נפתלי בנט והרב אלי בן דהן מציגים את מהפכת שירות הדת בישראל.
השר לשירותי דת וסגנו יציגו במסיבת עיתונאים שנערכת בחדר הישיבות של משרד הכלכלה בירושלים את התוכנית שלהם לשיפור שירותי הדת במדינה.
בתכנית: פחות ג'ובים ויותר תחרות, פחות ריכוזיות ויותר יעילות ושירות טוב יותר לציבור.
ב'סרוגים' נלווה את מסיבת העיתונאים בשידור חי.
תגובות
מצויין המקום לתיקון אדמיניסטרטיבי של שירותי הדת, שמאוד נצרכים, זה בדגיוק משרד הדתות... לא מבין איך זה עבר למגרש של המועמד לרב ראשי.. מקווה שיחד עם בחירותו של הרב אריאל, שיחזק רת סמכותב של הרבנות, המהלך יצליח ותהיה לנו רבנות הרשית יותר טוןבה (לא מתפלא אם זה ספין כהקדמה להצדקת העברת המהלך של הרב אריאל, אבל שיהיה)..