אלו התפקידים של הח"כיות הסרוגות בכחול לבן - סרוגים

אלו התפקידים של הח"כיות הסרוגות בכחול לבן

ח"כ עינב קאבלה תעמוד בראשות וועדת המדע, ח"כ מיכל קוטלר תעמוד בראשות הוועדה למיגור הסמים ואילו ח"כ תהלה פרידמן והילה שי וזאן יהיו חברות ב-6 וועדות. המינויים נדרשים לאישור במליאת הכנסת

אלו התפקידים של הח"כיות הסרוגות בכחול לבן

חברות הכנסת החדשות בכחול לבן עתידות לקבל תפקידים, חלקם בכירים בוועדות בכנסת לאחר שהושבעו רק לפני שבוע במסגרת החוק הנורבגי. הבוקר (שני) אושר לשתיים מהן לעמוד בראשות וועדה. שאר החברויות בוועדות יעלו לאישור במליאה.

ביום רביעי האחרון נפגש יו"ר הסיעה ויו"ר ועדת הכנסת איתן גינזבורג עם כל אחת מהן בנפרד ושמע מהן את רצונותיהן על המיקומים בוועדות. לאחר מכן הוחלט כי  בראשות הוועדה למיגור הסמים תכהן מיכל קוטלר וונש, שערקה מתל"ם ואילו בראשות וועדת המדע והטכנולוגיה תעמוד עינב קאבלה. תיתכן חלוקה עם ח"כ הילה שי וזאן, באחת מן הוועדות בחצי השני של הקדנציה בעוד 18 חודשים.

בנוסף, ועדת זכויות הילד שנמצאת בידי האופוזיציה והוענקה לח"כ יוסף ג'ברין מהרשימה הערבית המשותפת צפוייה לחזור גם היא לידי כחול לבן בחלק השני של הקדנציה.

קאבלה (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

לגבי ח"כ תהלה פרידמן, היא תהיה חברה בוועדות: חינוך, מעמד האישה, עליה קליטה, חוקה ומיגור פשיעה במגזר הערבי ולא קיבלה ראשות וועדה ושי וזאן תהיה חברה בוועדות: כספים, כלכלה, עבודה ורווחה, הכנסת, ביקורת המדינה, תמלוגי הגז וקורונה.

ארבעת הח"כיות הטריות, יועדו בעיקר לפתור את מצוקת הח"כים בכחול לבן לאחר הקמת ממשלת האחדות, מאחר ו-15 מתוך 19 מונו לשרים ולא נותרו ח"כים לעבודה הפרלמנטרית בכנסת. בעקבות כך, הן חברות בהרבה יותר וועדות וצפוייה להן עבודה פרלמנטרית רבה במסדרונות המשכן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בפועל החכיו"ת הסרגות ידאגו לעם ישראל יותר
ג'סי | 29-06-2020 14:48
מה עדיף בועל נידה עם כיפה סרוגה? בוגד באשתו ונשוי לעוזרת הפרלמנטרית שלו? או החכיות הסרגות שידאגו לעם ישראל יותר, גם אם הן סמי סססמוולעעניות?
סוף סוף יש...
אשת חייל מי ימצא | 29-06-2020 20:15
סוף סוף יש ייצוג לזרם המרכזי במיגזר הסרוג : הרוב השותק, השפוי , המשכיל והליברלי. עד כה שלטו בכיפה, תרתי משמע, הקיצונים והמתלהמים. עכשיו נכנסו לתמונה חכיות בעלות השקפה מאוזנת, מכילה, אנושית וחכמה. דרך ארץ עם תורה. נקווה שלא יכזיבו.
ריקלין אולי בוגד...
לא מכובד | 29-06-2020 20:04
ריקלין אולי בוגד באשתו אבל אינו בועל נידות ואין צורך להוציא לשון הרע בצורה כזאת.