המלחמה הא-סימטרית של מנדלבליט | פרשנות - סרוגים

המלחמה הא-סימטרית של מנדלבליט | פרשנות

ביום ראשון, לראשונה בישראל, יפתח משפט כנגד ראש ממשלה מכהן. מי שהגיש את כתב האישום ויעמוד מאחורי הפרקליטה ליאת בן ארי בכתב האישום הזה, הוא היועמ"ש, שעומד לאחרונה בקו האש

author-image
המלחמה הא-סימטרית של מנדלבליט | פרשנות
  (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

הדוקטורט של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט הוא בלוחמת משפט, תחום שנמצא בזירה הבינלאומית, בעזרת הידע הזה הוא נלחם בדו"ח גולדסטון שטפל האשמות חמורות עד כדי פשעי מלחמה על ישראל בעקבות מבצע עופר יצוקה.

ביום ראשון הוא יפסע אל תוך לוחמה א-סימטרית שכזו. מבחינתו הוא נצמד לתחום המשפטי, הציג את כתב האישום כנגד נתניהו בתיקי 1000, 2000 ו4000, ליאת בן ארי מהפרקליטות תציג את הראיות ועדי המדינה במהלך המשפט- והשופטים יפסקו מה שיפסקו.

עוד באותו נושא

אמסלם תקף; ניסנקורן נעמד לימין היועמ"ש: "קו אדום"


22

הוא מודע לכך שהזירה היא הרבה מעבר לזו המשפטית, וכבר זמן רב מתנהלת ברמה הפוליטית, סוציולוגית, ויש מי שמלבה את השיח. רק אתמול (חמישי), שר בממשלה- דודי אמסלם האשים כי אין ספק שמנדלבליט עבריין, והוסיף את המילה לכאורה.

מבחינת מנדלבליט הוא הפקיד שעושה עבודה יסודית ומקצועית ובצד השני יש מי שמלהט את הרוחות לטובתו. ראינו זאת בהתנגשות החזיתית בשנה האחרונה עם שר המשפטים של ממשלת המעבר אמיר אוחנה. מינוי דן אלדד, הפרקליטות שבתוך הפרקליטות ועוד.

הפגנת תומכי נתניהו נגד מנדלבליט (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

במלחמה א-סימטרית אתה מוגבל, משחק לפי הכללים והיריב משתמש בכלים רבים יותר שיש ברשותו. הפוליטיקאי יכול ועושה שימוש רב בכלים הפוליטיים שברשותו, ביצירת זהות עם הביקורת הציבורית שנעה במאבק בין ימין ושמאל ובביקורת על מערכת המשפט, במיוחד נתניהו, במקרה זה מי שעומד בראשות הממשלה, שזכה על אף כתב האישום במספר הרב ביותר של מנדטים בין המפלגות השונות.

מבחינת מנדלבליט ביום ראשון נפתח, או אולי ממשיך, המאבק על דמותה הדמוקרטית של ישראל. הרכבת יצאה מהתחנה וענייניו של ראש הממשלה יתבררו כאמור בבית המשפט.

הוא רואה את הטענות מפרשת הרפז מלפני עשור שעולות שוב, הוא יודע שבידי ראש הממשלה ותומכיו שנחושים שזו רדיפה, ימשיכו להציג עוד טענות, חלקם יגעו בו או אולי יעברו כבר להרכב השופטים. יש מי שירצה שזה יהיה עלייתו ונפילתו של משפט ראווה. השאלה מה יוותר לאחר מכן ממערכת החוק בישראל.

למרות התדמית שמנסים לצייר, מנדלבליט הוא שמרן בתחום המשפטי, לדעתו האקטיביזם שהנהיג אהרון ברק הלך רחוק מידי והוא בעד רפורמות ושינוי, אך לא כעת  בלהטה של סוגיית משפט נתניהו והמשבר הפוליטי הארוך שנע בדיוק סביב הציר הזה – כי שני הצדדים מחופרים בעמדותיהם.

