"בחסדי שמיים": הצצה חסרת תקדים לחיים בבני ברק בעת הקורונה. צפו

"בחסדי שמיים": הצצה חסרת תקדים לחיים בבני ברק בעת הקורונה. צפו

באווירת תשעה באב, הערב (רביעי) בקשת 12 ישודר הסרט "בחסדי שמיים", שיעניק מבט ראשוני ואישי לחיי תושבי בני ברק בזמן הגל ראשון במשבר הקורונה. צפו בהצצה מיוחדת

author-image
הסרט שינסה לשפוך אור על בני ברק בקורונה. צפו בהצצה
  (צילום: באדיבות קשת 12)

לאחר השנאה שהופצה ברשת כנגד בני ברק ותושביה בזמן התפרצות הקורונה, הערב (רביעי), ליל תשע באב ישודר סרט תיעודי חדש שינסה לשפוך אור על העיר החרדית בזמן הסגר.

ערוץ קשת 12 ישדר את סרטם התיעודי של יריב מוזר ורונן מנליס – "בחסדי שמיים", שיעניק מבט ראשוני ואישי לחיי תושבי בני ברק בזמן התפרצות נגיף הקורונה בעיר והמאבק העיקש למיגורו.

(באדיבות קשת 12)

"בחסדי שמיים" מעניק הצצה חסרת תקדים למורכבות חיי הציבור בבני ברק בעת הסגר בעיר, באמצעות ראיונות של התושבים, ראש העיר, רבנים מובילי דעה ואנשי צבא, לצד תיעוד של מראות שמעולם לא נראו לפני כן:

בתי כנסת נטושים, בתי מדרש וישיבות דוממים ומקוואות וכוללים מושבתים, בעקבות ההוראה להתבודד בבתים גם במחיר ויתור על תפילות קבוצתיות, כשברקע ליל סדר פסח אך אחוזי התחלואה הגבוהים גוררים טיפול ופינוי חולים בקהילה, התאבלות על קורבנות המגיפה ובהמשך גם טיפול במשבר, שהתאפשר בזכות שיתוף הפעולה בין הצבא לבין מנהיגי הקהילה החרדית.

בין המשתתפים: גדול הדור הרב חיים קנייבסקי, ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, הרב חיים יצחק לנדא, הרב יהודה סילמן, הרב יצחק זילברשטיין, הרבנית לאה קולדצקי, הרב שריאל רוזנברג, הרב מרדכי גרוס, הרב משה דרעי, הרב אמנון יצחק ואלוף במיל' רוני נומה.

"בחסדי שמיים", ערב ט' באב, בשעה 22:00 בערוץ קשת 12 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חסרת תקדים? כמה...
שירה | 31-07-2020 17:26
חסרת תקדים? כמה מצער שיש ניכור סתם, פשוט סתם. גם אנחנו הדוסים יש לנו בראש קיטלוגים וכינויים לחרדים . למה יש לנו אהבה לתלאביבי ולא לבניברקי?אני רחוק מהאידיאולגיה אבל מצאתי שם יהודים נפלאים בעלי חסד ,נחמדים ונעימים. רק נוריד מחיצות ונגלה את החלק אלוקה ממעל שלנו כולנו כאחד