בליכוד ממשיכים הבוקר (שישי) את המלחמה מול ימינה וטוענים כי האיומים של בנט ושקד הביאו להקשחת עמדות כחול-לבן. לדבריהם, אין סיבה שלימינה יהיו 3 תיקים, חרף דרישתם.
גורם בליכוד אומר לסרוגים: "אחרי שריסקו את הבית היהודי, בנט ושקד גוררים את הציונות הדתית לאופוזיציה רק כדי לנסות לסחוט לעצמם עוד תפקידים". הוא מסביר את המפתח: "לימינה יש 6 מנדטים. לשס יש 9. למרות שימינה קטנה יותר, שתיהן קיבלו הצעה לשני תיקים. ימינה עכשיו דורשת 3 תיקים. על מה ולמה"?

שקד ריבונות לייב| צילום: לממשלה בלי ריבונות אין זכות קיום, שקד
עוד הוסיף כי "בזמן שהליכוד פועל להשיג מול כחול לבן את החלת הריבונות על ההתיישבות, האיומים של בנט ושקד הביאו להקשחת עמדות כחול-לבן ולסכנה ממשית לתהליך החלת הריבונות.
עוד באותו נושא
ימינה שללו את הצעת הליכוד, דורשים 3 תיקיםעטרה גרמן

הוא קרא לבנט "לגלות אחריות ולהצטרף לממשלה".
ימינה זה פח אשפה מפלגה קיצונית בעיתית להכניס אותם לכלא