קבינט הקורונה: בתי הספר של החופש יפעלו כסדרם - סרוגים

קבינט הקורונה: בתי הספר של החופש יפעלו כסדרם

קבינט הקורונה הכריע כי בתי הספר של החופש הגדול יפעלו כסדרם החל מה-1 ביולי, עם מספר שינויים שנועדו למנוע מקרי הדבקה במוסדות החינוך. בין השאר קבוצות התלמידים יצומצמו, ופעילויות יועברו למרחב הפתוח ככל האפשר

קבינט הקורונה: בתי הספר של החופש יפעלו כסדרם
  (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש 90)

חופש בצל הקורונה: ראש הממשלה ושרי קבינט הקורונה קיבלו היום (שני) את המלצתו של שר החינוך יואב גלנט לפתוח את בתי הספר של החופש הגדול לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א׳ עד ד׳ – וקבעו כי המוסדות יפעלו כסדרם החל מה-1 ביולי.

במסגרת הדברים, הנחה השר גלנט על מספר שינויים בהפעלת בתי הספר, בניסיון למנוע מקרי הדבקה חמורים במוסדות החינוך. בניגוד לתכנון המקורי, כל קבוצה תמנה בממוצע 28 תלמידים, לעומת 35. בנוסף, פעילויות רבות יותר יועברו למרחב הפתוח, ככל שיתאפשר.

עוד באותו נושא

נתוני קורונה: 159 נדבקים, עליה בחולים הקשים

עוד במסגרת השינויים נקבע כי מוסדות החינוך ישתמשו בתשתיות של השכבות הבוגרות – שאינן לוקחות חלק בבית הספר של החופש הגדול – על מנת לפזר בצורה נרחבת יותר את התלמידים במתקנים השונים. בנוסף, בתי הספר של החופש הגדול במועצות האזוריות יפעלו לראשונה בתוך ישובים, כדי לצמצם הסעות ופעילות במתחם מרוכז.

עוד הציג השר גלנט במסגרת קבינט הקורונה כי מנתוני ההדבקה של השבועות האחרונים עולה כי מספר החולים החדשים בקרב גילאי תלמידי הקדם יסודי והיסודי ביחס למספר החולים החדשים בקרב כלל האוכלוסייה מהווה כ – 4% בלבד. זאת לעומת מספר התלמידים בגילאים אלו – כמיליון וחצי – אשר מהווה כ – 18% מכלל האוכלוסייה בישראל.

בתוך כך, הודגש כי "בתי הספר של החופש הגדול יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות – כאשר התלמידים וצוותי החינוך יידרשו לעטות מסכות, לשמור על ריחוק חברתי ועל היגיינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעניין עם אכפת...
מפקד | 01-07-2020 1:46
מעניין עם אכפת לו מהמורים לאדון שר החינוך...