הצלחה אדירה ליריד הדיגיטלי של האגודה להתנדבות - סרוגים

הצלחה אדירה ליריד הדיגיטלי של האגודה להתנדבות

לאחר שנאלצה לבטל את יריד החשיפה לשירות בעקבות הקורונה, קיימה היום האגודה להתנדבות יריד דיגיטלי חלופי: "בימים אלו כשאלפי מתנדבות ומתנדבים שלנו נמצאים בחזית המאבק הלאומי בקורונה, כולם מבינים את החשיבות של השירות הלאומי"

הצלחה אדירה ליריד הדיגיטלי של האגודה להתנדבות

עוד בתחילת החודש שעבר, ביטלה האגודה להתנדבות- על פי הנחיות משרד הבריאות- את יריד החשיפה המסורתי שלה שתוכנן להתקיים בדומה לשנה שעברה בסינמה סיטי בירושלים.

בכדי לאפשר למועמדות להכיר את המפעילים השונים ולסגור שירות, הוחלט לקיים השנה את היריד לראשונה באופן דיגיטלי ייחודי וחדשני.

היום (חמישי), לאחר עבודה מאומצת בשבועיים האחרונים, התקיים היריד באתר מיוחד שפתחה האגודה, ובשיתוף של עשרות מפעילים, במקביל לשידור לייב ברשתות החברתיות של האגודה להתנדבות.

במשך היום השתתפו ביריד מעל ל-2,000 מועמדות מרחבי הארץ ומאות מהן גם סגרו שירות במהלכו. במסגרת היריד נחשפו הבנות למקומות השונים בהם ניתן להתנדב, ערכו ראיונות, וחלקן אף סגרו שירות.

במקביל פעל מוקד של האגודה בטלפון ובצ'אט כדי לסייע ולתת מענה למועמדות לכל אורך היום. במהלך היריד בירכו את המועמדות, שר הביטחון נפתלי בנט ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי, וכן התקיימה הופעת פריצה של הזמר והיוצר עמיר בניון.

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות, סיכם את השבועיים האחרונים שהסתיימו היום בהצלחה כגדולה: "הצלחנו בזמן קצר להרים פרויקט חדשני; יריד חשיפה לשירות דיגיטלי, כדי לאפשר למועמדות להגיע לחג הפסח רגועות יותר אחרי שסגרו שירות על אף המצב המורכב".

לוץ הוסיף כי "אני שמח שהיריד צבר הצלחה גדולה מעל המצופה. בימים אלו כשאלפי מתנדבות ומתנדבים שלנו נמצאים בחזית המאבק הלאומי בקורונה, כולם מבינים את החשיבות של השירות הלאומי, ואני מברך את כל המצטרפות החדשות למשפחה שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו