שרן השכל קיבלה את 'פרס ההתיישבות' מנוצרים אוהבי ישראל - סרוגים

שרן השכל קיבלה את 'פרס ההתיישבות' מנוצרים אוהבי ישראל

סגנית יו"ר הכנסת ח"כ שרן השכל קיבלה פרס על פועלה ועבודתה בקידום ופיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון במסגרת חיזוק יחסים עם הקהילות הנוצריות בעולם: "יחסינו עם נוצרים אוהבי ישראל הם ברית אסטרטגית"

author-image
שרן השכל קיבלה את 'פרס ההתיישבות' מנוצרים אוהבי ישראל

סגנית יו"ר הכנסת שרן השכל זכתה היום (ב') בפרס השנתי All Nations Convocations על מאבקה בקהילה הבין לאומית, על פעילותה לחיזוק הקשר עם נוצרים אוהבי ישראל ועל עבודתה והשמירה על ההתיישבות באזור יהודה ושומרון.

הפרס ניתן לה על במסגרת השדולה בראשה היא עומדת, לחיזוק יחסי ישראל עם הקהילות הנוצריות ברחבי העולם, המשתפת פעולה עם 43 שדולות אחיות ברחבי העולם. הפרס ניתן בעבר ליריב לוין, איילת שקד, גלעד ארדן, יולי אדלשטיין, כמו גם לנציגים מחו"ל, כמו שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן, ראש ממשלת קנדה לשעבר סטיבן הרפר וראש ממשלת אוסטרליה לשעבר טוני אבוט.

ג'וש ריינשטיין, נשיא שדולת הפרלמנטים למען ישראל אמר: "שרן היא הזוכה הצעירה ביותר בפרס. כל עוד היא כאן, ההתיישבות ביהודה ושומרון בטוחה. דיפלומטיה באמצעות אמונה הפכה לכלי חיוני בימינו. זו הסיבה בגללה השגרירויות של גואטמלה וארצות הברית עברו לירושלים. השותפות בין השדולה לבין All Nations Convocations מביאה ותביא עוד נציגויות דיפלומטיות לירושלים, האחרונה בהן היא של מלאווי".

במהלך 14 השנים האחרונות, ארגון הכינוסים של כל האומות הביא לישראל מאות חברי פרלמנט נוצרים מאמינים בתנ"ך, ביותר מ -120 מדינות. בשל נגיף הקורונה, האירוע המצומצם תועד וישודר לעיני עשרות אלפי צופים באירוע מקוון במהלך השבוע הבא.

השכל הודתה ואמרה כי היא "נרגשת מהמעמד ומבטיחה כי כיו"ר ועדת המשנה ליחסי החוץ, אמשיך לדאוג שתחת המשמרת שלי בקעת הירדן, יהודה ושומרון ימשיכו להתפתח ולהיבנות. אגן על כל חלקי ארץ ישראל אל מול קהילה בין לאומית עויינת ואמשיך לחזק את יחסינו עם נוצרים אוהבי ישראל.

הקשר ביננו לבין הקהילות הנוצריות הוא חיוני ליחסי החוץ של מדינת ישראל. אותן קהילות פועלות ומובילות מהלכים התומכים בישראל בארצות הברית, באוסטרליה, בברזיל ועוד. זו ברית אסטרטגית חיונית ויש לטפח אותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 26-03-2021 7:29
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף