"הציר החדש בליכוד - דרמה בהתהוות" - סרוגים

"הציר החדש בליכוד – דרמה בהתהוות"

הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל מתייחס לגיוס של חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד, ע"י יוסי דגן - בכיר בהתיישבות בליכוד, למאבק הריבונות ואומר: "זו דרמה בהתהוות"

author-image
"הציר החדש בליכוד - דרמה בהתהוות"
  (צילום: רועי חדי)

הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל יעקב ברדוגו, התייחס היום (שני) בגלי צה"ל לגיוס של מרכז הליכוד ויו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ע"י יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון – בעצמו אחד הפוקדים הגדולים בליכוד – למאבק הריבונות.

ברדוגו אומר בתגובה לשאלתו של אמיר איבגי על משמעות הדברים: "איום עדיין לא. מוקדם להגיד על שובם של החישוקים הידועים והצבועים בתקופת הליכוד של מודעי, לוי, שרון, שהם חישקו את שמיר מימין, אבל כן אפשר לראות פה ציר שמתהווה בין יוסי דגן גם הוא בכיר בהתיישבות של הליכוד לבין חיים כץ לבין חברי כנסת לבין פעילים מרכזיים בתוך הליכוד כדי לייצר כוח נגדי שיוכל לעזור למתיישבים ביהודה ושומרון".

ברדוגו הוסיף כי "אנחנו יודעים שגם בתוך ראשי הישובים ביש"ע יש חוסר הסכמה מוחלט, נגיד בין רביבי לבין יוסי דגן ועל הציר הזה נבנים צירים אל תוך הליכוד".

הפרשן הפוליטי המשיך ואמר כי "נתניהו צריך לשים לב לציר הזה שבין חיים כץ, שנושא תפקיד מרכזי בליכוד ויש לו השפעה מאוד גדולה גם על מתפקדי הליכוד וגם על מרכז הליכוד, לבין אנשי ההתיישבות ובראשם יוסי דגן. אבל מי שצריך לשים לב יותר ויותר זה מרכיבי הקואליציה. הם פתאום מתחילים להבין, גנץ ואשכנזי, שגם לנתניהו יש את המחויבויות שלו מעבר למחויבות האישית. הכותרת הראשית היום בישראל היום שנתניהו מציב לבני גנץ או ריבונות או בחירות מתכתבת עם הציר הזה של יוסי דגן וחיים כץ".

"בתוך הליכוד מתחילים להישמע יותר ויותר קולות לחשק את נתניהו או לייצר לנתניהו כר פעולה טוב יותר אל מול הקואליציה השמאלית שבעיקר ציר גבי אשכנזי חיים סבן ובני גנץ צריך לשים לב לזה. זה עדיין לא דרמה פוליטית אבל זו דרמה בהתהוות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חיים כץ ויוסי דגן הפסידו לביבי
שני לוזרים | 22-06-2020 22:15
תמכו בגדעון סער והפסידו, ולא יודעים להפסיד בכבוד, יוסי דגן נרקומן כבוד וחולה מצלמות.
2
נקווה שיהיו הרבה הרוגים מהסיפוח המטורף הזה
קברן שצריך פרנסה | 23-06-2020 7:17
ותודה לגאוני הליכוד .
המקלל צדיק קללתו בראשו
בצלאל | 23-06-2020 12:33
טיפש, אתה עלול למות ראשון
מה כבר סיימת
שלום | 23-06-2020 9:37
לקבור את קורבנות אוסלו? כי אנחנו עדיין לא סיימנו לספור אותם.