שני פצועים בפיגוע דריסה בצומת תפוח; המחבל נוטרל - סרוגים

שני פצועים בפיגוע דריסה בצומת תפוח; המחבל נוטרל

לוחם צה"ל ושוטר נפצעו בפיגוע דריסה בצומת תפוח בשומרון, לאחר שרכב נסע לכיוונם ופגע בהם. המחבל נורה ונוטרל: "כשהממשלה נסוגה מריבונות המחבלים אוזרים אומץ"

author-image
שני פצועים בפיגוע דריסה בצומת תפוח; המחבל נוטרל
  צומת תפוח. ארכיון (צילום: פלאש90)

פיגוע דריסה בצומת תפוח.

שני בני אדם נפצעו באורח קל בפיגוע דריסה בצומת תפוח. על פי החשד מדובר בפיגוע על רקע לאומני. הפצועים הם חייל ושוטר שפעלו במקום. המחבל נוטרל.

מצה"ל נמסר: "התקבל דיווח על פיגוע דריסה בצומת תפוח שבמרחב החטיבה המרחבית 'שומרון'. הפרטים בבדיקה".

בהודעת המשטרה נאמר כי לעבר שוטרים שעמדו בצומת תפוח ועסקו ברישום דוחות הגיע רכב שנסע לכיוונם ודרס אותם. בהמשך עצר המחבל את הרכב, ירד מהרכב ורץ לעברם עם סכין שלופה. שוטר שהבחין במחבל ירה מנשקו וניטרל אותו. השוטרים נפצעו באורח קל והמחבל נפצע באורח בינוני.

ממד"א נמסר: "בשעה 08:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על 2 הולכי רגל שנפגעו מרכב סמוך לצומת תפוח. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 2 פצועים במצב קל. עדכון בהמשך".

עוד באותו נושא

השב"כ קבע: רצח הרב שי אוחיון – על רקע לאומני

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: "תושבי השומרון מחבקים ומחזקים את חיילי צה"ל ואת כוחות הביטחון יחד עם עם ישראל כולו. ומחזקים את הגיבור שניטרל את המחבל. כשהממשלה נסוגה מריבונות ומגמגמת בנוגע לאחיזה בארצנו אין פלא שהמחבלים של הרשות הפלסטינית אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים ואזרחים. רק עמידה נחושה על זכותנו על הארץ תביא לרגיעה ולשקט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו