נקודת מגע: תערוכת אומנות המתייחסת לריחוק החברתי בקורונה - סרוגים

נקודת מגע: תערוכת אומנות המתייחסת לריחוק החברתי בקורונה

טוב היות האדם לבדו? ארבעים ציירים ופסלים נבחרו להציג בתערוכה שמסכמת את נפש האדם בימי קורונה ומה עושה לנו הבידוד החברתי הכפוי.

נקודת מגע: תערוכת אומנות המתייחסת לריחוק החברתי בקורונה
  נעה חן. חיבוק

אחת מתופעות הלוואי של הקורונה, שאינה נמנת עם תסמיני הוירוס הממשים, היא הריחוק החברתי. כישראלים כבר הוכתרנו כעם שדיסטנס פיזי הוא לא אחת מתכונותיו. שכן, סחבק אוהב לחבק.

ארבעה חודשים שהמונח "טוב היות האדם לבדו" שולט בין אם בהמלצה ובין אם בהוראה חד משמעית בימי הסגר. התוצאות לכך אומרים פסיכולוגים, כבר מחלחלות מעל פני השטח. מלבד דיכאון קליני מאובחן ישנן השלכות נוספות לבדידות הכפויה.

אמנות או נמות

כעת יוצאת תערוכה חדשה של כ-40 ציירים ופסלים שמביעים את נפש האדם בימי קורונה ביצירות שיוצגו לקהל הרחב בגלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב בתאריכים  28.7.20-30.6.20 אוצרת התערוכה היא איילת אמוראי-בירן, על ההפקה שירי מאיר ושוקי כהן מ"אמני ישראל מתאגדים" ובין האמנים שיציגו נמנים: דב ברדה, נעמי פארן, ימימה גרינשפון, מירי פנאן, אילנה בן אריה, גבי וכסלר קזן, דניאלה וכסלר, מנחם רון וכסלר, אורה זק, נעה חן, אירה סטוליאר, עמנואל שלמה, דינה זייפר, מרגלית רג'ואן, עמיקם בן גרמא, נילי ללום, מתי יולזרי, קלוד אמסלם ועוד

שירת המרפסות. אילנה בן אריה
צילום: יחצ

 

עוד באותו נושא

איך האמנות יכולה לטפל במשבר הקורונה?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו