מי לא מפרגן ללינור אברג'יל על הירידה במשקל - סרוגים

מי לא מפרגן ללינור אברג'יל על הירידה במשקל

היא הייתה דוגמנית מצליחה, מלכת היופי, מיס עולם, אך כמו רובנו נאלצה להתמודד עם משקל עודף מהלידות. כעת שרזתה היא מספרת שהתגובות לא כולן מפרגנות

author-image

עו"ד לינור אברג'יל אחזה בתואר מיס עולם, ככזו סביר להניח שהיא התברכה בגנים של מבנה גוף רזה. עם השנים הספיקה לחזור בתשובה וללדת ארבעה ילדים מה שהביא אותה לראשונה לשנות תזונה במטרה לרזות. אך כעת אחרי שהשילה את הקילוגרמים העודפים היא משתפת באינסטגרם כי היא סופגת ביקורות על ה'רזון' באופן שעובר כל גבול.

 

צילום: אינסטגרם

"האמת חשבתי האם נכון לשתף אתכן במשהו שמטריף אותי בזמן האחרון ובכלל, והחלטתי שאני חייבת כי נשבר לי… ברוך השם רזיתי לאחרונה במעבר לתזונה בריאה ומאוזנת אחרי שנים שניסיתי לאחר כל לידה לעשות שינוי אמיתי וללא הצלחה. אבל ברוך השם סוף סוף הצלחתי, אני מרגישה נפלא פיזית ונפשית וגאה בעצמי על הדרך (כל אמא שרגילה לאכול תשאריות של הילדים שלה במשך שנים יכולה להבין אותי) תמיד הייתי רזה ואכלתי כל מה שבא לי אבל עם הגיל וההריונות זה הפך להיות יותר מאתגר. ולמה אני מספרת לכן את זה?!!! מי אתן נשים שמרשות לעצמכן להעיר לאשה שרזה מידי לטעמך??? "את לא אוכלת כלום", "זה כבר יותר מדי", "אל תהיי קיצונית", "את מגזימה", וכו… הרי אם הייתי בחורה שמנה לא היי מעזזזזזזה לומר לי מילה!!! אז מאיפה האומץ? כי לרזות מותר להגיד מה שרוצים? למה? אם אין משהו מהמם להגיד או סתם נחמד לומר פשוט אל תגידי כלום… אז אולי כדאי שנזכור דוקא בזמן הזה שבית המקדש נחרב על שנאת חינם, פשוט להיות טובות ולדבר דיבורים טובים, וגם אם לא אז סתם לשתוק, זה גם בסדר. שבוע טוב אהובות" היא כותבת.

התגובות לא איחרו להגיע.  מגישת הטלויזיה קורין גדעון כתבה: כל מילה!!!! מהממת מבפנים ומבחוץ, אשת התקשורת מירי מיכאלי כתבה: חיזוק מעוד אחת שסופגת הערות כאלה.. מהממת בכל מידה. מאמנת הכושר שר פיטנס כתבה: אהובה שלי יקרה את מהממת בכל מצב כי ליבך טהור! אוהבת כל כך.

עוד באותו נושא

דעה: אל תשאלו אם אני בהריון ואל תגידו לי שהשמנתי


3

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ליאור את מקסימה...
אסדו רחל | 28-07-2020 10:49
ליאור את מקסימה מה זה מתאים לךחזרת להיות ילדה יפה לך ירידה במישקל עזרי לי אך לעשות תודה יפה שלי אסדו רחל מעלות????????⚘????????
2
תשימו לב שמי...
אחת | 31-07-2020 1:36
תשימו לב שמי שמעירה לרזות זו אחת שמנסה להאבק כל החיים שלה במראה ובדימוי עצצי נמוך, וכשרואה שלא הולך מתמרמרת ומנסה להוריד את הרזות.... בדוק. נתקלת בזה כל הזמן. לא תשמעו ביקורת כזו לעולם מאת שרזה בעצמה, או ממישהי ששלמה עם המראה שלה!
3
מה את בכלל...
אילנה | 03-08-2020 18:05
מה את בכלל מתייחסת. את מקסימה בכל מצב. ממני שכנתך בבניין(כשהיית קטנטונת ) ברחוב ויצמן 105. אילנה שמיר