נתניהו: "הריבונות על הפרק", אלחייני: "תלוי בך" - סרוגים

נתניהו: "הריבונות על הפרק", אלחייני: "תלוי בך"

נושא הריבונות חוזר שוב, בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה נתניהו כי נושא הריבונות לא ירד מהפרק והוא נמצא בוושינגטון, בתגובה אמר יו"ר מועצת יש"ע: זה נמצא בירושלים

author-image
נתניהו: "הריבונות על הפרק", אלחייני: "תלוי בך"
  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

רוחות של בחירות? ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד כי כי נושא הריבונות "נמצא בוושינגטון. זה לא ירד מהפרק. האפשרות עדיין קיימת"

עוד באותו נושא

ראש הממשלה נתניהו: על הפרק סגרים במהלך הלילות


5

בתגובה אמר יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "אדוני ראש הממשלה, מי שהבטיח שוב ושוב להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן לא נמצא בוושינגטון, אלא בירושלים. זאת החלטה שלך בלבד ועליך לעשות זאת. קיים את הבטחתך והחל את הריבונות הישראלית באזור בהקדם".

לפני כן אמר נתניהו בישיבת הסיעה בנוגע למחלוקת עם גנץ על אופי התקציב: "צריך להעביר תקציב מיידי כדי שנוכל להזרים עוד כסף לאזרחים ונוכל לתת וודאות ויציבות למשק הישראלי. זה דבר חיוני.

לעשות היום תקציב דו שנתי במקום תקציב מיידי, המשמעות היא קיצוצים מאוד משמעותיים. זה גזירות כלכליות. זה בדיוק הפוך ממה שצריך לעשות. זה לא הזמן לקיצוצים, זה הזמן להמשיך להזרים כסף לאזרחים. אנחנו צריכים לפתוח את שנת הלימודים בזמן, להעביר למערכת הבריאות כסף להיערך לחורף – וכל זאת נשיג באמצעות תקציב מיידי. זה צו השעה".

עוד הוסיף: "צו השעה זה אחדות. אף אחד לא רוצה בחירות ואין סיבה שיהיו בחירות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הריבונות היא רק...
ממש | 03-08-2020 17:19
הריבונות היא רק כלי של הנוכל המקריח לחמוק ממשפט. אם יראה שהמשפט מתקרב, ילך לבחירות ואז יבטיח ריבונות ויסביר כי לא החיל אותה עד עכשיו בגלל גנץ הצורר, ארגוני הסמול, הפמניסטיות ונמדלבליט הרשע.
אבל כל...
נו באמת | 04-08-2020 13:04
אבל כל זה נכון! אי אפשר להתכחש לאמת: גנץ ואנשיו התנגדו להחלת ריבונות בבקעת הירדן
2
והנה הגיע הסימן...
ניהול סיכונים , המשפט וביבי | 03-08-2020 17:29
והנה הגיע הסימן שאנחנו בדרך לבחירות , והאמת שאני מבין את ביבי , אם ילך לתקציב 5 ריבעוני כפי שמתבקש מהסכם הקואלציוני עליו חתם , יגיע לחלק העקרי של משפטו כראש ממשלה חליפי ויותר מכך לא תיהיה לו כל אפשרות להשיג את קואליצית החלומות עם פסקת התגברות וחוק צרפתי .... בקיצור אין יותר סכוי לחמוק מהמשפט .... ואם יפוצץ את הקואלציה עכשיו יש לו תיאורטית עוד סכוי אפסי אמנם להצליח במזימתו .... אבל יש גם סכוי שהנפילה בבחירות תיהיה קטסטרופלית ... לאור התפקוד הלקוי בניהול משבר הקורונה והמשבר הכלכלי המתלווה אליו .....
כמה שטויות המשפט...
נו באמת | 04-08-2020 13:05
כמה שטויות המשפט כבר החל ובלתי ניתן לעצירה