סנגורי אלוביץ': הפרקליטות נהגה בקשיחות לב לא עניינית

סנגורי אלוביץ': הפרקליטות נהגה בקשיחות לב לא עניינית

בתגובה להחלטת הפרקליטות להתחיל את משפט נתניהו בתיק 4000 חרף הבקשות שלא לעשות זאת, כתבו עורכי הדין לבית המשפט כי מדובר בקשיחות לב בלתי עניינית - ודרשו לקבל בתוך שבועיים את סדר שמיעת העדים

author-image
"הפרקליטות נהגה בקשיחות לב לא עניינית"
  יונתן זינדל/פלאש 90

סנוגוריהם של שאול ואיריס אלוביץ׳, עוה״ד ז׳ק חן ומיכל רוזן עוזר, פנו הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה כי בית המשפט יורה לפרקליטות להודיע מה סדר העדים שבדעתה להעיד ומה המסמכים שבדעתה להציג לכל עד במהלך העדות.

הבקשה הוגשה לאחר שאתמול הודיעה הפרקליטות לבית המשפט כי בכוונתה להתחיל את ההוכחות בתיק 4000, זאת למרות בקשת סנגורי אלוביץ׳ להתחיל את ההוכחות בפרשת 1000 או 2000, למרות הצהרות הפרקליטות בדיון האחרון בבית המשפט שלפיהן תהיה גמישות בסדר ניהול הפרשות ולמרות הפגמים החמורים בתמלול חומרי החקירה בתיק שנחשפו בדיון האחרון.

עוד באותו נושא

נתניהו לא הוריד את הראש, הפרקליטות החליטה לנקום


89

בבקשתם שהוגשה הבוקר, טוענים סנגורי אלוביץ׳ כי "הפרקליטות, מטעמיה, לא מצאה לנכון לעמוד על הטעמים "המקצועיים" שביסוד החלטתה זו ולאן נעלם "הקשב" שהובטח על ידה בדיון" וכי מדובר ב"הקשחת לב בלתי עניינית".

״בשונה מהפררוגטיבה (זכות מיוחדת, א"ב) להחליט בדבר סדר שמיעת הראיות", כתבו עורכי הדין, "אין למאשימה פררוגטיבה להחליט מתי תודיע להגנה את סדר העדים, את המסמכים שתגיש באמצעותם, ואת תרשומות המגעים עמם. תגובתה כי תעשה כן 'כמקובל' אינה מספקת".

עוד הוסיפו כי: "המעט שבמעט שניתן לדרוש מהמאשימה הוא שהיא תמסור בתוך זמן קצר, שלא יעלה על שבועיים, הודעה מסודרת בדבר סדר העדים, המסמכים שיוגשו באמצעותם, וכל תיעוד של מגעים עמם מיד בסמוך לעריכתם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אסור
אדם | 10-08-2020 16:15
להתחיל עם משפט נתניהו בזמן שאנחנו רואים את השחיתות של האנשים שתפרו לו תיק והם מנדלנליט בן ארי ושי ניצן זה לא יהיה משפט צדק בזמן שהם עצמם מושחתים ואף אחד לא חוקר אותם תמיד אמרתי שאין אימון בשופטי בגץ הפושעים בפרקליטות הפושעים ובמשטרה הפושעים
2
טוב מאד כל...
מצויין ... כל הכבוד לפרקליטות .... רוצים את כספי הפנסיה שלנו בחזרה .... | 10-08-2020 16:20
טוב מאד כל הכבוד לפרקליטות , כולנו רוצים לדעת על מה ולמה , מעל למליארד שקלים קיבל אלוביץ מכספי הציבור ומשלם המיסים בהטבות רגולטוריות שונות ומשנות .... שכדי להוציאן לפועל היה צריך להעיף את השר ארדן שאת תפקידו לקח הנוכל נתניהו, ולהחליף בשיחת טלפון את המנכל הקודם בעבד הנרצע פילבר .....
...
אמת ורק אמת | 11-08-2020 16:11
זה העובדות מעל ל 1.5 מיליארד קבל אלוביץ בהטבות רגולטוריות וביטול רפורמת התעריפים שארדן רצה להוביל .... ואת הכל שילמנו כולנו , או ישירות בעלות הקבועה של קו בזק , או בעקיפין בכספי הפנסיה שהושקעו בבזק ועברו לאלוביץ עם אישור מכירת יס לבזק , זו האמת .... עצוב לא ?
מסכן שלי. הצדק...
שי נ. | 11-08-2020 8:45
מסכן שלי. הצדק נר לרגליך כמו שעכשיו חורף בירושלים... קודם תבקש משי ניצן את ה 60,000 שח לחודש שהוא גוזל מקופת המדינה.
מאיפה...
צבי | 11-08-2020 0:41
מאיפה המצאת את זה?? כי גם פילבר חזר בו מלהיות עד מדינה. כך שהפרקליטות נשארה בינתיים עם הקטן ביד. זה לא נעים אמנם אבל כמו שאמר בגין תתרגלו
3
הם בכלל לא...
חיים | 10-08-2020 23:45
הם בכלל לא מחפשים את האמת ולכן הם נוהגים בקשיחות לב לא ענינית