מדברות אופנה: מינימליזם וצרכנות נבונה ׀ צפו - סרוגים

מדברות אופנה: מינימליזם וצרכנות נבונה ׀ צפו

בפרק החדש של מדברות אופנה באתר סרוגים חלי בן שחר מארחת פאנל בנושא מינימליזם וצרכנות נבונה ביחד עם מי שיודעות לספר הרבה על הדבר: רעות תורג'מן שהתפרסמה כמי שעברה למלתחה מינימליסטית וציפי וייס פוסטובסקי מנהלת בית ספר לסטיילינג ומרצה

מדברות אופנה: מינימליזם וצרכנות נבונה ׀ צפו
  מדברות אופנה

הפרק החדש של מדברות אופנה באתר סרוגים עוסק בנושא חם במיוחד: צרכנות נבונה ומלתחה מינימליסטית על רקע משבר הקורונה ובכלל ביחד עם הפאנליסטיות רעות תורג'מן וציפי וייס פוסטובסקי.

רעות התפרסמה בתוכניות שונות כגורו למלתחה מינימליסטית ומדברת על השינוי שעשתה בארון הפרטי שלה עם עוצר קניות של כשנה ושימוש חוזר ומגוון בפריטים הקיימים. ציפי היא מנהלת בית ספר לסטיילינג שיוצאת בקרוב עם הרצאת זום חדשה שתעסוק גם בנושא הזה.

צפו:

 

היה לי שפע אבל הייתה לי תחושה שאין לי מספיק

"המוני נשים מתחברות לתחושות שלי, פתאום המועקה שחשבתי שאופיינית גם לי גיליתי עד כמה היא נרחבת" מספרת תורג'מן על הסיבה שהביאה אותה לשתף את העולם בשינוי הפרטי שעשתה בכל הנוגע להרגלי הצריכה שלה.

וייס פוסטובסקי נתקלת באותן הסיטואציות גם היא כסטייליסטית שמתחילה בסידור ארונות לפני היציאה עם הלקוחה לקניות. במקרים רבים לאחר סידור הארון מגלים שאין צורך לעבור לשלב הבא של הקניות כי בעצם נוצרו אפשרויות רבות שלא היו שם קודם.

 

מינימליזם הורס את הכיף שבאופנה?

עולם האופנה מתבסס על טרנדים מתחלפים והתחדשות, זה מה שמחזיק את התעשייה וגם את הפאשניסטות "כולנו יש לנו את הימים המבאסים שבא לנו להכנס לחנות ולרכוש לשם הרכישה לא להכנס ולחשוב אם הפריט הזה אני באמת אוהבת אותו… ואני לא רוצה לקחת את זה מאנשים" אומרת וייס פוסטובסקי אך מזכירה שהסוד הוא במינון

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פריצות כמו בשואה...
יואל | 13-08-2020 17:08
פריצות כמו בשואה
2
מקסים, תודה, נהניתי...
אני | 13-08-2020 21:31
מקסים, תודה, נהניתי מאוד