בקרוב בארץ? פריצת דרך בפיתוח חיסון לקורונה - סרוגים

בקרוב בארץ? פריצת דרך בפיתוח חיסון לקורונה

חברת "מודרנה" האמריקנית החלה בשלב השלישי והאחרון של פיתוח חיסון לקורונה, במסגרתה ייבחנו את החיסון על 30 אלף איש בארה"ב. במידה והניסוי יצליח, החיסונים יגיעו לציבור לקראת סוף השנה

author-image
בקרוב בארץ? פריצת דרך בפיתוח חיסון לקורונה
  (צילום: שאטרסטוק)

בקרוב בארץ? חברת "מודרנה" האמריקנית הודיעה היום (שני) על פריצת דרך משמעותית בפיתוח של חיסון לקורונה. לפי ההודעה, החברה התחילה בשלב השלישי והאחרון של פיתוח החיסון נגד הנגיף, במסגרתו יערך מחקר הבוחן כ-30 אלף משתתפים ברחבי ארה"ב.

"אנחנו שמחים מאד להתחיל בשלב הסופי של המחקר" אמרו בחברה. כולנו יודעים שרבים בעולם מצפים לחיסון הזה כדי שנוכל להביס את הקורונה". עוד הבהירו כי השלב הנוכחי בחיסון מתקיים על פי הסטנדרטים של סוכנות ה-FDA האמריקנית.

לדבריהם, במידה והניסוי יצליח החברה תוכל להתחיל לספק את החיסונים לציבור לקראת סוף השנה. בכירי החברה העריכו כי הם נמצאים בדרך הנכונה לייצר לאחר שלב הניסויים כ-500 מיליון מנות חיסון בשנה, וייתכן שאף תגיע למיליארד מנות חיסון לשנה ב-2021.

עוד באותו נושא

רוסיה טוענת: "נציג חיסון לקורונה כבר בחודש הבא"

כזכור, בחודש שעבר דווח כי ישראל חתמה על הסכם עם חברת מודרנה לאספקת חיסונים לנגיף הקורונה, המבטיח שבמידה ויימצא חיסון יעיל לנגיף – ישראל לא תימצא בסוף רשימת ההמתנה לרכישתו.

ההסכם כולל בתוכו סעיפים שקובעים את מספר המנות שתוכל ישראל לרכוש בשעת הצורך. כמו כן, בהסכם הצדדים התחייבו במידה וחיסון לקורונה ייכנס לשוק לפני טווח השנה שהוקצה לגילוי כזה על ידי מומחים, יהיה ניתן להשתמש בו בארץ. בכך מצטרפת ישראל לשורת מדינות אירופאיות שנהגו באופן דומה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בבקשה הקבה, גאל...
תושבי העולם | 27-07-2020 20:08
בבקשה הקבה, גאל אותנו
2
מודרנה מדברים הרבה...
יוסי | 27-07-2020 22:53
מודרנה מדברים הרבה וכשמדברים הרבה סימן שהכל ריק
3
גמר פיינל פור
גאי דודס | 28-07-2020 15:48
מכבי ראשון לציון תתן משחק לתפארת ישראל תנו מלחמה עד הסוף תקשו אליהם תנו את כל הרצון שלכם תתפצצו אליהם אל תוותרו להם תחלו אותם בלי מלח תהרגו אותם בשלשות קנסו לצבא בלי פחדים אתם משוגלים להכול זה שלנו הגמר