משרד הבריאות מעדכן כי נכון לאתמול 7.7 (סיכום של 24 שעות), אותרו 1,320 נדבקים חדשים בקורונה, עלייה של 30% מאז השיא הקודם אתמול.
בסך הכל נדבקו בישראל 32,714 אנשים, בניכוי 18,267 שכבר החלימו יש כעת 14,104 חולים פעילים, כשנרשם זינוק גם במספר החולים הקשים – 107. מספר המונשמים יציב ועומד על 36. עד כה נפטרו מהנגיף 343 ישראלים.
עוד באותו נושא
איש צוות במוסדות 'בני דוד' בעלי אובחן כחולה קורונהגיא עזרא



כשהממשלה מתעסקת בהחזר מס על המים בבריכה אז אין זמן לבעיות הקטנות והשוליות של הציבור כמו קורונה ואחוזי האבטלה הגדולים בעולם המערבי. ביבי הביתה ויפה שעה אחת קודם.