אתגר משרדי הפרסום: למנוע שכחת ילדים ברכב - סרוגים

אתגר משרדי הפרסום: למנוע שכחת ילדים ברכב

כדי להעלות את הנושא למודעות, התאגדו כמה משרדי פרסום לקמפיין #לא_תשכח, במטרה לנסות ולמנוע באמצעות כרזות עם מסר חד את שכחת הילדים ברכב, זאת לקראת החופש הגודל וימי הקיץ החמים

author-image
אתגר משרדי הפרסום: למנוע שכחת ילדים ברכב
  (צילום: באדיבות המשרד)

לאחר היציאה ההדרגית מהקורונה, החזרה לעבודה ותחילתו של הקיץ החם החלו משרדי הפרסום בישראל באתגור הדדי במטרה להעלות למודעות את נושא שכחת ילדים ברכב.

את המהלך התחילו חברת הפרסום והדיגיטל "פאסי.קראוס" ואליהם הצטרפו חברות רבות נוספות שאותגרו: ותקין בוטיק, ויראל, קנדו, גליקמן שמיר סמסונוב, משרוקית, פרסומי ישראל, אומנות הפרסום ועוד…

הקמפיין שעדיין מתגלגל ועוד ועוד משרדי פרסום מצטרפים אליו, יצא מתוך מטרה לשים זרקור על הנושא הכואב כל-כך. להעלות למודעות בתקופה מאוד לא פשוטה מה שעלול לחרב חיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו