יצירתיים בקורונה: 'לינוי ודובוב-סורגים תרבות' • עם דוד ד'אור ורועי לביא. צפו

יצירתיים בקורונה: 'לינוי ודובוב-סורגים תרבות' • עם דוד ד'אור ורועי לביא. צפו

האמן והיוצר הבינלאומי דוד ד'אור ורועי לביא הגיעו להתארח בתכנית של "לינוי ודובוב-סורגים תרבות" וגילו מה מעסיק אותם בקורונה, למה דרייב אין הוא לא פתרון? ומה קרה מאחורי הקלעים של הקליפ שצילמו יחד? צפו

התשובה של דוד ד'אור ורועי לביא לקורונה| 'לינוי ודובוב'

בזמן שעולם התרבות עדין נותר סגור, "לינוי ודובוב" חוזרים בתכנית חדשה, עם אורחים מפתיעים, פינה חדשה וכל הסינגלים החדשים שעשו לנו את השבוע.

והשבוע בתכנית: האמן והיוצר הבינלאומי דוד ד'אור בראיון עם רועי לביא, על הדואט החדש שנולד מתוך מפגש מפתיע, הפתרונות היצירתיים שמעסיקים אותם בקורונה ומה קרה מאחורי הקלעים של הקליפ המרהיב שצילמו בסטודיו העבודה של ד'אור?

צפו בתכנית התשיעית:

דוד ד'אור סיפר במהלך הראיון כיצד פגש לראשונה את רועי בשיעור התורה בחב"ד וגילה: "כששמעתי את השיר בפעם הראשונה התרגשתי מאד, הרגשתי שיש בו ערך מוסף שמעלה את המאזין לעולמות רוחניים, חלמתי שיום אחד אזכה לשיר אותו".

השיר מלווה בקליפ שצולם אצל ד'אור בסטודיו שלו בדרום תל אביב, שהיה בעבר הנגרייה של אביו והפך לסטודיו הציור שלו. "כשנחשפתי ליכולת הציור המופלאה של דוד הצעתי לו שנצלם את הקליפ אצלו בסטודיו, רק לא תיארתי לעצמי שבסופו של דבר דוד יצייר עליי ממש". סיפר רועי שנצבע כולו בצבע במהלך הקליפ.

בימים אלו שאין צפי להופעות החליט, רועי המתגורר באילת לקחת אחריות על פרנסת משפחתו ומופיע מידי ערב בטיילת של אילת בעידוד עיריית אילת וקורא לכל האומנים שאיבדו את פרנסתם, לצאת ולהופיע ברחובות הערים עד שמקבלי ההחלטות בממשלה ישכילו לאפשר את חזרת המופעים כדי לתת לעשרות אלפי עובדי התרבות בישראל את האפשרות לחזור ולהתפרנס בכבוד.

עוד באותו נושא

בין הקורונה לתנ"ך | 'לינוי ודובוב' • עם ליאור סושרד

ההדרן השבועי של יונתן דובוב:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
דוד דאור נשמה...
אוהבת את דוד דאור | 07-08-2020 10:23
דוד דאור נשמה ענקית! זמר אדיר, אוהב ומגדל בעלי חיים בביתו. אשתו פיזית, המנהלת האישית שלו, כשמקבלים הופעה בהתנדבות קודם כל תשובתה: כן! מתי ואיפה? מייחלת להופעות חיות שוב בקרוב ❤????
קול נדיר...
מ.מ | 09-08-2020 3:27
קול נדיר