עד 20 איש באוטובוסים: אלה ההגבלות שאושרו: - סרוגים

עד 20 איש באוטובוסים: אלה ההגבלות שאושרו:

בישיבת החירום של הממשלה אושרו הגבלות על התקהלות ותנועה במרחב הציבורי. שרי הממשלה אישרו ביטול של אירועי תרבות וצמצום ישיבה במסעדות. כל הפרטים על ההגבלות החדשות:

author-image
עד 20 איש באוטובוסים: אלה ההגבלות שאושרו:
  (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

במהלך דיון החירום היום (שני) שנערך בנושא מגבלות הקורונה, הממשלה אישרה שורה של צעדים למאבק בנגיף, בהם: סגירה של אולמות ומופעי התרבות, הגבלת הישיבה במסעדות לעד 20 איש בפנים ו-30 בחוץ, סגירת חדרי כושר ובריכות ציבוריות, וביטול קייטנות מכיתה ה' ומעלה.

עוד קראו לסגור ברים ומועדונים במלונות, ולהגביל את מספר הנוסעים באוטובוסים לעד 20 איש, כשכל הנסיעות יהיו עם חלונות פתוחים וללא מזגן. כמו כן, להעביר 30 אחוז מהעובדי המדינה לעבודה מהבית.

עוד באותו נושא

הקורונה חוזרת בגדול וההנהגה מתפקדת בקטן


7

התכנסויות והתקהלויות אושרו עד 20 איש במרחק 3 מטר ועם מסכות.

למרות התנגדות השרים בשבוע האחרון, משרד הבריאות גם דורש לסגור את בתי הכנסת לתפילות. עם זאת, בסופו של דבר הוחלט כי בתי הכנסת ישארו פתוחים אך יוגבלו ל-19 מתפללים במקום 50.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוסיף והזהיר את השרים כי "אנחנו כפסע מסגר מלא".

"המגפה מתפשטת, זה ברור כשמש. היא עולה בעלייה תלולה מדי יום, היא סוחבת איתה, בניגוד למה שנאמר לנו, שובל של חולים קשים." אמר נתניהו "היום יש כ-90 חולים קשים, וזה מכפיל את עצמו כל ארבעה ימים. אם לא נפעל עכשיו – אנחנו נקבל מאות, ואולי למעלה מאלף חולים קשים בשבועות הקרובים, דבר שישתק את המערכות שלנו. לכן אנחנו נדרשים לצעדים מיידיים שימנעו מאיתנו את הצורך לעשות צעדים הרבה יותר קיצוניים בהמשך".

מוקדם יותר ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית כי הקנס על אי-עטיית המסכות יעלה ל-500 ₪; החוק צפוי להגיע עוד היום למליאה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו