הרב שרלו הוציא מכתב תמיכה במנדלבליט: "לא תגורו מפני איש"

הרב שרלו הוציא מכתב תמיכה במנדלבליט: "לא תגורו מפני איש"

יומיים לפני פתיחת משפטו של ראש הממשלה, הרב יובל שרלו כתב היום מכתב תמיכה באביחי מנדלבליט כיועמ"ש: "מתפעל מההיבט הכללי של עמידתך האיתנה"

author-image
הרב שרלו הוציא מכתב תמיכה במנדלבליט
  Olivier Fitoussi/Flash90

ראש ישיבת ההסדר אורות שאול, הרב יובל שרלו, מוציא היום (שישי) מכתב תמיכה ביועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, וזאת לאור ההתקפות שהוא עובר בתקופה האחרונה.

הרב שרלו התייחס למשפט ראש הממשלה שיפתח ביום ראשון: "כבר התורה, בפרשת המלך, הדגישה כי אחת משתי הסכנות האורבות לשלטון היא "לבלתי רום לבבו מאחיו", לאמור: סכנת ניצול השלטון למטרות פרטיות; נביאי ישראל עסקו אין ספור פעמים, גם בסיפורי נביאים ראשונים וגם בחזונות נביאים אחרונים באחד מהיסודות הבסיסיים של זכות קיומנו: והם הצדק, המשפט, היושר והגינות השלטון".

עוד באותו נושא

המלחמה הא-סימטרית של מנדלבליט | פרשנות


48

"לא רק באבחון ובהתראה עסקה התורה, אלא גם במצוות ודרכים כיצד להתמודד עם עוצמתו המשחיתה של השלטון. היא הטילה חובות על המלך להגביל את עצמו; לכתוב לעצמו ספר תורה שינחה אותו; והיא הקימה מערכות מגבילות שלטון, כמו השופט, הכהן והנביא. כתבתי על כך אין ספור פעמים במקומות רבים. כדי להסיר ספק, סכנה זו אורבת גם למערכות המגבילות שצריכות להכיר בחשיבות הריבון ובמגבלות שלהן".

הרב שרלו המשיך במכתבו למנדלבליט: "מתנהלת בישראל כעת מערכה ציבורית בסוגיית היחסים בין בעלי הכוח והשלטון, ובין המערכות שנועדו להגביל את כוחו: בין מערכות שלטוניות, ובין מערכות רחבות יותר, כגון הדיון הציבורי, הרשתות החברתיות וכדו'. זוהי סוגיה ראויה לדיון ציבורי. ברם, בהפגנה הפומבית בה השתתפתי לפני כשנתיים, אף שהתקיימה ביחד עם ציבור רחוק מאוד מתפישת עולמי בתחומים רבים, ביטאתי את עמדתי כי לא מדובר בבירור אמיתי, כי אם בפעולה מסוכנת מאוד שמטרתה שחרור השלטון ממגבלות מוסריות וחוקיות".

הרב שרלו התייחס להתקפות נגד משרד המשפטים והיועמ"ש: "המאבק הזה הוא סכנה עצומה לעם ישראל ולמדינת ישראל. מאז, החריף המצב, ואנו רואים לנגד עינינו התקדמות במדיניות ה"אדמה החרוכה", כלפי כל מוסדותיה הממלכתיים של מדינת ישראל, ומגבילי עוצמת השלטון וסכנת שחיתותו: כנגד הכנסת ודרכי תפקודה חוקי היסוד, בית המשפט, המשטרה, הפרקליטות, ה'תקשורת', השיח המכבד ברשתות החברתיות ועוד ועוד".

"כדי להסיר ספק – אני סובר כי גם המוסדות שנועדו להיות הבלמים והאיזונים של השלטון חרגו ממסגרתם וחטאו לעתים בגאות לב, אולם יש להבחין בין ביקורת ובין מתקפה כוללת. אתה וציוותך ניצבים היום במוקד סערה זו, ומשמש כאחד הכוחות העיקריים במערכה המסוכנת הזו".

"אני מבקש שתראה את עצמך כשליח ציבור חיוני, הממלא את תפקידו נאמנה: התמודדות עם סכנות השחיתות, ניגוד העניינים והפרת האמונים במערכת השלטונית. אני צופה במחיר האישי הכבד שאתה ומשפחך משלמים על עמידתך זו. אני מתפעל מההיבט הכללי של עמידתך האיתנה. "לך בכוחך זה והושעת את ישראל" מהסכנות הפנימיות הגדולות האורבות לה".

"אני מבקש לחזק את ידך, לבקש ממך כי תקיים את מצוות התורה "לא תגורו פני איש", להיות נאמן לאמת וליושרה במאבק בלתי מתפשר, ולמלא את שליחותך נאמנה, כדי שהאמת תצא לאור, בין לטוב ובין למוטב".

עוד הוסיף למנדלבליט: "תקוותי היא שהימים הקשים האלה יתבררו בעתיד כאחת מנקודות הצומת החשובות ביותר בזהותה היהודית של מדינת ישראל – מדינת יושרה, צדק ומשפט, שבה לא נושאים פני דל, ולא מהדרים פני גדול, "כקטון כגדול תשמעון". ככל שנתקרב לכך – תדע כי לך יש תפקיד משמעותי בעמדה הרוחנית, המוסרית, היהודית והפטריוטית הזו".

הרב שרלו סיים: "אדגיש כי אין לי כלים לשפוט את העובדות. איני יודע דבר עליהן. על כן, מעולם לא טענתי טענה בדבר קיומה של שחיתות או אי – קיומה. טענות אלה צריכות להיטען רק על ידי מי שנחשף למעשים השונים המיוחסים לאדם, ולהתברר בבית המשפט. מבחינתי, ראש הממשלה זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו, אם כי מעבר למערכה הפלילית – יש לי ביקורת אתית ומוסרית כבדה על דברים שהוא עצמו אינו מכחיש שנעשו".

אמש נרשמה מערכה בין שר הדיגיטל והסייבר הלאומי, דודי אמסלם, שתקף את מנדלבליט, ובין שר המשפטים, אבי ניסנקורן שנעמד לימינו של היועמ"ש והבהיר כי ההתקפות נגדו הן חציית קו אדום.

אמסלם תקף את היועמ"ש: "על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. צריך לבדוק את כל מה שקרה פה. אין מחלוקת על כך שהוא שיבש חקירה. זה לא שיבוש רגיל, לא כזה שמלמדים בקורס חוקרים. הוא למעשה מוטמע בתוך צוות החוקרים, ושם הוא שיבש עם החוקרים את החקירה. זה השיבוש הכי חמור שיכול להיות. אנשים שמעו את ההקלטות, לא צריך פרופסורים ופרשנים. אני מבין עברית, פשוטה".

ניסנקורן הגיב: "אני שב ומבהיר: יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה. שרי ממשלה רשאים להביע ביקורת עניינית, אבל מתקפות נטולות רסן הן חציית קו אדום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
92 תגובות - 62 דיונים מיין לפי
1
הרב שללו אידיוט שימושי למערכת המושחתת ביותר
יעקב | 22-05-2020 12:28
הקיימת במדינה. וזה אנדרסטייטמנט!
למי כתבת שרלו? לאביחי או לאשתו? אה?
נשים נשים נשים ונשים | 24-05-2020 0:54
נשים +נשים +נשים+שרלו = ונשים
שרלו מל"ו הצדיקים בניגוד למושחת נתניהו=אחאב
ופרת הבשן שרה=איזבל | 23-05-2020 20:38
אינסוף לשקרים של נתניהו ואין סוף לתאוות הבצע של אשתו ואין סוף לתזנוני הבן , ממש השילוש הלא קדוש של האב , רוח הקודש והבן .....
קבלת התורה.. מסופר על ר' אליעזר גורדון זצ"ל
קבלת התורה..... | 22-05-2020 19:04
קבלת התורה..... מסופר על ר' אליעזר גורדון זצל כאשר היה אברך צעיר, ישב והגה בתורה כשחמיו תומך בו לכל צרכיו. באחד הימים הגיע אליו מכתב הזמנה לשמש ברבנות באחת העיירות הסמוכות. כשראה החותן את ההזמנה, אמר לחתנו לשם מה עליך ליטול את עול הרבנות, המשך לשבת אצלי ואני אמשיך לתמוך בך. חלפו שנים ופרנסתו של החותן הייתה דחוקה, החותנת דאגה למצב הכלכלי של הבית ואמרה לבעלה שאולי כדאי לשחרר את החתן לדרכו עד מתי ישב אצלנו? הוא יכול להתפרנס מעצמו ולא תחסר לו פרנסה, ואף כל הזמן שולחים לו כתבי מינוי לתפקידים רבניים שונים... אמר לה בעלה איני יודע מי מחזיק את מי, אני אותו או הוא אותי...?! העניין חזר ונשנה כך כמה וכמה פעמים, עד שלבסוף נכנע החותן ופנה לחתנו הגדול ורמז לו שכדאי מכאן ואילך לקבל תפקיד של רבנות עיר ולהתמחות בשאלות מעשיות, באופן כזה יתקדם יותר, וברגע שיגיע המינוי הראשון יענה בחיוב לשליחים. ואכן לא ארכו הימים, כתב המינוי לרבנות בעיר טלז הגיע, ור' אליעזר גורדון ענה בחיוב להצעה. ביום שעזב את העיר לכיוון טלז, השיג אותו שליח מהיר אשר בא לבשר לו כי החותן שלו נפטר, ועליו לחזור מיד לצורך ההלוויה... בשעת ההלוויה, החותנת בכתה וביקשה את סליחת בעלה כי אכן צדקו דבריו, אין הם ידעו מי מחזיק את מי--- על האדם לדעת שבמשך החיים הוא חושב שהוא עושה, פועל ושומר... אך אינו יודע שאדרבה בגלל תמיכתו בתלמיד חכם, זו הסיבה לכך שהוא עדיין חי ונושם, אלא שרק כלפי חוץ הוא נראה כעוזר ותומך, ויותר מאשר עושה בעל הבית עם העני, העני עושה עם בעל הבית... זה מה שאומרת הגמ' ביומא [עא.] על הפסוק [משלי ח', ד'] אליכם אישים אקרא - 'אלו תלמידי חכמים שדומים לנשים ועושים גבורה כאנשים' שהתלמידי חכמים דומים לנשים שהן חלשות יותר, בו בזמן שהם עושים גבורה כאנשים והם המשפעים האמתיים על אחרים. יוצא שתלמידי חכמים אף שהם נתמכים ומקבלים מהמחזיקים אותם, בכל אופן הם אלו אשר מחזיקים את התומכים! וכאשר התומך בתלמיד חכם יודע ומכיר בכך, הוא זוכה בברכה והצלחה בכל ענייניו... את זה אנו רואים בנשיאתו של ארון הקודש שהיו בתוכו הלוחות, למרות שהיו בו את הבדים לשאת בהם את ארון הקודש, בפועל הארון נשא את נושאיו. גילוי נס זה ארע לעיני כל ישראל בעת חציית הירדן, שהרים הארון את נושאיו והעבירם מעל הירדן. כך הוא ההסכם שבין יששכר לזבולון שלמרות שנדמה שזבולון הוא התומך ביששכר והוא המחזיק בו, אך האמת היא שיששכר הוא אשר מחזיק בזבולון ומאפשר לו חיים גם בעולם הזה וגם בעולם הבא... יהי רצון שנזכה להעריך את תלמידי החכמים ולכבדם בכבוד הראוי להם!
הרפורמים לא יותר טובים מכלום
תגובה ל"הזהרו" | 22-05-2020 16:16
הרפורמים הם אלו שנלחמים נגד היהדות בכל אופציה שיש להם. דרך הכסף שלהם הם מכניסים לכאן בכח מאות אלפי גויים וגויות שהורסים את כל הצביון היהודי פה, ודרך הכסף שלהם הם מטרידים את מערכת המשפט בתביעות משפטיות חסרות תוחלת נגד כל מה שקשור ליהדות. אז אל תשווה בבקשה בין השניים. הרב שרלו לא כופר בתורה. הרב שרלו לא מחלל את הכותל. הרב שרלו לא תוקף מתפללות באלימות פיזית. הרב שרלו לא מסיר כיסויי ראש של מתפללת. הרב שרלו לא מכניס ספר תורה לשרותים וגם לא לתוך הבגדים שלו. הרב שרלו לא מתפוצץ מצחוק באמצע שהוא קורא את קריאת התורה. הרב שרלו לא מרביץ למאבטחים. הרב שרלו לא מתפלל מטקסט לעגני שמורד וכופר באמונה היהודית. וכל זה מדגם מייצג של מה שנשות הכותל הרפורמיות עושות - ומדינת ישראל עומדת מנגד ולא חוקרת אותן אפילו.
הרפורמים טובים בהרבה ממר שר-לו
הזהרו מן הצבועים | 22-05-2020 15:33
אנשי המשפט (נכון להיום) שם הרשע והעוול הגדול ביותר!!! ואנחנו-בעד שביבי-יפנה מקומו לאנשים טובים!!!
פירון
דדי | 22-05-2020 14:33
שללו הוא יצור כלאיים אלה כמו פירון הכלומניק חבר של הגמד מאין עתיד, אותו דבר הייצור המתועב שללו לא ראוי לתגובה, בוז לזרע בילעם
פחחח
גדי | 22-05-2020 14:30
עוד רב מהסוג של שר החינוך מאין עתיד, מי נתן לך מינוי לרב אפילו לנקות רחובות לא הייתי ממנה אותך, תמיד הייתה בעייתי ולא רלוונטי,שרלו תישאר בבועה שלך אפילו מנין אתה לא משלים, אתה חלבנה והשאור שבעיסה, יש לך חבר סתיו גם כן הוא חושב שהוא רב,הוא רברבן לא יותר,
למגיב שרלו עיוור
התמים | 22-05-2020 14:17
משפטו של נתניהו לא קשור לשאלה של גבולות הכוח של הרשויות השונות, כולל בגצ והכנסת. מדובר באישום פלילי שצריך להיות מוכרע על פי הראיות שיוצגו בפני בית המשפט ולא על פי השתלחויות כאלו ואחרות. לא הרשתות ולא כיכר העיר יכריעו, אלא בית משפט שיראה את כל החומר וישמע את כל הצדדים. הנסיון להלך אימים על רשויות החוק הוא הבעייתי. יילחם ראש הממשלה על חפותו בבית המשפט - ולא יבלבל את המוח עם סיפורי קונספירציה שמאלנית ( אלשייך שמאלני ? מנדלבליט שמאלני ? כל החוקרים , הפרקליטים והשופטים שמאלנים ? ) ולא יסית נגד כל העולם ואשתו. כשראש ממשלה מייחס כוונות זדון למפכל ( הימני ) שהוא מינה וליועץ (הימני ) שהוא מינה, רק משום שהגיעו למסקנה שיש להעמידו לדין - זה בעייתי.
לא תגורו מפני איש??????????
פחחחחחחחח | 22-05-2020 14:12
לא תגורו בפני איש?????? מה זו ההיתממות הזו?????? נשות הפרובוקציה בכותל כל ראש חודש עוברות על החוק בכותל ועוברות על ההלכה ועל לאווים מעשרת הדיברות בצורה בוטה ומתריסה מול בית קודש הקודשים, תמורת שוחד בינלאומי של תקציב שהן מקבלות מתורמים בחול. וכאן היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות לא עושים להן כלום. מתחמקים בכל מיני תירוצים. לא חקירות, לא דיונים, לא אזהרות. לא כלום. כלום כלום כלום. למה????? כי הם מפחדים מהתורמים הרפורמים המתבוללים שלהן, שלא יתחילו לנבוח. אז מה זה הלא תגורו מפני איש הזה? ואולי מן הראוי להדגיש: לא תהיה לך בביתך איפה ואיפה.
יש כאן מאבק על כח בין הפרקליטות לנבחרי העם
שרלו עיוור | 22-05-2020 13:24
אין כאן שום דיון על צדק ומוסר.
כל התוקף את דעת התורה כנגד השחיתות הוא ערל
אתה בעצמך בזוי | 22-05-2020 13:22
אלהים מעניש את כל תומכי השחיתות
איזה גועל נפש
צ | 22-05-2020 12:41
מוטב היה שלא יאמר כלום. חלק מהציונות הדתית המנותקת מהעם.
2
הרי עיסוקו שלר' שרלו בנשים ומה לו עם משפט?
ונשים עד נופח | 22-05-2020 12:32
''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו'' אמר הנביא: בגימטריא: ''יובל שרלו'' = בדיוק
ישר כח
דדי | 22-05-2020 14:37
מישהו מכיר את הייצור הזה שרלו, כעובד בגהה בית חולים ל....יש כל מיני מטופלים שאומרים לי אני הייתי שר הביטחון, אני סופרמן,אני טייס, אז יש לנו מישהו שאומר שהוא רב אז אמר
3
בתורה ובתנ"ך מדובר רבות
רן | 22-05-2020 12:34
גם בסיאוב מערכת המשפט והשופטים.שלא כמו טהרנים בני ימנו, יודעת התורה את האמת ולא נותנת הנחות לאף אחד. היום יש כאלה שהמציאו גלגל חדש וטוענים שמערכת חוק אינה יכולה לחטוא ואינה יכולה להסתאב.טהרנים כבר אמרנו? אמרנו.
4
כמה אתה קיבלת
יוהב | 22-05-2020 12:35
מהורים של כל התלמיד לכיסכה
כמה הנחה הוא קיבל מנוני?
מוזס | 22-05-2020 18:38
טהרנות - אין לה גבול
מי שתומך בשחיתות אינו איש של תורה
תתביש לך | 22-05-2020 13:24
תמיכה בשחיתות היא עבודה זרה
5
כמה צביעות
דוד | 22-05-2020 12:39
מה קרה נזכרת עכשיו, עד לפני שנזרקתם מהקואליציה נתניהו היה קדוש מעונה, עכשיו מנדלבליט ניהיה קדוש מעונה, רק מוכיח כמה שום דבר לא אמת, הכל שיקולי אגו אישיים
6
זהו רב אמיתי המבין את התורה
דבר אלהים חיים | 22-05-2020 12:41
התורה חדה וברורה לגבי שחיתות שילטונית כל המשתף פעולה עם השחיתות פועל בניגוד גמור לתורה ואינו יכול לקרוא לעצמו יהודי מאמין
השחיתות השלטונית היא במערכת המשפט
קידי | 25-05-2020 10:37
ובמקום לטפל בה - מאשימים את הקרבנות.
7
הרב מרלו או שרלו
יוחמן | 22-05-2020 12:42
הרב מרלו שרלו למה לא תתעסק בדברי תורה וקרוב לבבות במקום לתמוך במנדהוא אתה איש דת לא פוליטיקה אל תהייה בשום צד לא ביבי ולא מנדפליץ יש משפט ורק השופטים יקבעו עד אז של נעליך מעל רגלייך כי המקום קדוש הוא האיש ביבי לא גרוע מהלכים שאתה סוגד ומתפלל עבורם אל תשכח אחרות המואביה ועוד מיני פרשות שכתובים בתורה ומישחים יותר מכובדים ממך אז הם לא התערבו
8
שאלה לרב שרלו
שלמה | 22-05-2020 12:43
האם כבוד הרב שרלו מסכים שהיועץ המשפטי צריך להיות נקי מכל רבב, והאם נכון שאסור היה למנדלבליט להסתיר מטעם מפוקפק של איסור פרסום פרשות הקשורות אליו ומריחים ריח לא נעים...
מנדלבליט נבחר בגלל מומחיותו במשפט בינלאומי
קידי | 25-05-2020 10:41
וזה קרה על רקע דוח גולדסטון. חבל שהתברר בדיעבד שמול השחיתות בפרקליטות - הוא נשבר.
הכל היה ידוע למי שבחר אותו והתעקש לבחור אותו
וזה היה מר נתניהו | 23-05-2020 20:47
וינשטיין בשעתו ידע את נתניהו והתנגד למנוי ובכל זאת ביבי העדיף אותו , ולכן גם קיבל הנחות גדולות .... לא הואשם בשוחד בתיק מוזס , לא נחקר בפרשת הצוללות , לא נחקר בפרשת המיליונים והבן דוד מילקובסקי ועוד לא דברנו על ההנחות שקבלה פרת הבשן שרה׳לה..... הבעיה שכל ההנחות לא הספיקו .... כי הסרחון הגיע עד השמים וכנראה גם בשמים נמאס מביבי .... כי כידוע אין אדם נוקף אצבעו למטה מבלי שמורין על כך מלמעלה ..... מה לא ?
9
בעקבות הכתבה.
M | 22-05-2020 12:44
נסו תמיד להיות הוגנים וללכת בדרך התורה! כמצוותה לא תלך רכיל ואהבת לרעך כמוך אני משתדל בלי נדר לא לדבר אישית על אנשים אלא על מה שהם מייצגים כמן ראש ממשלתנו.אז לעניות דעתי לא צריך לתלות דגלים,ססמאות,תקוות,שמחה לעיד וכל מה שקורה מסביב למשפט ראש הממשלה.לעניות דעתי צריך לקוות לחפותו,זכאותו,ניקויי האשמותיו ולזכור את כל מה שעשה למען עם ישראל גם אם היו שגיעות וטעויות בהתנהלותו.מתפלל לבורא עולם שיציל את ראש ממשלתנו ויזכה אותו מכל ההאשמות ומכל התיקים בעזרת השם!!!
קשקשן
אדם | 22-05-2020 18:36
אין
10
הרב שרלו
אריק | 22-05-2020 12:46
הרב שרלו אתה מתפעל מהיועץ מנדלבליט שלו לפרסם את הקלטות הפרשת הרפז אשכנזי ? חלאה מלוכלך
11
יישר כח הרב שרלו !!!
אלי | 22-05-2020 12:48
המשך ההתקפות של רגב אוחנה ואמסלם על היועץ המשפטי יהפכו אותנו לרפובליקת בננות
12
שרלו
ארז | 22-05-2020 12:58
אדון שרלו, מי אתה???בשם מי אתה כותב??? שב בבית ותשתוק, נמאסת עם צביעות הממלכתיות שלך.
הוא כותב בשם התורה.אתה אויל אם אתה תומך בגנב
תתביש לך | 22-05-2020 13:26
כל התומך בשחיתות עוסק בעבודה זרה ונחשב לבוגד
13
שרלו
ארז | 22-05-2020 13:01
שרלו, אולי תשתוק כבר אחת ולתמיד? מי שאל את דעתך? חוץ מקשקושים וליקוקים לא ראינו בך שום דבר.
14
צביעות
אהוד | 22-05-2020 13:02
כמה צביעות!! הוא שכח אבל אנחנו נזכיר לו שהוא זה שהגיע להפגין נגד מנדבליט בהפגנות השמאל. אולי זה נקמה בנתניהו על כך שימינה לא בקואלציה אולי טיפשות ואולי זה סתם רוע.
15
יישר כח הרב שרלו.
אריק | 22-05-2020 13:13
ולמנדבלבליט - חזק חזק ותתחזק.
16
שר לו שיר שמח
ס.תחמס | 22-05-2020 13:14
והכל יפה ונכון ןצודק וראוי וברוח סבא ישראל סבתא נחמה והנביא יחזקאל גם. כמו בשיר של איינשטיין. אנן בעד הנביא יחזקאל. נלך אחריו עם תרמיל ומקל. וגם. השיר על האמיר שיושב בשער. אזרחים פיצחו נא בשיר. כי אמת וצדק משפטו של האמיר. וואלה? בדיוק אתמול ב המקור של דרקר. ערוץ 13. לא שתיים. 13.
17
כל המדברים בגנות התורה ובעד המושחתים הם ערלים
ערלים | 22-05-2020 13:20
רוב הכותבים כאן התוקפים את כבוד הרב הם עובדי עבודה זרה עבדי מלך מושחת אינכם מאמינים בתורה זה בטוח
18
הרב שרלו טועה ומטעה את הרבים ואת כל העם
ירון שאול | 22-05-2020 13:50
אם באמת ובתמים הרב שרלו דואג מפני השחיתויות אז שיפנה בטענות לקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים והבוגדים והמושחתים שמנסים להשתלט על המדינה באופן לא חוקי ובדרכים של פושעים ביחד עם סורוס וכל הערב רב.הרב שרלו אולי לא יודע אבל כבר יש הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם שבגצ,המשטרע,המוסד, השבכ,העיתונות, הטלוויזיה,חלק מחברי הכנסת והמפלגות,הצבא וגם טמבלביט נתמכים ותומכים בקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים והבוגדים.היה עדיף מאוד שהרב שרלו יסתום את פיו ולא ידבר שטויות במיץ עגבניות ויתמוך באוייבי ישראל המושחתים והערב רב.מי שרוצה הוכחות מוצקות שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם שכל המדינה נשלטת על ידי הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים שיכנס לדף הפייסבוק של אבי זלינגר מוציאים את הקרן החדשה מישראל אתם תהיו בהלם מוחלט מהעובדות שמוצגות על ידי האיש היקר הזה.מדובר באיש מודיעין לשעבר שהשיג את כל המסמכים הסודיים של הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים והבוגדים והמושחתים והשקרנים.מאוד מומלץ להיכנס ולשמוע.
קשה לך בטח
התמים | 22-05-2020 14:20
לחיות ככה, כשאתה רואה קונספירציה תחת כל עץ רענן ושונא בעוצמה כזו את המדינה שבה אתה חי. קשה, ממש קשה. אני משתתף בצערך. מציע לך לקחת כל יום את הכדור שהרופא המליץ לך, ותהיה לך הקלה נפשית עצומה. אל תשכח.
19
דין מוסר כבוד הרב היכן הצדק מנדלגייט משקר !
משה | 22-05-2020 13:53
אם הוא לא משקר שיתן לפרסם את הקלטות !
איך הגעת לשם.. ממש אייולת
דין מוסר זה מוות.. | 22-05-2020 17:19
יש דברים חשובים מביבי:עם ישראל.. תורת ישראל.. ארץ ישראל..
20
הרב המושחט
יוסי | 22-05-2020 13:54
אם ימינה מקבלת גו/בים אז הכל בסדר זה שחיתות כבוד הרב .
21
מניח שמנדלבליט וניצן לועגים לו בליבם
אישיהודי | 22-05-2020 14:13
וחבל שכך
22
שרלו אידיוט מגעיל תפסיק להשתמש בדברי רבותינו
יהודי מאמין | 22-05-2020 14:18
דיייי
23
שרלו
ליאור | 22-05-2020 14:27
מר יובל,מה עם הפסוק והייתם נקיים. להזכירך את צווי איסור הפרסום מעל עניני מנדלבליט. ובכלל לעצום עיניים נוכח הרדיפה של נתניהו, ושל בחירת רוב עם ישראל,ולתת גיבוי למושחת העודף אין לך חילול השם גדול מזה.תתביש
24
מלך הקונפורמיזם הוציא מכתב
ישראלית | 22-05-2020 14:29
ברור שלא צריך להתחשב בזה!!
25
אני לא מבין את הרב שרלו
שלמה | 22-05-2020 14:31
למה החשדות נגד נתניהו חשובים מבחינתו יותר מהחשדות נגד מנדלבליט. לא ייאמן.
26
הרב שרלו נבזה מגן על הפושע!!!
חיים | 22-05-2020 14:35
מלק לשמאל המשפטי... יש יהודים כאלה שרוקדים מה יפית לפני הפריץ !!!
27
צביעות והתחסדות
יוני | 22-05-2020 14:37
צביעות והתחסדות מצד הרב שרלו, רצונו למצוא חן בעניני הצד השני ולרקוד מה יפית.. כל כך פתטי. הרב שרלו לא העמיק בכללל בסוגיה ובכתבי האישום ומיד הוא מחזק צד אחד, מכיוון שזה נוח יותר לחזק את הצד השני. עכשיו יזמינו אותו לערוצי התקשורת במעמד הדתי מחמד שתומך בכתבי האישום בשונה מרב הציבור הלא נאור, סוף סוף יש רב נאור. בושה וחרפה שנותנים באתר הזה במה לצביעות
28
צריך פח להקיא לתוכו כששרלו מדבר
עמיחי | 22-05-2020 14:38
איזה ג'וק מסריח היפי נפש/גועל נפש הזה
29
רק חבל שלא דיבר על מה היה בקלטות זה לא שחיתות
רון | 22-05-2020 14:47
מדרגה ראשונה לכאורה לפי המסופר
30
כל ההחלטות מראות צד נגד נתניהו
פיני | 22-05-2020 14:49
אז איך האמין להם
31
למה?
שואל שאלות | 22-05-2020 14:51
השאלה היחידה שנתרה היא למה צריך לעניין את הציבור מה חושב הרב שרלו על היועמש או על כל דבר אחר? מה היתרון בדעה שלו בעניין הזה מאשר של כל אזרח סביר? הוא רב, אז שיעסוק ברבנות, יש מספיק מה לעשות בתחום החשוב הזה. שיעזבו אותנו כל הרבנים מהכתבת דעות בנושאים פוליטיים-ציבוריים, אנחנו באמת יודעים לחשוב לבד
32
כל הכבוד לרב שרלו.
חיים | 22-05-2020 14:53
לפעמים צריך שמישהו יגיד את המובן מאליו.
33
טראגדיה
טרונצ׳ו | 22-05-2020 15:03
הרב מאמין בתמימותו שבזכות הריקוד-מה-יפית הענוג שלו, היפים והנחשבים יקבלו אותו לחיקם כאילו הוא אחד מהם, אבל כמו שקרה לכל רקדני-המה-יפית לפניו, הוא יגלה שלא יעזור דבר, מבחינתם הוא לעולם לא יהיה ברבור אלא יישאר לנצח ברווזון מכוער. ואז, כשהוא ירצה לחזור אל המחנה שלו, הוא יגלה שהוא לא אחר מאשר אותו אדם שהיה נשוי לשתיים ו״נשאר קרח מכאן ומכאן״.
34
זה רב שעומד בצומת ומחכה ללקוחות, עוד שמאלן
מחפש כותרות | 22-05-2020 15:53
הרב השרלוטן הזה מיום שנולד רק מוכחי שהוא סמול מתועב ומשוקץ. מיהו בכלל שיגיב על משהו שאף אחד לא יודע עדיין מה בדיוק קרה. אבל שרלוק הולמס כבר כותב, כבר מעניק את הפסאודו גושפנקא סמולנית שלו על כל אויבי הימין. תקשיב טוב שרלילה, תרגיע ולך תישן באיזה מנזר, עדיף לך
35
ואני הוצאתי מכתב נגד מנדלבליט
מרא דאתרא | 22-05-2020 15:59
נשאר לכם מקום בעמוד הראשי?
36
כל הכבוד
רוני | 22-05-2020 16:03
כל הכבוד אחד נורמלי
37
שרלו
יהודה | 22-05-2020 16:08
שרלו שרלו שרלו שרלו,כפיים מתוקי!עוד ביצוע נהדר שלך. כל הכבוד אתה טוב בזה אחחחחח שרלו שרלו
38
רב נכבד ראשית שיחשוף סודותיו
יהודי | 22-05-2020 16:20
התמימות טובה
39
אם אמסלם אוחנה ורגב הם נבחרי העם
מחללי השם הם ארורים | 22-05-2020 17:13
אזי בטוח ב100 אחוז שעם ישראל יענש עי השם
40
מציל את הכבוד האבוד של הציונות הדתית.
במקום שאין רבנים היה | 22-05-2020 17:17
מדנבליו מטובי בננו
41
כל הכבוד
ד.ש | 22-05-2020 17:24
האם יש רק צדיק אחד בסדום ??? אהה, אין הרבה כמותו...
42
הגזמת שרלו
דנה | 22-05-2020 17:35
האם אתה מתמצא לחלוטין לעומקם של פרטים בפרשת מנדלבליט-הרפז-אשכנזי??
למגיבה דנה
התמים | 22-05-2020 18:53
את צודקת שהרב שרלו לא יכול להיות בקיא בפרטי הפרשה. אבל, כשרואים את כל אלה שתוקפים בפראות את מנדלבליט מבלי שגם להם יש מידע מלא, והכל בשליחותו של נאשם מאוד מסוים - חייבים להגן עליו. מנדלבליט מוחזק חף מפשע. מנדלבליט הוא היועץ המשפטי לממשלה. לא ייתכן ששליחיו של נתניהו יתקפו אותו ללא רחם, ואיש לא יגן עליו ועל שלטון החוק. כל תוקפיו של היועץ היום תמכו בזמנו בבחירתו לתפקיד, למרות שכל המידע שקיים היום היה קיים גם אז ( והיועץ המשפטי הקודם הצביע על המידע, הוגשו עתירות לבגצ כנגד המינוי וגם התקשורת התייחסה למידע ) . אלא שאז נתניהו רצה לבחור בו - ובחר בו למרות הכל. היום נתניהו רואה בו אויב ולכן מכפיש אותו ללא הרף, ופוגע ברשויות החוק למען האינטרס האישי שלו. לכן, כל בר דעת צריך לצאת להגנת רשויות החוק : המשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה. לא להשתפן מפחד המתלהמים ברשתות.
43
קשה להאמין שיש קול צלול במדבר הסרוג
שמעיה | 22-05-2020 18:29
המגזר הפך למצבור טינופת שאי אפשר לתאר אותה במילים.
44
שמאלן רפורמי
אדם | 22-05-2020 18:33
תהה נשמתו צרורה באש הגיהנום
אמן ואמן !!!!!!!!!!!!!
א | 24-05-2020 0:39
בקרוב ממש.
וואו
התמים | 22-05-2020 19:11
גם שגיאות כתיב וגם קללות. שטוף מוח אופייני. חושש שאם לא יקלל - אלהים יעניש אותו. איזה מוטציות יצר העם היהודי ....
45
לכל הטוקבקיסטים. מה אתם כועסים על הרב שרלו
אלי | 22-05-2020 19:38
בסהכ הוא חיפש כותרת כי כבר הרבה זמן שכחו שהוא קיים. אז תרגעו זו זכותו
46
שרלו
קובי | 23-05-2020 5:47
עד היום שתקת ודווקא יום לפני משפטו של ראש ממשלת ישראל נתניהו . נזכרת להוציא את עמדתך . היה עדיף שתשתוק כמו ששתקת עד היום . מה קרה פתאום ? ברור שקרא נפתלי ובצלאל שלחו אותו לנשוך , והוא נושך וכאילו מאוזן . עדיף היה שתשתוק ולא לבטא את רחשי נפתלי. חבל אולצת להתלכלך . והתלכלכת !!!!!!!!!
47
שהרבנים לא יתערבו בפוליטיקה.
חרדי | 23-05-2020 20:39
שהעבדקן המכוער יישב וילמד ולא יחפש הרפתקאות. פתאום לרבנים המזרוחניקים מותר להתערב בפוליטיקה. רק לרבנים החרדים זה אסור. למה?
48
איבד אותי
יש גבול | 23-05-2020 20:59
זו לא תמימות
49
חובה לדרוש צדק מרוה"מ וגם משופטים ומיועמ"ש
יוסף, ירושלים | 23-05-2020 21:05
הרב שרלו טועה ומטעה: חובת הצדק והיושר חלה באותה מידה בדיוק על ראש ממשלה ועל שרים, על שופטים ועל יועצים משפטיים. ההבחנה שהוא עושה בין ראש ממשלה ובין יועץ משפטי הוא רשעות גמורה, והיא לקוחה מאמות המידה של השמאל המבוססות על רשעות ועל איפה ואיפה. מי שאינו מוכן להעמיד למשפט שופט שעובר עבירות, מי שמסכים ליועץ משפטי שקופת שרצים תלויה על כתפיו, מי שאינו מעמיד לדין שופט שמשפץ פסק דין שלו - הוא העובר על 'לא תגורו', הוא ההופך משפט למשפח, הוא ההורס כל תקווה לצדק כאן במדינה. אם הרב שרלו אמיץ, אם הוא מוסרי, אם הוא הולך אחרי הנביאים - יתבע צדק משופטים ומיועצים משפטיים, ויעמיד לדין כל שופט שסרח וכל יועץ משפטי שפשע ושיקר. צדק צדק תרדוף - כולם חייבים בפני הצדק. גם שופטים, גם יועצים משפטיים, וגם רבנים!!!
זאת הבעיה עם מגיני השחיתות במערכת המשפט
קידי | 25-05-2020 10:50
וחבל שהרב שרלו נפל בכך.
50
הרב שרלו
אפרים | 23-05-2020 21:15
רבנים לא צריכים להתבטא בכל תחום. ההתבטאות הזו גורמת לאנשים לצחוק מהתואר הרב. זה לא פעם ראשונה שהרב שרלו גורם לחילול ה'.
51
מזעזע
יובל | 23-05-2020 22:14
עד כמה נמוך עוד תרד כדי למצוא חן?
באמת מזעזע
התמים | 23-05-2020 22:46
