בבית הלבן מגיבים לנתניהו: "אין החלטה על הריבונות" - סרוגים

בבית הלבן מגיבים לנתניהו: "אין החלטה על הריבונות"

גורם בבית הלבן הגיב לטענה של ראש הממשלה על כך שהריבונות "עדיין על הפרק", ואמר כי בוושינגטון לא התקבל החלטה לגבי הצעדים הבאים ביישום עסקת המאה. לדבריו, "אנו ממשיכים להתקדם בדרך שהנשיא התווה בינואר"

author-image
בבית הלבן מגיבים לנתניהו: "אין החלטה על הריבונות"
  (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

יום אחרי שראש הממשלה אמר כי "נושא הריבונות עדיין לא ירד מהפרק", גורם בכיר בממשל האמריקני הגיב הבוקר (שלישי) לדבריו של נתניהו. בשיחה עם כאן חדשות אמר כי עדיין לא התקבלה החלטה על הנושא.

לטענת הגורם, בשלב הזה אין החלטה סופית לגבי הצעדים הבאים ליישום "עסקת המאה" של הנשיא דונלד טראמפ. בדבריו אמר כי "אנו ממשיכים להתקדם בדרך שהנשיא התווה בינואר כאשר הציג את תוכנית טראמפ וחזון ארצות הברית לשלום בין ישראל לפלסטינים".

עוד באותו נושא

קלנר היקשה על הריבונות, נתניהו: "תלוי בוושינגטון"


3

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לתכנית הריבונות במהלך החלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "הנושא נמצא בוושינגטון, זה לא ירד מהפרק. האפשרות עדיין קיימת". הדברים עולים חודש ויומיים לאחר המועד בו הבטיח נתניהו שהמהלך יכול לצאת אל הפועל, ועל רקע החשש שהתכנית לא תקודם  בטרם יתקיימו הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר.

בתגובה אמר יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "אדוני ראש הממשלה, מי שהבטיח שוב ושוב להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן לא נמצא בוושינגטון, אלא בירושלים. זאת החלטה שלך בלבד ועליך לעשות זאת. קיים את הבטחתך והחל את הריבונות הישראלית באזור בהקדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היש עוד אוויל המאמין למילה שיוצאת מהפה של ביב
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 04-08-2020 10:35
היש עוד אוויל המאמין למילה שיוצאת מהפה של ביביהו???????
2
ביבי פייק ניוז
משיח | 04-08-2020 11:18
.