חדשות טלוויזיה

עכשיו זה רשמי: יאיר נתניהו מצטרף לתקשורת

בנו של ראש הממשלה יגיש תכנית שבועית ברדיו גלי ישראל עם העיתונאית יערה זרד. התכנית הראשונה תשודר כבר מחר בשעה 11:00 בבוקר

יאיר נתניהו. עבר איומים קשים
יאיר נתניהו. עבר איומים קשים | צילום: Gili Yaari/Flash90

זה כל הזמן היה באוויר, אבל עכשיו זה הופך לרשמי.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מצטרף לעולם התקשורת ויגיש תכנית שבועית ברדיו 'גלי ישראל'.

על פי התכנית באתר ynet, נתניהו יגיש תכנית בימי שישי בשעה 11:00 בבוקר עם העיתונאית יערה זרד, כשהתכנית הראשונה תשודר כבר מחר.

נתניהו הבן, מכיר את עמדת המנחה לאחר שבחודשים האחרונים הוא התארח יותר מפעם אחת באולפן ערוץ 20 ואף הגיש תכנית אחת עם שמעון ריקלין.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

98
56
סאלח
25.07.20

אחלה נקבל כתובות של....

55
יגאל
20.07.20

למה לא נגיד בנק ישראל? או רקטור אוניברסיטה? שוברים שיאים.

54
איבון סבן
23.07.20

????