עכשיו זה רשמי: משה בר סימן טוב פורש מתפקידו - סרוגים

עכשיו זה רשמי: משה בר סימן טוב פורש מתפקידו

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו לפרוש מתפקידו: "גאה בשנותיי כמנכ"ל; אשאר את הזמן הנדרש לצורך העברת מקל מסודרת"

עכשיו זה רשמי: משה בר סימן טוב פורש מתפקידו
  (צילום: פלאש90)

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הודיע היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו לפרוש מתפקידו: "אני גאה בשנותיי כמנכ"ל ובפרט בהתמודדות עם משבר הקורונה", כתב המנכ"ל במכתב והבהיר כי "אשאר את הזמן הנדרש לצורך העברת מקל מסודרת".

בר סימן טוב ששימש בתפקיד בכיר במשרד האוצר ומונה לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות לפני 5 שנים, נחשף בחודשים האחרונים לאזרחי ישראל בעיקר בעקבות התפרצות משבר הקרונה.

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: משה בר סימן טוב פורש מתפקידו


6

שר הבריאות היוצא יעקב ליצמן הגיב לדברים: "בשיחתי עמו היום שיבחתי אותו על עבודתו הנפלאה, השקעתו הרבה וההישגים הרבים למערכת הבריאות שנזקפים לזכותו, כמי שהיה שותף מלא ופעיל איתי כשר הבריאות, במשך חמש שנים רצופות ואינטנסיביות.

הוקרתי והערכתי למנכ”ל היוצא שניהל נכון ובאופן מעורר השתאות את משבר הקורונה. לאורך התקופה נדרשנו להכרעות לא קלות, כדי להוביל את מדינת ישראל לניצחון במאבק בנגיף קורונה. בעזרת השם, ובזכות תושייתו ואמות המידה המקצועיות שגילה ברסי, צלחנו עד כה את המשבר, בתקווה שכך יהיה גם בהמשך עד שנגיע בקרוב לנצחון מלא".

במקביל לשבחים רבים להם זכה על ניהול משרד הבריאות ואסטרטגיית היציאה, קיבל בר סימן טוב גם בקורת והתעמת לא אחת עם שרי הממשלה ונציגים ממשרדי הממשלה השונים.

רק אתמול בלילה בר סימן טוב התנגד לפתיחת מתקני השעשועים ומתקני הכושר בפארקים ואמר כי למרות פתיחת גני השעשועים והפארקים, המתקנים אמורים להיות סגורים בכדי למנוע התקהלויות. השרים ארדן, אקוניס ואוחנה התנגדו ודרשו שהפארקים ייפתחו עם מתקני הכושר ואישרו את השימוש בהם בניגוד לדעתו של בר סימן טוב.

בר סימן טוב לא לבד

בר סימן טוב אינו המנכ"ל היחיד שהודיע על רצונו לפרוש מתפקידו. מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, על כוונתו לסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה וחילופי השרים.

לבקשת השר כ"ץ סוכם בין השניים כי מועד סיום תפקידו של מנכ"ל משרד האוצר יתואם בין הצדדים בהמשך. יצויין, כי גם שר האוצר משה כחלון צפוי לסיים את תפקידו בימים הקרובים.

באב"ד הדגיש בפני השר כ"ץ כי הוא מעמיד את ניסיונו לרשותו ולרשות ממשלת ישראל בכדי שהעברת המקל תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו.

באב"ד אמר: "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאיפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ״ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
המנכל סימן טוב
מוהנדוביץ | 12-05-2020 13:47
חבל עליו הוא בן אדם גדול מבין ויודע לנווט דברים . לא היה צריך לפרוש . הפסד לממשלה
המנכ ל של משרד הבריאות
שלמה | 12-05-2020 14:57
חבל לעם ישראל
2
פתאום כולם בורחים אה?!
אני | 12-05-2020 14:08
גם מנכל משרד האוצר וגם מנכל משרד הבריאות...
מדוייק
אור | 17-05-2020 18:00
כל מילה בסלע בחור ענייני חיובי כן ???? ירבו כמוהו
3
טוב שהוא פורש. עוד פקידון שעלה לו שתן לראש
Aladdin | 12-05-2020 16:57
מחבל כלכלי סימן טוב הולך לחפש עבודה חדשה
אחד שמבין ח.ח. ח.
אור | 17-05-2020 18:04
עוד פלצן פתאום מבין . תלמד לפרגן בר סימן טוב בחור מקצועי עינייני כן ירבו כמוהו . עבד 24שעות סביב לשעון תרם רבות תלמדו לפרגן פלצנים.