אנשי ביטחון נפגשו עם נתניהו ותמכו בתכנית המאה - סרוגים

אנשי ביטחון נפגשו עם נתניהו ותמכו בתכנית המאה

אנשי ביטחון ימניים, מתנועת "הביטחוניסטים" נפגשו היום עם ראש הממשלה נתניהו ובקשו לחזק אותו לקראת תכנית טראמפ. האלוף (מיל) גרי גרשון: "אני רואה כאלה שמנסים להפריע למהלך הזה"

אנשי ביטחון נפגשו עם נתניהו ותמכו בתכנית המאה
  צילומסך, פגישת הביטחוניסטים עם ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם חברי תנועת ״הביטחוניסטים״, בלשכת רה"מ בירושלים. חברי תנועת הביטחוניסטים- מאגדים בתוכם קצינים, מפקדים ולוחמים מכלל זרועות הביטחון בתנועה שקמה על מנת להגן על צרכיה הביטחוניים של ישראל.

עוד באותו נושא

בימינה תוקפים: "מפלגת ימין לא יכולה לסרב לזה"

במפגש עם ראש הממשלה הם ביקשו לחזק את נתניהו ואמרו כי ישנה חשיבות רבה בהכרה האמריקנית למימוש המהלך ושזוהי הזדמנות היסטורית.

האלוף (מיל׳) יצחק (ג'רי) גרשון אמר לראש הממשלה: "אנחנו בראש ובראשונה רוצים להביע תמיכה והערכה, ולחזק אותך על מסירות הנפש שבה אתה מוביל את מדינת ישראל בעשר השנים האחרונות. יש כאן שינוי פרדיגמטי מחויב המציאות. ההחלטה הזאת על מה יקרה בין הירדן לבין הים היא אחת ההחלטות החשובות, הדרמטיות ביותר, של התנועה הציונית בדור הנוכחי.

איני רואה לצערי מנהיג אחר בתוכנו שמסוגל להוביל את המהלך הזה, אני רואה כאלה שמנסים להפריע למהלך הזה. אדוני ראש הממשלה אני מבקש אותך לעשות את זה לא בשבילך, בשבילנו, ובעיקר בשביל הדורות הבאים.״

ראש הממשלה נתניהו:"עומדת לפנינו הזדמנות היסטורית ואנחנו עמלים עליה כרגע. אני מודה לכם על התמיכה הגדולה ואני שמח לשמוע שיש 1,000 קצינים ועוד אלפים שרוצים להצטרף, תבורכו".

בפגישה השתתפו מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, ר' הסגל בלשכת רה"מ אשר חיון, אלוף (מיל׳) יצחק (ג'רי) גרשון, אלוף (מיל׳) גרשון הכהן, מנכ"ל התנועה תא"ל (מיל׳) אמיר אביבי, תא"ל (מיל׳) הראל כנפו, תא"ל (מיל׳) יוסי קופרווסר ותא"ל (מיל׳) צביקה פוגל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רק שיכינו קברים להרוגי הסיפוח המטורף הזה
לא מאמין לגנרלים | 15-06-2020 16:54
והרבה.
2
כמה רעש וצילצולים על משהו שלא יהיה
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 15-06-2020 18:41
ביבי אינו מנהיג אלא איש מכירות של ספינים