כדי להגיע לעמק השווה ניתן לעשות זאת בהסכמות כפי שהיה עם השרה שקד, אמנם התגלו בין השניים ויכוחים, אך היה כבוד הדדי ושינויים מושכלים. כך מאמין מנדלבליט ובסביבת נתניהו מנצלים זאת להאשים את שקד שכרתה ברית עם מגיש כתב האישום כנגדו כחלק מהמאבק הפוליטי- אישי בין נתניהו ובנט ושקד.

כדי להבין את הלך הרוח אצל נתניהו יש אולי לעיין בספרו של ארז תדמור, "למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל", תדמור מעלה טענות לא מבוטלות על כך שעוד בימי מנחם בגין, הימין עלה לשלטון אך לא שלט. כי הדרג הפקידותי, תקשורתי ואקדמי נשאר במעוזי השמאל. האם הטענה הזו תקפה ב- 2020 ועד כמה? ראוי לדון בה, ראש הממשלה, כפי שפרסמתי בעבר לראשונה, אימץ את הספר בהתלהבות ואף המליץ לח"כים לקרוא בו.

מצידו של מנדלבליט עם טענות כאלו של "דיפ סטייט", קשר בין בית המשפט העליון והיועמ"ש, וכנופיית שלטון החוק וכדומה, אי אפשר להתמודד. אלו טענות שנשענות על ביקורת מוצדקת שלחלקה גם הוא מסכים, אך משם הם מפליגות למחוזות פרועים. מבחינתו זה כמו להסביר לסטודנטים באוניברסיטאות בחו"ל מדוע חיילי צה"ל אינם קלגסים שהורגים להנאתם פלסטינים חפים מפשע. אלו אמיתות נטועות שלוחמה בזירת ההסברה המידית היא נידונה לכישלון.

על אף שנתניהו וסביבתו מאשימים את מנדלבליט שהוא הביאם לפי פחת ולכתב אישום, השניים עובדים צמוד בהיותו היועמ"ש. נתניהו מקצוען, וכך גם מנדלבליט, כך ישבו יחד על כל תקנות החירום האחרונות שאושרו בתקופת הקורונה. קורקטיים, ענייניים, ואת הרחשים שמרו בבטן.

מנדלבליט יודע שהמחיר שמשפט נתניהו יכול לגבות הוא כאוס אדיר, הוא גם חרד מכך, ניתן היה לשמוע זאת בהתבטאויותיו בשנה החולפת, אך באותה מידה חושב שלא הייתה לו ברירה, כי אלו הראיות שהצטברו אצלו.

