שישה חודשי מאסר למנהל קו שחיטה וסגנו שהתעללו בבעלי חיים

שישה חודשי מאסר למנהל קו שחיטה וסגנו שהתעללו בבעלי חיים

שישה חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות נגזרו ביום בבית משפט השלום בנצרת על מנהל קו שחיטה וסגנו במפעל "אדום אדום" שבבית שאן. בנוסף הוטל עליהם קנס בסך 8,000 שקלים

author-image
מאסר למנהל קו שחיטה וסגנו שהתעללו בבעלי חיים
  אילוסטרציה. Nati Shohat / Flash90

בית המשפט השלום בנצרת גזר היום (רביעי) שישה חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות על מנהל קו השחיטה במפעל "אדום אדום" שבבית שאן – אליהו שטרית מבית שאן וממלא מקומו באהא דרבאשי ממוקייבלה לאחר שהורשעו בנובמבר 2018 בעבירות של התעללות בבעלי חיים.

כמו כן הוטל על הנאשמים קנס בסך 8,000 שקלים על כל אחד מהם ופיצוי בסך 3,000 שקלים שישלם כל אחד מהנאשמים לטובת עמותת אנימלס (אנונימוס לשעבר שחשפה את הפרשה).

עוד באותו נושא

רוצחה של החיילת עינב רוגל יישאר במאסר: "עדיין מסוכן"

השופטת דלית שרון-גרין ציינה בגזר הדין: "לקחתי בחשבון את העובדה שמדובר בכתב אישום חדשני ובענישה ראשונית. על בסיס האמור, לאחר ששקלתי את מכלול השיקולים, ביניהם עקרון האחידות בענישה, ואיזנתי ביניהם, אני סבורה שיש למקם את עונשי מאסרם של שני הנאשמים בחלקו הבינוני נמוך של המתחם שנקבע".

"אשר לפיצוי לו עתרה המאשימה, ברי שאין דרך לפיצוי הקרבנות הישירים, נפגעי העבירות בהן הורשעו הנאשמים. לפיכך עתרה המאשימה להעברת הפיצוי לטובת עמותת אנימלס, שבעבר נקראה עמותת אנונימוס".

עוד הוסיפה כי: "עמותת אנימלס חרתה על דגלה עקרונות של כבוד וחמלה כלפי בעלי חיים ופועלת ליישומם, בין היתר, בכלים משפטיים הכוללים הגשת עתירות לבג"צ לטובת בעלי חיים שונים. שוכנעתי כי בנסיבותיה של הפרשה דנן, בין היתר, נוכח הנזק העצום שנגרם, ובעיקר בהנתן מטרתו – מקסום רווחי המפעל בו עבדו הנאשמים שנים ארוכות, ונאשם מס' 2 עדיין עובד בו, ראוי לפסוק פיצויים, שיועברו לטובת עמותה זו. "

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עונש קל לעבירה...
יחזקאל | 17-06-2020 17:02
עונש קל לעבירה
2
רק 3000 שקל...
אני בוכה | 29-12-2020 11:17
רק 3000 שקל פיצוי על כל הסבל הזה של התעללות, ועבודות שירות? ממש יריקה בפרצוף. דלית שרון-גרין עשית לנו טובה ממש. שופטיים ואחראים על מערכת החוק שתשרפו בגהנום!