שר הבטחון לשעבר, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, תוקף את החלטתו של שר הבטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, להאריך את הקפאת הצו המונע הטלת סנקציות על בנקים שדרכם עוברים כספים למשפחות מחבלים.
"בושה, בושה", אומר בנט, "זו ממשלה נוראה בכל היבט". לדבריו: "בתקופתי כשר ביטחון הפעלתי צו חדש שמונע מבנקים פלסטיניים להעביר משכורות למחבלים או למשפחותיהם בשל רצח ישראלים. הצו שהטלתי הצליח בענק. הבנקים אכן הפסיקו להעביר משכורות למחבלים. הפלסטינים השתוללו אך לא ויתרתי".

WhatsApp Video 2020-07-01 at 17.08.41| צילום: בנט מודיע על הקמת קבינט הקורונה האזרחי
בנט הוסיף כי "כשגנץ נכנס לתפקידו, הפלסטינים לחצו עליו מאוד, והוא מיד דחה את הסנקציות,ועכשיו שוב. ושלא יהיה לכם ספק: זה על דעת נתניהו. אני אומר זאת מתוך ידיעה. זו ממשלה נוראה שלא מתפקדת בשום תחום. נגמרו לי המילים".
עוד באותו נושא
למה באמת נתניהו לא ממנה את בנט לנהל את המשבר?אחינועם סויסה

אם כך לפי מה שהוא אומר כל מה שהוא עשה כשהיה שר ביטחון היה על דעת נתניהו