העניין אצלו לא הסתיים בהגשת כתב האישום, אלה הוא יעמוד מאחורי עו"ד ליאת בן ארי מהפרקליטות שתתייצב בשמו בבית המשפט. קרב משפטי, פסיכולוגי וחברתי יהיה בין כותלי בית המשפט ומעבר אליהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
48 תגובות - 31 דיונים מיין לפי
1
האשמים האמיתיים הם שרה ויאיר
צדק צדר | 22-05-2020 11:50
זוג מטורללים מפונקים חסרי מעצורים שהטריפו את ראש הממשלה עד שהביאו אותו לדבר עבירה שלא בטובתו.
המקובלים: מנדלבליט גילגול של איזבל. וסופו?
מנדבליט = איזבל | 24-05-2020 8:11
החכם המקובל הרב לסרי שליט''א. כפי חשבונות שעשינו לפי מפת החיים של אביחי מנדלבליט. עפ''י ספר ''גילגולי נשמת'' [חלק ג' דף 34] הרי שהוא חייב לערוך צוואה.
מה שבטוח הוא שנתניהו עצמו מינה את מנדלבליט
חודש טוב | 23-05-2020 22:33
וכל האנשים שהוא מינה חושבים שהוא צריך לעמוד לדין
זכותך לחשוב כרצונך. רק שאף אחד לא מבין
אזרח וותיק. | 23-05-2020 10:34
למה המשפחה הזו משגעת כבר שנים את עם ישראל - שנים!!. מנסה לייצר פה הפרד ומשול, מנסה ללמד את כולנו ערכים מוזרים שידועים במשטרים אפלים שאינם חלק ממורשת ישראל. וכו. לא קרה במדינה שבן של ראש ממשלה מתערב וגם נכנס באנשים. לא קרה שאשת ראש ממשלה תמשוך בחוט אחד. וזה קמצוץ ממה שלא קרה כאן מאז שהם נוכחים בחיינו.
זה מתגלה כנכון
אמת | 23-05-2020 10:02
האובססייה של הזוג לכתבות בעיתונים ובאתרים וגם למתנות בנוסף על הקמצנות הכרונית וחוסר הבושה עומדת בבסיסם של שלושת התיקים. כל עוד היה יאיר ילד, ביבי נהג בריסון. משגדל והחל להתערב ולהשפיע, המצב התדרדר. ילד מפונק שלא עבד יום בחייו וחושב שכל העולם נועד על מנת לשרת אותו.
אני מבין שיש לך השכלה פורמלית בפסיכולוגיה
אזרח ותיק | 22-05-2020 23:32
או בפסיכיאטריה, ששרה ויאיר נתניהו היו כמטופלים בקליניקה שלך, ששוחחת עם כל אחד משניהם ועל סמך כל אלו קבעת את האבחנה. אחרת, זאת סתם הסתה פרועה.
2
המנדלביט ש''ט מכין את הגיליוטינה.
רבש'ע השתק את אביחי! | 22-05-2020 12:00
ישלם הבורא למנדבליט כרשעתו, אמן ואמן כמו שאנו אומרים כל יום בתפילה.
משפט צדק לאולמרט , דרעי , הירשזון , כץ בנזרי
ועוד רבים ... | 24-05-2020 6:16
כולם קיבלו משפט צדק , וכך גם ביבי ..... שרק על כמות השקרים היוצאת מפיו היה צריך להעיף אותו מתפקידו.... איך קרה ששחקן זקן , עם שיער סגול בהלוואה ארוכה , משחק בחיים של כולנו , הורס כל חלקה טובה ומוכר לנו בתשדרי פרסמת שישראל היא גן עדן ..... עם מערכת תחבורה מימי הביניים .... עם מערכת חינוך בנפילה חופשית .... עם מערכת בריאות בקריסה טוטאלית .... ומערכות ביטחון פנים , משטרה , ופרקליטות תחת התקפות בלתי פוסקות .... ובקרוב שריפת בתי המשפט....
מנדבלאד
שולמן | 23-05-2020 20:44
על כל חברי הכנסת והשרים לעמוד כגוש אחד ללא פחד ולא לתת לביבי ללכת למישפט. עד שיפורסמו הקלטות מנדלבלטד וחקירת ברק עים הקרן להשמדת העם היהודי. לא לפחד יש לכם חסינות תפרסמו את ההקלטות. אל תהיו סמרטוטים. אתם יודעים שלא יהיה מישפט צדק כל העם יודע את זה. תפרסמו את ההקלטות אל תפחדו. תעמדו כגוש אחד. פעם אחת תוכיחו אומץ....
אמן
יוכי | 23-05-2020 12:00
אמן כן יהי רצון חנאמר אמן
הבורא כבר התחיל לשלם לביבי על ההסתה השקרים
ותאוות השררה והבצע | 23-05-2020 5:45
וטוב שכך .מי שעליו אמרו ראשי המוסד והשבכ שהוא סכנה לעצם קיומה של המדינה , מי שנאשם בהפרת אימונים מירמה ושוחד לא ראוי שיחליט על עתידנו .
3
אסימטריה ועוד איך
דין | 22-05-2020 12:17
ניגוד עניינים מותרים רק לחיותה ושופטי העליו מבגץ עתירות אין ספור שמומטרות על בגץ מעמצותות משמאל לעולם א נדרשים לשלם קנס כאשר הן נדחות ושל הימין תמיד כן . אכיפה בררנית סיקור אוהד מה שמותר ללפיד ליבני וגלאון ןלמנדלבליט עצמו אסור בתכלית האיסור לימין אלא אם כן הוא מיישם צדיניות שמאל . כתבה שיקרית שמציגה את מנדלבליט מפרשת אשכנזי מנדלבליט כיונה צחורת כנף ולא היא מנדלבחיט שלא אמר מילה וסרב לחקור את ההשלפות כנגד נתניהו סידארלעצמו צווי איסור פרסום על קלטות בהם הוא נשמע משבש הליכי משפט.
4
נגיד שמנדבליט אשם
אוחנה | 22-05-2020 13:01
מה זה קשור להאשמות נתניהו בשוחד ועוד...( 3 אישומים) יתכבד מר ביבי ויעמוד למשפט ואם יזוכה כל העם ימחא לו כפיים
הטענה היא שיש במערכת מטרות מול אתרוגים
קידי | 24-05-2020 11:45
במונחים משפטיים זה נקרא - הגנה מן הצדק.
5
אין אמון ברוח הנודפת מהכתבה!
מד | 22-05-2020 13:13
ץ
6
לא הכל כל כך סטרילי
תגובה למאמר | 22-05-2020 14:19
היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות יודעים מצוין איך להתעלם מראיות פליליות, כשלא בא להם לחקור משהו לעומק. יש גם ראיות על נשות האנטי-כותל, ומבזות את הכותל כל ראש חודש עם עבירות על ההלכה והחוק כל חודש, ובפרקליטות מתחמקים מהראיות האלו ולא עושים להן כלום. הן מקבלות שוחד מתורמים מתבוללים בינלאומיים, של כמליון שח לשנה, רק כדי לעשות כאן טרור ובלאגנים ועבירות ודווקא מול הכותל, והמדינה שותקת להן, והיועץ המשפטי שותק, והפרקליטות שותקת. אז בבקשה לא לדבר לא על קונקרטיות ולא על שלטון החוק ולא על יושרה, ולא לדבר גבוהה גבוהה על מוסריות ואמות מידה וכל זה, כי הכל בבלט. הכל קומבינות. הכל בלוף אחד גדול.
תשובה
תשובה | 23-05-2020 22:51
הבעיה היא בכך שהחוברות תפילה שלהן מכילות תפילה מזויפת, עם ברכות מזויפות שמהוות ברכות לבטלה ואסורות לפי כל הדעות בהלכה משום לא תישא את שם השם לשוא ומסוכנות לשלום העולם כולו כך על פי כל המקורות וכל הפוסקים. הבנות של רשי התפללו תפילה יהודית. לא תפילה זרה מזויפת. לא עבודה זרה שמורדת באמונה היהודית. הבנות של רשי אמרו ברכות אמיתיות. לא ברכות שמהוות פולסה דנורא.
מה לא בסדר בנשות הכותל???????????????????????
לא אשת כותל | 23-05-2020 22:36
גם בנות רשי הניחו תפילין, מי קובע מה זה יהודי טוב?
7
מנדלבליט המשוחד.
ויק | 22-05-2020 15:16
מנדלבליט מבין ויודע שאם הוא לא יעשה כהוראת בגצ! בן ארי! וכל שאר הדיקטטורים פושעי העם... להפיכה שלטונית על ידי אישומים כוזבים! הסתה לשנאה ואיבה שהם מקור הרשע והפשע בישראל! למפלתו בדרך של עבריינות! שחיתות! שוחד! קומבינות! של ראש הממשלה... הוא כשלעצמו ראשו של מנדלבליט יהיה מתחת לגיליוטינה!!!
8
ראש הממשלה נתניהו
עמי | 22-05-2020 15:27
מי שרודף הוא ראש הממשלה 1 זה גדעון סער שהעיז להתמודד נגדו תחי הנגבי וברקת ועוד
9
זה לא המנדלביט שידענו
Yitshak | 22-05-2020 15:52
הכל נראה על פניו פשוט כאילו היה עושה דברו של שי כי שי החזיק עליו הרבה חומר ולכן העיקרון היה לפתוח כמה שיותר תיקים בתקווה שעל סנדוויצים ועל סיגרים נוכל להכניס אותו לכלא
10
נתניהו מוביל את האנארכיסטים היחידים נגד ישראל
Yy | 22-05-2020 17:09
הוא שורף במו ידיו ושליחיו כל מוסד ישראלי כדי להפחיד כל מי שמגלה את שחיתותו. ומאד חבל שאלה ההרואים עצמם כשליהם של נביאי ישראל הם הם הראשונים התומכים באנארכיסט נתניהו
11
מנדלבליט
נילי | 22-05-2020 17:59
נוכל פושע שקרן מצא על מי להגן על הפושע אשכנזי
12
סופסוף כתבה אובייקטיבית
ישראל ש. | 22-05-2020 18:09
יישר כוח לסרוגים שמעלה פרשנות שאינה ביביסטית ומסיתה. אולע זה נובע מהעובדה שימינה נותרה באופוזיציה....
13
אין בושה
אלי | 22-05-2020 18:26
כתב שמוסר ידיעות כאילו עובדות הוא מגמתי שקרן ואולי אפילו מבזה כאן מתנהל קרב מכוער כיוון שהיועץ הממשלתי אומר דברו כאילו היא אמת מוחלטת אם כך מדוע ההתנגדות לפרסום הקלטות יעמוד לדין אם ייצא זכאי את זה יחליט בית המשפט אותו לא בחר הציבור
14
המגזר הסרוג ראוי לכל המכות שהוא מקבל
שאול | 22-05-2020 18:31
תודה לאל שעדיין יש בנינו אנשים כמו מנדלבליט. לא להאמין לאן הדרדרה הציונות הדתית
15
משפט המאה
Berlin | 22-05-2020 20:06
זהו משפט המאה שראש ממשלה בישראל בעודו מכהן וזאת בתמיכה ציבורית שהתעצמה ככל שהתרבו התיקים בגיכוך מפליא אך מי שעומד מאחורי זה אנשי הצללים ושמם ידוע למי שדואג להסתירם (כרגע) מהעין הציבורית משתמשים ביועמש שספג הכפשות בתקשורת טרם הגיש את כתבי האישום אולם ההסכמות והמון מידע הגיע מאותם אנשי צללים , שמם יתגלה לאחר זיכוי ראש הממשלה , כשיוודע שמם בציבור התקשורת תקטול אותם ותתנצל אך אנו הציבור
16
מנדלבליט וההגנה על הדמוקרטיה.
אזרח ותיק | 22-05-2020 23:29
כל התנהגותו של היועמש בפרשת תיקי נתניהו הייתה נגד הדמוקרטיה. עיתוי פרסום החשדות ועיתוי הגשת כתבי האישום כוונו כולם למטרה אחת, להפחית ככל שביכולתו את מספר המצביעים עבור בנימין נתניהו.
17
מנדלבליט הוא משפטן מעולה, שומר מצוות וישר דרך
חוני המעגל פינות | 23-05-2020 0:29
לאן הדרדר הימין. איך נפלו המפלגות הדתיות לאומיות. כל הגמדים שקמים נגדו בהאשמות לעבריינות אינם מתביישים להשוות אותן לשלוש האשמות חמורות שיש עימן קלון. השר הגמד דודי אמסלם מסית ומדיח, הוא עצמו עבריין ומעז להאשים את היועמ בעבריינות. בושה גדולה.
מנדלבליט
ליאת | 24-05-2020 22:46
שומר מצוות ? של מה ? בדיוק אם הסמרטוט על ראשו .הוא קאפו נאצי .שקרן ומושחת .שיתן תשובות ושיוציא תקלטות שהוא מחביא .דתי אלעק ??, צבוע מושחת ככל הפרקליטות ... .
יוכי את סתומה וזה מחמאה , וגם להגיד עליך בהמה
זה עלבון לפרה | 24-05-2020 9:06
.
בדיוק
יוכי | 23-05-2020 12:10
כמו התואר שנתת לעצמך, את מעגל פינות בענין מנדלבלוף. אתה בעצמך גמד שחושב שהוא מבין משהו. חתיכת גאוןממש. שים לב - 36 מנדטים, לשם הימין התדרדר? כל האפסים מתיימרים להיות פרשנים. מתנשאים ונאורים בעיני עצמם בלבד.
18
דודי אמסלם. אתה קרימינל לכאורה.
אלי | 23-05-2020 8:00
מוטב שתמתין לבית המשפט לקבוע מי פושע ומי לא
19
חשיבות הדיוק העיתונאי
קורא | 23-05-2020 8:36
אתם מצטטים את השר אמסלם שהאשים כי אין ספק שמנדלבליט עבריין, והוסיף את המילה לכאורה. אבל העיקר חסר מן הספר. כפי שאמסלם עצמו ציין, דבריו הסתמכו על 2 מסמכים של היועמש הקודם - וינשטיין. אז למה את זה אתם מצנזרים? זה הרי העיקר. אלה דברי וינשטיין שמנדלבליט עבר לכאורה עבירות.
20
מנדלבליט מושחת.מסתתר מאחורי הקלטות.
גלית | 23-05-2020 9:42
מנדלבליט מושחת מסתתר מאחורי הקלטות.
21
מנדלבליט
המורה להסטוריה | 23-05-2020 10:23
במקום להאחז בקרנות המזבח היה עליו להתפטר ולעמוד לדין בפרשת אשכנזי הרפז מצב הפרקליטות בשפל בעיקר בגללו. הגיע הזמן לניקוי אורוות
22
מנדלבליט
עברי | 23-05-2020 10:48
מנדלבליט לא עומד בקו האש. הוא מומקף עי אלה שכבר ממילא בהצקפה על מערכת הנשפט בישראל. החרדים, יצינה ונתניהו (באנמצעות אנשים שמינה ותלויים בו). נצד שכנגד לא רק שלא מתאשם מההכפשות אלא אףמתחזק בהכרתו שהגנה על מערכת המשפט היא בנשמתנו.
מנדלשליכט עבריין לכאורה ,
פרדי | 01-06-2020 7:38
והמעניין שהוא הראשון שיודע זאת...לכאורה!
23
לצערנו ייש לנו מנהיג מוכשר ומושחת
רענן | 23-05-2020 12:26
הכן תקופות קשות
מה כל כך מוכשר בו ? תחת שלטונו הפכנו למדינת
עולם שלישי | 24-05-2020 9:12
תחבורה ציבורית מימי הביניים , מערכת חינוך מתמוטטת עם כיתות של 40 תלמיד , פי 3 מהממוצע באירופה , פי 2 מארהב , מערכת בריאות בקריסה טוטאלית עם 1.5 מיטות ל 1000 נפש באירופה זה 3 ..... , עם שירותי תמיכה חברתיים וסוציאליים ברמה אפסית , ומערכת אכיפה ומשפט בהתקפות בלתי פוסקות .... זה הפרצוף האמיתי של שנות שלטונו של הנוכל השקרן
24
מנדלבליט טעה
אחד שמבין | 23-05-2020 21:35
אין שום ראיות הכל תפור.
25
מנדלבליט השקרן לדין
לאה ינקלביץ | 23-05-2020 23:38
תפרסם את הקלטות! לא יעזור לך ולבית בית המשפט שמונע את פרסום הקלטות! זה אות קלון למערכת המשפט למנוע את גלוי הרשע!
26
האיש
מנדלבליט | 24-05-2020 8:04
השנוא בישראל הוא נמצא בניגוד עניינים חמור ביותר ועובר על החוק.
27
לא להתבלבל העבריין הוא נתניהו
אזרח | 24-05-2020 8:10
מנדלבליט למרות כל מה שמפורסם לא באמת עומד לשום משפט. הטענות נגדו נבדקו ונסרקו מכל הכיוונים..השימוש בפרשת הרפז כעת שבועיים לפני המשפט, היא לעג לאינטיליגנציה.
28
שטויות, מנדלבליט נסחט
רן | 24-05-2020 21:28
יותר מדי דברים הזויים ולא ברורים קרו בעת החקירות,השימועים והגשת כתב האישום.הדלפות שהן עבירה פלילית, תזמון מדויק להדלפות כאשר נתניהו משיג השגים מדיניים, ראיונות הזויים של מפקדי משטרה,הגשת כתב האישום בדיוק בערב הכרזת תוכנית המאה , לחצים מבית המדרש של השבכ על עדים ועוד ועוד.על פי כל אלה אין שום אפשרות שמנדלבליט פעל כחוק,הוא פשוט לא. למה הוא פעל שלא כחוק? זה יתברר וחייב להתברר ומי שהיה אחראי לזה יצטרך להתייצב בפני בית המשפט בבוא היום.
29
הכתבה
מוטי | 25-05-2020 9:18
אביחי מנדבליט מושחת למה כי הוא לא מפרסם את קלטות אשכנזי מנדבליט הוא סחיט על ידי שי ניצן מפעל משטרה אפס התמני שחכתי את שמו הא אל של נוכל מקצועי נותן גיבוי לראש להב הזוי שטוען שבנימין נתניהו שלח חוקרים הזויים תיק תפור כתב חכם אתה יודע כמה אנשים פשוטים נתפרו על ידי הפרקליטות מהמשטרה המושחת אתם לא בודקים את זה
30
העתב רק שכח כמה דברים "קטנים"
ישר דרך? | 27-05-2020 3:51
מנדלבליט גם השתמש בכמה וכמה וכמה כלים לא כשרים: א. אישור והכשרת פריצה לטלפונים באופן לא חוקי. ב. הדחת עדים ולחץ לא חוקי על עדים כולל עינויים. ג. הסתרת חומרי חקירה. ד. התעלמות ממאות הדלפות לא חוקיות. מנדלבליט, כאחראי על הפרקליטות, כשל באופן נחרץ. הגוף הזה, המלא בריקבונות ללא שום קשר לריקבונות שהתגלו במשפטו של נתניהו, נמצא תחת אחריותו והמשיך להיכשל תחת אחריותו. מחש, שגם תחת אחריותו, כשלה מלפעול ולתקן את כל עוולות המשטרה שקרו בזמן שמנדלבליט ישב בתפקיד. מנכל, מנהל, או כל אדם שכשלונות כאלו היו תחת ידיו היה מפטר את עצמו ונסגר בביתו בבושת פנים. אין מה להגן על מנדלבליט. ישר ככל שירצה לחשוב על עצמו, בעל כוונות טובות ככל שירצו לייחס לו - הוא כשל באופן נחרץ בתפקידו ופגע במערכות המשפט ובעיקר פגע בצדק ובזכויות הבסיסיות ביותר של אזרחי המדינה.
31
אי אפשר להיות גם סנגור וגם קטגור
בלה | 27-05-2020 22:24
יועץ משפטי לממשלה זה עורך דין של הממשלה. מנדלבליט נסחט על ידי אנשים ערמומיים ועל כן אינו מגן על הדמוקרטיה. בנוסף, היכן הקריטריון- כמה זה יותר מדי כשמדובר על מתנות. ואחרון, אם כך מעמידים לדין ראש ממשלה, איך יתנהלו הדברים עם פשוטי העם?