החומר הכי גמיש בטבע הוא מצפון של שמאלנים - סרוגים

החומר הכי גמיש בטבע הוא מצפון של שמאלנים

חבר הכנסת לשעבר מתייחס לאמירותיו של חבר הכנסת יאיר גולן במהלך ראיון שהעניק לו אמש: "הוא גאה במכות הרצח ובאלימות המשטרתית המטורפת שהופגנה בעמונה"

החומר הכי גמיש בטבע הוא מצפון של שמאלנים
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

פרופסור אריה אלדד מגיב לראיון הסוער שערך אתמול (ראשון) עם חבר הכנסת יאיר גולן במהלכו אמר גולן כי הוא גאה במכות שאלדד חטף בפינוי עמונה.

אלדד צירף את ההקלטה של הראיון וכתב: "שימו נא במיוחד לב לכך שאני מגן על התפקיד שיאיר גולן מילא בעמונה ואומר כי "הוא בסך הכל מילא פקודות", אבל גולן סירב לקבל את הצעתי זו לקו הגנה. אולי זה הזכיר לו משטרים אפלים. במקום זה הוא גאה במכות הרצח ובאלימות המשטרתית המטורפת שהופגנה בעמונה".

"יהלום הוא החומר הקשה בטבע. והמצפון של השמאלנים – החומר הכי גמיש", כתב אלדד.

האלוף (במיל') ח"כ יאיר גולן (מרצ) התייחס אמ בראיון לרדיו 103FM למעצרו של תא"ל (במיל') אמיר השכל ואמר: "אני לא בדיוק יודע מה היה שם, אבל זה נראה לי קצת שימוש מופרז בכוח. זה קצת מוזר כי אני מכיר את האיש והדבר האחרון שהוא עושה זה לנקוט באלימות. אני לא רוצה להתגולל על משטרת ישראל".

כשהתבקש להתייחס לאלימות שהופעלה נגד מפגינים בעמונה, אמר גולן: "המתבצרים בעמונה רגמו אותנו באבנים. להציג את המתבצרים מעמונה כאלה שסתם חטפו מכות זה הדבר הכי רחוק מהמציאות".


בהמשך התייחס לסוגיית החלת הריבונות ביו"ש: "ברמת הגולן יש יתרונות אסטרטגיים ברורים. ביהודה ושומרון יש אוכלוסייה עויינת של 2.6 מיליון פלסטינים. להכניס אותם לתוך שטח ישראל זו טעות היסטורית".

עוד באותו נושא

אריה אלדד לסרוגים: להכריז החלת ריבונות בלי טראמפ


3

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו