פרקליטי נתניהו תוקפים: ניסיון פסול להסתרת האמת - סרוגים

פרקליטי נתניהו תוקפים: ניסיון פסול להסתרת האמת

בהתייחסות לתגובת הפרקליטות שהוגשה היום לבית המשפט, עורכי דינו של ראש הממשלה תוקפים: "בתיקי ראש הממשלה בוצעה כמות בלתי נתפשת של פעולות חקירה פסולות"

author-image
פרקליטי נתניהו תוקפים: ניסיון פסול להסתרת האמת
  yakub88 / Shutterstock

פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחסים לתגובת הפרקליטות שהוגשה היום (שלישי) לבית משפט, בו היא מודה כי היה קיים בידה תמלול של חקירת אור אלוביץ', אך הוא לא הועבר לידי ההגנה בתיק כיוון שסווג כ'נייר פנימי'.

עורכי הדין מסרו: "רשויות האכיפה ערכו והשמיטו במכוון חלקים מהותיים בתמלול חקירתו של אור אלוביץ׳, כדי להסתיר את תרגיל החקירה הפלילי שבוצע, במטרה להפוך את שאול אלוביץ לעד מדינה כדי שישקר ויפליל את ראש הממשלה נתניהו".

עוד באותו נושא

הפרקליטות מודה: יש ניירות עבודה פנימיים בתיק 4000


25

"עכשיו מתברר שגם הפרקליטות ידעה שהתמליל של אור אלוביץ׳ מסולף. תמוה שרק עכשיו התביעה ״נזכרה״ להודיע שהתמלילים אינם נאמנים למקור, תוך שהיא מסרבת למסור לצוותי ההגנה את התיקונים שביצעה בתירוץ ״שאין עליה חובה לעשות כן״. ליקוי מאורות של ממש".

לדברי עורכי הדין: "בניסיון פסול להסתיר את האמת, החליטה הפרקליטות לכנות את התמליל האמיתי והמלא- ״חומר פנימי״. כך היא ניסתה להמשיך ולהסתיר אותו מפרקליטי ההגנה".

עוד הוסיפו כי "ככל שנחשפים לחומרי החקירה מתברר שזה רק קצה הקרחון, ושבתיקי ראש הממשלה בוצעה כמות בלתי נתפשת של פעולות חקירה פסולות- הכל כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו בכל מחיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מתיי ?
מתאחדים | 01-09-2020 20:00
וזורקים את העבריינים (תיקשו רעים אקדמיה פרכליכוס וחרבצ) לכלא .
2
עורכי הדין של...
סניגור מומחה | 01-09-2020 22:02
עורכי הדין של נתניהו חצו את הקווים. יוצאים בהכרזות שקריות : כל עורך דין יודכ שברגע שההקלטה המלאה בידיהם - אין שום הסתרת חומר או שיבוש אחר. התמליל הוא כלי עזר ולא ראייה במשפט. הראייה היא ההקלטה עצמה, והיא נמסרה להגנה כחוק. כל צד רשאי לתמלל ולהציג את תמלילו בבית המשפט. כשיש קושי לפענח ומחלוקת - בית המשפט מכריע מה באמת שומעים. נמאסו הספינים השקריים האלה.
איחס. שקרן...
צ. | 02-09-2020 7:56
איחס. שקרן ושרלטן.
3
נבלות הפרקליטות בשרות...
גדי | 01-09-2020 23:32
נבלות הפרקליטות בשרות השטן זה ברור
4
כמות אינסופית. של...
ככל שאנו נחשפים לפרשיות נתניהו אנחנו יותר מזועזעים .... לא סתם האשימו אותו שרי בטחון , ראשי שבכ , וראשי מוסד שמעשיו גובלים בבגידה ושהוא סכנה למדינה .... | 02-09-2020 8:05
כמות אינסופית. של פעולות פסולות נעשתה עי נתניהו .... קבלת מתנות במאות אלפי שקלים , שיחות שוחד עם מוזס , ושימוש במילארדים של כספי ציבור לצורך קבלת סיקור חיובי באתר וואלה .... ועדיין לא נחקר עניין אישור הצוללת המצרית , סיפור אוניות ההגנה על אשדות הגאז , וסיפור מספנת חיל הים בחיפה ... לא נחקר גם עשרות המיליונים שקבל מבן דודו שהיה בקשרים עסקיים [בצורה עקיפה] עם יצרנית הצוללות טיסנקרופ .... בשביל כל כך הרבה פרשות צריך להשקיע הרבה כסף , זמן , חוקרים , ועורכי דין ... ככה זה כשהשחיתות והסירחון מגיעים עד השמיים ...