בירת הקורונה הציונית דתית: 61 חולים באפרת, 17 החלימו

בירת הקורונה הציונית דתית: 61 חולים באפרת, 17 החלימו

עד כה התגלו ביישוב אפרת 61 חולים, כשמספר המחלימים עומד על 17 תושבים. בעמוד המועצה הפצירו בתושבים: "הסכנה עדיין קיימת ועלולה להתפרץ מחדש עם ניכנס לשאננות ולא ניזהר"

בירת הקורונה הציונית דתית: 61 חולים באפרת,17 החלימו
  עובד לובש מגן פנים מחשש לנגיף הקורונה בסופרמרקט באפרת (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש 90)

בזמן שהערים החרדיות נלחמות לעצור את התפשטות מגיפת הקורונה בעזרת סגר ולוקחות על עצמן הגבלות חירום עצמאית, ביישוב אפרת שבגוש עציון ממשיך להאמיר מספר החולים.

עד כה התגלו ביישוב 61 חולים, ומספר המחלימים עומד על 17 בני אדם. חרף הנתונים המעודדים, נראה כי התושבים לא מקפידים על ההוראות. במוצאי השבת נכתב בעמוד הפייסבוק של המועצה כי "במהלך השבת התקבלו קריאות רבות במוקד הביטחון על התקהלויות וסיירי הביטחון זיהו תנועה ערה מאוד ברחובות".

עוד באותו נושא

ירושלים ובני ברק בפער: כך מתחלקים חולי הקורונה


3

בעקבות המספרים הגבוהים, הפצירו אנשי המועצה בתושבים: "אנו חוזרים ומבקשים להימנע מיציאות שאינן הכרחיות והמשך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. לצערנו הסכנה עדיין קיימת ועלולה להתפרץ מחדש עם נכנס לשאננות ולא ניזהר".

באפרת מתגוררים מעל 10,000 תושבים, מתוכם 61 התגלו כאמור כחולים בנגיף הקורונה, מרביתם משכונת "גבעת התמר" ביישוב לאחר סעודת פורים אליה הגיעו המונים שהתגלתה בדיעבד כמוקד ההדבקה הגדול.

לאחר הסגר שהוטל על העיר בני ברק, הממשלה שוקלת להחיל את מדיניות "אזור מוגבל" גם לחמש שכונות בבירה. גורמי ביטחון ועיריית ירושלים גיבשו תוכנית חירום סודית להטלת הסגר על חמש שכונות חרדיות וערביות בעיר – מאה שערים, גאולה, הר נוף, בית חנינא ובית צפאפא. בנוסף, עוד ערים ויישובים הצפויים להיכלל תחת הגדרות של "אזור מוגבל" הן אלעד, מגדל העמק וכפר חב"ד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו