ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני שנפל אתמול בפעילות מבצעית בשומרון, פרסם הבוקר סרטון תודה לכל התומכים והמחזקים אותו בשעתו הקשה.
"עם ישראל היקר, רציתי להגיד לכם תודה רבה, מאוד מאוד קשה לי, אבל בזכות הדברים שאתם כותבים לי, הרבה מכם אני לא מכיר, שולחים לי כל מיני הודעות שמחממות את הלב", אמר בן יגאל.
עוד באותו נושא
מצמרר: הפוסט שעמית בן יגאל כתב בערב יום הזיכרוןחדשות סרוגים

הוא סיפר: "לא ישנתי כל הלילה, קשה לי מאוד. אתם כותבים לי דברים מאוד מחממים. כל מיני ילדים כותבים לי ושולחים לי תמונות של עמית. אני כל כך רוצה להגיד תודה רבה על כל הדברים החמים שאתם כותבים לי, זה מחזק אותי, תדעו לכם".
עוד באותו נושא
האזינו: 'הוא היה בן יחיד שלי והתעקש לשרת בסיירת'חדשות סרוגים






תגובות
עמית בן יגאל הלוחם יהיה זכרו ברוך לא נשכח . יהיו חזקים אנחנו איתכם באש או במים משפחת בן יגאל
בן יחיד לוחם בסיירת נהרג, איזו טרגדיה. חילונים, דתיים, ימנים, שמאלנים, בסוף גורל אחד משותף לכולנו.
אחי/אחותי. זה באמת קשה. אבל לענ"ד, צריך בכל ב זה באמת קשה. אבל לענ"ד, צריך להדגיש שהוא נפל בגבורה בפעילות מבצעית. (ולא נרצח). בברכה רבה חגי
תודה רבה רבה לך ולרעייתך. לעולם לא נספיק להודות לכם. אעבדתם את היקר מכל למעננו.למען ביטחון המדינה.למען קידוש השם.תודה.