חדשות

אביו של עמית בן יגאל: "עם ישראל, תודה רבה". צפו

ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני שנפל אתמול בפעילות מבצעית בשומרון, פרסם הבוקר סרטון תודה לכל התומכים והמחזקים אותו בשעתו הקשה: "תודה רבה לעם ישראל"

אביו של עמית בן יגאל: "עם ישראל, תודה רבה". צפו
צילום: ברוך בן יגאל

ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני שנפל אתמול בפעילות מבצעית בשומרון, פרסם הבוקר סרטון תודה לכל התומכים והמחזקים אותו בשעתו הקשה.

"עם ישראל היקר, רציתי להגיד לכם תודה רבה, מאוד מאוד קשה לי, אבל בזכות הדברים שאתם כותבים לי, הרבה מכם אני לא מכיר, שולחים לי כל מיני הודעות שמחממות את הלב", אמר בן יגאל.

הוא סיפר: "לא ישנתי כל הלילה, קשה לי מאוד. אתם כותבים לי דברים מאוד מחממים. כל מיני ילדים כותבים לי ושולחים לי תמונות של עמית. אני כל כך רוצה להגיד תודה רבה על כל הדברים החמים שאתם כותבים לי, זה מחזק אותי, תדעו לכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
15
שי פרגמנט
13.05.20

עמית בן יגאל הלוחם יהיה זכרו ברוך לא נשכח . יהיו חזקים אנחנו איתכם באש או במים משפחת בן יגאל

14
מוצף דמעות
13.05.20

בן יחיד לוחם בסיירת נהרג, איזו טרגדיה. חילונים, דתיים, ימנים, שמאלנים, בסוף גורל אחד משותף לכולנו.

1
חגי
13.05.20

אחי/אחותי. זה באמת קשה. אבל לענ"ד, צריך בכל ב זה באמת קשה. אבל לענ"ד, צריך להדגיש שהוא נפל בגבורה בפעילות מבצעית. (ולא נרצח). בברכה רבה חגי

13
רינה שדרות
13.05.20

תודה רבה רבה לך ולרעייתך. לעולם לא נספיק להודות לכם. אעבדתם את היקר מכל למעננו.למען ביטחון המדינה.למען קידוש השם.תודה.