בי ממחשבותי הטהורות עליך.... כי מה שאני רואה לאחרונה, זה מאכזב, אתה לא שונה מכל מי שמתקרב לביבי...ביבי הופך אתכם לשק חבטות ובמקום להיכנס בו ולתת לו פייט, לפחות לעמוד מולו בכבוד...כולם הופכים לכלבלביו ומלקקים את רגליו... אתם הופכים לפקידוני בלפור הנרצעים... אם אתה חושב שאני מאמינה לבדיה שאתה וחבריך נחשפתם לחולה קורונה ולכן אתם בבידוד..ממש יומיים שלושה לפני טיסת נתניהו ולפני הסגר, אז אתה טועה, גם זה תכסיס מבית היוצר של ביב השופכין מבלפור, וכולכם משתפים של הנוכל...כל התכסיס הזה כדי לקחת ממך את מושכות העגלה המקרטעת ולהעבירם למי שנוח מבחינתך שהוא יהיה השעיר לעזאזל החלופי... ראיתי את המעבר שלך מפרוייקטור לפקידון קטון ועלוב. לכן אני בזה לך גונזו!