ב-2006 השיק מעצב העל טום פורד את Tom Ford Black orchid ניחוח החותם הראשון שלו, ששומר עד היום על מעמדו ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר, ומעורר בניחוחו האיקוני את זוהר המותרות העל-זמני.
בימים אלו, לאחר 14 שנים, משיק טום פורד גרסה חדשה לניחוח האייקוני.
הכירו את Black Orchid Parfum החדש: ניחוח מהפנט, ממכר, אלגנטי, ומפואר יותר של הפרח החמקמק והבלתי מושג : הסחלב השחור.
כמו הבושם האייקוני, גם בבושם החדש התווים נפתחים בתמהיל רב המכר של כמהין שחור וילנג ילנג המתמזגים עם ברגמוט טרי ודומדמניות שחורות. אליהם מתווספים שמנים אתריים יוקרתיים בהם וטיבר, פצ'ולי, וניל וסנדלווד, ההופכים את הניחוח החדש לעוצמתי יותר.
Black Orchid Parfum החדש מושק בבקבוק זכוכית מעוצב ויוקרתי שכולו זהב נוצץ מהלוחית עד המכסה, וממשיך באופן מושלם את הקו היוקרתי של הניחוח האייקוני המוצג בבקבוק שחור פחם עם לוח זהב.

Black Orchid Parfum החדש מושק בשני גדלים: 50 מ"ל ו-100 מ"ל. צמד מפואר שיוסיף נופך אלגנטי ויוקרתי למדף הבישום.
מחירים לצרכן:
50 מ"ל 570 ש"ח
100 מ"ל 805 ש"ח
מותג הבישום היוקרתי ג'ו מלון לונדון משיק את קולקציית Lost in Wonder: שני ניחוחות חדשים, המתאימים גם לגברים וגם לנשים ומהווים את תמצית האגדה המלכותית של הגנים התלויים העתיקים בבבל שנוצרו מאהבה מלכותית ומתוארים ברחבי העולם כגן עדן מרהיב ויוצא דופן ביופיו.


הניחוחות:
-Fig & Lotus Flower ניחוח אלגנטי, מתוחכם ובלתי צפוי של נרולי (ניצת התפוז) פרחוני ורענן המבטא את נוף הגן הקסום. פרחי לוטוס מחליקים על פני בריכה מנצנצת בגנים התלויים העתיקים, ועלי כותרתם גולשים במורד השבילים לצד התאנים השמנמנות והעסיסיות שנופלות מהעצים השופעים.
Cypress & Grapevine Cologne- ניחוח ארומטי עז ומלא נוכחות אך אינו מכביד, המשלב מרכיבים גבריים קלאסיים ומודרניים של עלווה ירוקת-עד והגפנים השופעות המחיים את הטרסות הרחבות והקשתות האציליות של הגנים התלויים העתיקים. בתוספת הארומה המסתורית של ענבר חם לקבלת אפקט עוצמתי.
תכולה ומחיר לצרכן
-Fig & Lotus Flower 30ML- 265 ₪/ 100ML- 530 ₪
Cypress & Grapevine Cologne- 50ML- 470 ₪ / 100ML- 715 ₪
DKNY מציעה לנערת Be Delicious דרך חדשה להתפנק עם ניחוח נוסף בסדרה:
– Be Extra Delicious פינוק עם הניחוח הפרחוני, ומעורר התיאבון המעניק את הסיפוק שחיפשת.
ניחוח שנפתח באגס פריך, ברגמוט ממריץ וקסיס עסיסי, היוצרים יחד את הרובד הראשון של הפינוק,
בתוספת נגיעות של הליוטרופ מפוזרות מעל, מגיע לשיאו המתוק עם פרץ של פטל עטוף בקרמל מתוק וקרמי.
זהו בושם שאי אפשר לעמוד בפניו בפני עצמו ועוד יותר בשילוב כשכבה נוספת מעל ניחוח
Be Delicious המקורי.
ניחוח שמדרבן אותך להנות מהרגע וללבוש את מצב הרוח שלך.

הבקבוק של DKNY Be Extra Delicious מגלם את המהות של התפוח המקורי עם זכוכית שקופה ונגיעה מתוקה של ורוד המייצגת את הגישה החדשה. עיצובו של הבקבוק מזכיר את שקית הנייר בחנות המכולת, ואת אריזת הקרטון הניתנת למחזור שנושאת אישור FSC לסביבה ירוקה וקיימות , וחתום בלוגו האיקוני של Be Delicious שעודכן בוורוד כדי להתאים לבקבוק.
תכולה ומחיר לצרכן:
50 מ"ל – 199 ש"ח
100 מ"ל – 299 ₪
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים