ראש ישיבת עתניאל הרב בני קלמנזון ורעייתו יוכי, נמצאו חיובים בבדיקת הקורונה.
בהודעה שפורסמה מטעם מועצת הר חברון נכתב כי בני הזוג נמצאים בביתם וחשים בטוב וכי "אנו מודים להם על גילוי האחריות וההסכמה לפרסום שמם ושיתוף הפעולה במסירת פרטי המסלול למען בריאות הציבור".
עוד באותו נושא
בגלל מאמר, ר"מ בישיבת עתניאל התפטראריה יואלי

עוד נמסר: "צוות המועצה ביצע תשאול, ובשל ריבוי המפגשים והחיסיון על חלקם הוחלט להמתין עם פרסום המסלול ולעדכן פרטנית אנשים רלבנטיים, ובמקביל לפרסם את שמם לידיעת הבאים עימם במגע".
"אנו קוראים לכל מי ששהה במחיצתם למעלה מרבע שעה במרחק שאינו עולה על שני מטר להיכנס לבידוד במשך 14 יום ולדווח באתר משרד הבריאות וכן למזכיר היישוב", לשון ההודעה.
זמן לחשבון נפש כיצד מישבת עותניאל יוצאים כל כך הרבה חילונים