שלתמוך ביועץ המשפטי של מדינת ישראל - נקרא לרדת נמוך. המדינה השתגעה לגמרי. להאמין שבמדינת ישראל יועץ משפטי לממשלה מגיש כתב אישום כוזב נגד ראש הממשלה שמינה אותו - לא נראה לכם קצת מטורף ? להאמין שמפכל משטרה, איש ימין, קשר עם יועץ משפטי איש ימין כדי להפיל ראש ממשלה איש ימין והכל בשירות השמאל - לא קצת הזוי ? מערכות שלימות של עשרות ומאות אנשים במשטרה ובפרקליטות החליטו לתפור כתב אישום כוזב לראש הממשלה ? אתם מבינים שזה פשוט טירוף ? אתם מבינים שזה פשוט לא אפשרי ? זו שטיפת מוח שאיש כריזמטי ואשף תקשורת כמו ביבי מעביר ציבור שלם - מתוך אינטרס אישי פשוט וברור : הוא לא רוצה להתמודד עם העובדות בבית המשפט. צריך להתעורר, אנחנו במדרון חלקלק.
52
מדהים
א | 23-05-2020 22:44
כמה הקו חורז: ליברלים תומכי ביקורת המקרא מיישרים קו עם כל אג'נדה חילונית קיצונית להטבים וכדומה ותומכים במערכת המשפט כמו באהבה ממבט ראשון לעומת רבנים שמרניים שנלחמים בכל ענייני הדת במדינה ומחזקים את ראש ההמשלה
53
עוד דתי מחמד של החונטה השמאלנית
אני | 24-05-2020 0:37
מגעיל
54
שרלו הרשע מגן על מי שאימץ את דוח גולדסטון !!!
א | 24-05-2020 0:38
המן-דלבליט אימץ את הדוח האנטישמי עם עלילות דם על חיילי צהל, במקום להשליכו לפח הזבל. זה פרצופו של שרלו הרשע התומך ברשע !!!!!!!!!!!!!!!!
עוד שקר מבית מדרשם של שפוטי השקרן
התמים | 24-05-2020 7:48
מנדלבליט אימץ את דוח גולדסטון ? מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה ? מה אתם לוקחים בבוקר שגורם לכם להזיות מטורפות כאלה ? או שמא למדתם ממלך השקרנים ופשוט משקרים ללא בושה וללא כל נקיפות מצפון ובלבד שיוכפש כל מי שמתנגד לשקרניהו. המצאת העובדות והניתוק מהמציאות ממש מדאיגים.
55
רב ?
מאיר חיים | 24-05-2020 1:15
רב תומך ? במה ? בערכאות גויים ? מרן השוע והרמא פוסקים ומחמירים מאוד לדון בערכאות הגויים ! וכתבו שהדן בערכאות שהוא מרים יד על תורת משה רבינו עה ומנדים ומחרימין אותו ! הלזה יקרא רב ?
56
חחחחחחחחחחחח
מאיר | 24-05-2020 1:19
צריך לבדוק אם יש תיק שנדון בפרקליטות עש האיש הנל
57
הוציא מכתב כדי לקבל "תשומי"
משה | 24-05-2020 1:23
את מי מעניין הפרובוקטור הרפורמי שנקרא שרלו עוד מפגע רוחני מבית המדרש של הר עציון
58
תמיהה על הרב - צדק צדק או סדום
קידי | 24-05-2020 3:03
צדק צדק תרדוף - גם צדק צריך להיעשות בצדק. כאן אין צדק וגם התהליך חסר צדק. יש לנו מערכת שלא מאפשרת משפט צדק. כסדום היינו. סדום ועמורה לא נהפכו רק בגלל הרשע. מערכת המשפט שלהם - החוקים והשופטים - היו ההיפך מהצדק, ועל כך נענשו בעונש נורא כל כך. גם אם לא נדבר על חוקי עם ישראל, איך אפשר לקבל מערכת שמצפצפת על חוקים שקבע העם על ידי נציגיו הנבחרים ומחוקקת חוקים שונים שסותרים את הצדק והדמוקרטיה בלי שבעצם הוסמכה לכך. לצידה משרתים - מדליפים, שקרנים, תופרי תיקים, מסתירי אמת - אנשי איפה ואיפה. לא מאפשרים ביקורת על מעשיהם - על ידי הפעלת רשעות ונקמנות כנגד אנשים שניסו לתקן משהו. מפליא שאפשר לכתוב מכתב שכזה. לא לזעוק על שהפכנו לסדום - אלא להצדיק את העוולות האלה. האם זה מה שהתורה דורשת מאיתנו? סדום? להאשים את המבקרים - ולחסום את הצדק? אוי לנו.
59
לקקן. יהודי חצר.
יוסי | 24-05-2020 8:08
הדוב המרקד!
60
תסמונת הציונות הדתית
מאיר | 24-05-2020 11:28
זו תסמונת הציונות הדתית, כמו יהודי החצר, המעוניין להראות שהוא יותר קתולי מהאפיפיור ועל כן כל אלה אשר שירתו את האליטות הם כיפות סרוגות. בפרשיות נתניהו, הדבר בולט. כל אלה אשר כדי להעפיל למעלה היו צריכים להוכיח את נאמנותם לאליטות הם כיפות סרוגות או יוצאי מערכת החינוך של הכיפות הסרוגות קרי רוני אלשיך, שי ניצן, מנדלבליט וכיוב. ועכשיו הרב שקלו אינו חורג. הוא מייצג את המגמה הזאת.
האמנם תמים
לתמים | 25-05-2020 10:58
על אף ההברקה - שקרניהו השקרנים יושבים כבר שנים רבות בפרקליטות. צריך להיות תמים מקצועי כדי לטעון כמוך.
למאיר
התמים | 24-05-2020 14:29
ומי מקיף את שקרניהו ? מי יועציו ? מי נשכב על הגדר להגנתו של שקרניהו ? הציונות הדתית וחובשי הכיפות לסוגיהן. וזו בושה גדולה יותר. אדם שהוא לכאורה עבריין פלילי, נואף, מושחת - מקבל שכפץ הגנה מחובשי הכיפות.
61
שרלו המשתרלל בישבנו מקבל
חור השושנה | 25-05-2020 5:30
יש לבדוק נטיותיו הפוליטיות והמיניות של השרליל
62
החבר של יובל, שרלו במקלחת
יובל המבולבל | 25-05-2020 6:08
ואחרי השיר, זמן להחדיר...