חדשות הברנז'ה: חנן בן ארי מתחדש והכוכבים מטיילים בצפון

חדשות הברנז'ה: חנן בן ארי מתחדש והכוכבים מטיילים בצפון

'לינוי ודובוב' משיקים פינה חדשה, בה נביא לכם מידי סוף שבוע את חדשות הברנז'ה הכי מעניינות מהמגזר ומעבר לו. אז מה קרה השבוע? חנן בן ארי התחדש ושר, 'שטיסל' עלתה לבירה וכל הכוכבים ברחו לצפון

חדשות הברנז'ה: חנן בן ארי מתחדש והכוכבים מטיילים
  (צילום: מספרת גזורים חגי חטב)

אחרי בקשות רבות, 'לינוי ודובוב' משיקים פינה חדשה, בה נביא לכם מידי שבוע את חדשות הברנז'ה הכי מעניינות מהמגזר ומעבר לו. אז מה קרה השבוע? מוזמנים לקרוא וגם לצפות בתכנית השבועית.

-הצילומים לעונה השלישית של הסדרה האהובה 'שטיסל', עלו השבוע אל שכונת נחלאות בבירה. על הסט תועדו מפגינים, צעקות וגם הכוכב החדש בסדרה-קובי אריאלי. התייצבה על הסט השבוע, גם השחקנית ריף נאמן שהפכה מיערה ב'פאודה' לחרדיה למהדרין. נקווה שהפעם יחטפו אותה רק "בשידוכים".

תיחטף הפעם בשידוכים? השחקנית ריף נאמן על הסט של שטיסל (צילום: באדיבות YES)

נתן גושן כבר לא רווק! בשעה טובה הזמר והיוצר המצליח, הודיע כי הוא נמצא בתקופה האחרונה בזוגיות עם בחורה דתייה שהכיר בשידוך. מאחלים בהצלחה. ישי ריבו כבר הבטיח לשיר בחופה, מה שנותר זה רק למצוא רב ולשלוח לנו הזמנה.

ישי ריבו כבר הבטיח לשיר בחופה (צילום: סלי בן אריה)

שלילים לקורונה: הרב רפי פרץ ,שר ירושלים ומורשת יצא לחופשי לאחר שהחלים מקורונה. איתו יצאו גם צוות לשכתו והאנשים עימם נפגש שלהם נגמר הבידוד. המקום הראשון שהוא בחר ללכת אליו כשהוא יצא מהבידוד, היה הסופר. בכל זאת קניות לשבת זה מעל הכול, לא?

החלים השבוע גם השחקן והבדרן, ליאור כלפון ("רמזור"), לאחר שאושפז במצב קשה בבית החולים בעקבות הסתבכות הקורונה והיה 43 יום בבידוד.

צפו בחדשות הברנז'ה:

– חדשות הבידוד: אושית הרשת ומשחקי המילים אמיר מויאל נכנס השבוע לבידוד לאחר שבנו נחשף לחולת קורונה בגןשיהיה בהצלחה ורק בריאות !

עוד באותו נושא

"ההופעות הן טיפול זוגי" | 'לינוי ודובוב' עם יונינה • צפו

– מסתפר ושר: חנן בן ארי צילם השבוע קליפ חדש, לא לפני שהוא הלך להתחדש בתספורת ופרגן במיני הופעה פרטית לנוכחים במספרה, תוך כדי שהוא מסתפר כמובן (כי מי מאיתנו לא עושה את זה?).

אגב למעוניינים מדובר במספרה הכי מפורסמת בפרדס חנה של הספר חגי חטב, בה מסתפרים בין היתר גם אברהם טל, בניה ברבי ועדן חסון. אז אם אתם מחפשים תספורת וסיכוי טוב להופעה תחת ההנחיות, זה המקום.

(צילום: מספרת גזורים חגי חטב)

– מזל טוב למגישה ולאשת הטלוויזיה קורין גדעון שחגגה השבוע יום הולדתה העברי, מי שהזכירו לה את התאריך הם חמותה וחמה הרב משה סרוצקין. השניים שלחו לה לכבוד יום הולדתה ה-28, ברכת ווטסאפ מקסימה שכולנו היינו רוצים לקבל. את ההודעה המוקלטת והמרגשת תוכלו לשמוע בתכנית.

מי שעוד חגגו השבוע יום הולדת, הוא כוכב הרשת מלך זילברשלג שחגג 24 והזמרת נרקיס שחגגה את יום הולדתה ה-39 באירוע נוצץ ומצומצם עם החברים הקרובים והמשפחה. שיהיה המון מזל טוב !!

חגגה 39 עם המשפחה והחברים (צילום: טל עבודי)

– המון מזל טוב מגיע גם לשדרן הרדיו דידי הררי ולאשתו מירית הררי המתמודדת בגבורה עם המחלה-חתנו את בתם אבישג. האירוע נערך כדת משה וישראל (ומשרד הבריאות) תחת כיפת השמיים, בחצר המשפחה במושב בצרה, בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים, בהתאם להנחיות.

הזמר בניה ברבי הכניס את הזוג לחופה עם שירו המרגש והרב בנצי נורדמן ערך את החופה והקידושין.

(צילום: באדיבות איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')

– מפגש פסגה במסכות: האמנים עידן עמדי, עברי לידר, יהורם גאון, ישי לפידות, זהבה בן והשחקן שלום אסייג נצפו השבוע בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שם יחד עם שר התרבות חילי טרופר דיברו על פתרונות להחזרת עולם התרבות לפעילות מיידית. בינתיים הושגו: הופעות בשטח פתוח במתכונת קפסולות.

אגב אנחנו עדין לא הספקנו ליהנות מהופעה בקפסולה תחת כיפת השמיים.

מזהים את האמנים מתחת למסכה? (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

-הכוכבים כובשים את הצפון: הזמרת והיוצרת, יובל דיין ניצלה השבוע את הזמן הפנוי ללא הופעות לטיול בצפון הארץ עם משפחתה. דיין הספיקה בין היתר לשוט בקיאקים בירדן ולבקר במפל התנור הנמצא בנחל עיון שבמטולה.

נראו השבוע בצפון גם: חנוך דאום, עקיבא, מלך זילברשלג והזמרת ריקה רזאל שבילתה עם משפחתה בקיימפינג על שפת הכינרת ודאגה שכל הילדים יהיו בתעסוקה מועילה  במיוחד לסביבה. (למעוניינים, מדובר בפעילות שבשבילה אתם צריכים שקית זבל גדולה ורצון טוב לנקות את הזבל שזורקים אנשים לכנרת היפה).

– הנחל האהוב על 'ימינה': חברי סיעת ימינה נדלקו לאחרונה על נחל הקיבוצים, היו"ר נפתלי בנט היה זה שהגיע לפני חודש, ח"כ איילת שקד אחריו לפני שבועיים, סמוטריץ' בחמישי האחרון ומתן כהנא אחריו השבוע. אין ספק, שאופוזיציונרים נהנים יותר! (אגב בנט, אם אתה צריך המלצות לנחלים ומעיינות נוספים, דבר איתנו בפרטי. כל השאר מוזמנים לקרוא את ההמלצות שהכנו)

נדלקו על נחל הקיבוצים

בעוד שכולם נהרו לצפון, ידידיה וסיון רהב ומאיר העדיפו להישאר בעיר הקודש ובילו עם כל המשפחה והאח – הזמר יצחק מאיר בארץ האגדות של הגן הבוטני בירושלים.

חושבים שיש לכם אייטם מעניין שכולם חייבים לדעת עליו? צילמתם פפארצי שלא מבייש את פנאי פלוס (ואת המצולם כמובן), הייתם ביום הולדת מתוקשרת במיוחד? מוזמנים לשלוח לנו במייל המצורף branja@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
ישש
תמר | 16-08-2020 0:20
עוד שיר חדש לחנן בן ארי????
זה לא חדששש
מאור | 17-08-2020 12:19
לא. זה השיר שמש, זה לא חדש!