חדשות טכנולוגיה

סוף סוף: אמזון החזירה את המשלוח המוזל לישראל

חברת אמזון החזירה היום את המשלוחים ה"סטנדרטיים" לישראל, 3 חודשים אחרי שעצרה את המשלוחים לארץ בעקבות משבר הקורונה והותירה רק משלוח האקספרס יקרים במיוחד. דמי המשלוח יעמדו על כ-7-10 דולר לכל מוצר

בקרוב בישראל. משלוח של חברת אמזון
בקרוב בישראל. משלוח של חברת אמזון | צילום: שאטרסטוק

אמזון חוזרת לישראל: שלושה חודשים אחרי שביטלה את המשלוחים לארץ בעקבות משבר הקורונה, אתר הקניות הבינלאומי החזיר היום (שבת) את אפשרות המשלוח הסטנדרטי לישראל. עם זאת, בשלב הזה האפשרות למשלוח חינם בקניה מעל 49 דולר לא הוחזרה, כשכל מוצר יגבה דמי משלוח של מספר דולרים.

כזכור, במרץ האחרון אמזון הודיעה על הקפאת המשלוחים לארץ בעקבות משבר הקורונה, כשרק מוצרים רפואיים הרלוונטיים לטיפול בהתפרצות הנגיף נותרו במשלוח סטנדרטי. עם זאת, החברה עדיין אפשרה להזמין מוצרים במשלוח "אקספרס" – אך עלויות המשלוח היו יקרות במיוחד ועמדו על עשרות עד מאות דולרים, כשבמקרים רבים דמי המשלוח עלו אפילו יותר מהמחיר של המוצר עצמו. כתוצאה, המשלוחים העולמיים מאמזון הופסקו כמעט לחלוטין.

כעת כאמור הוחזר המשלוח הסנטנדרטי, ובאתר מבטיחים שהמוצרים שיוזמנו יגיעו לארץ תוך שבועיים – אך במקביל מזהירים כי ייתכנו עיכובים בגלל חוסר הודאות סביב הקורונה. מחיר המשלוח תלוי בגודל המוצר שמוזמן, וככל שהנפח הפיזי של המוצר גדול יותר – כך גם דמי המשלוח יהיו יקרים יותר.

רוב המוצרים כוללים דמי משלוח של בין 7-10 דולר (כ-20-35 שקלים), בניגוד ל-60 דולר או יותר שנגבו עבור משלוחי האקספרס. עם זאת, חשוב לזכור לפני שמזמינים כי דמי המשלוח נכללים במחיר המחושב עבור מס היבוא, כך שגם אם המוצרים שהזמנתם עולים פחות מ-75 דולר, במידה ודמי המשלוח מעלים את המחיר מעל הסכום הזה – עדיין תצטרכו לשלם מע"מ כדי לקבל את ההזמנה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
יסמין
12.07.20

מוזר, לי הם עדיין נותנים רק את האופציה הישנה. גנבים.

הצטרפו אלינו