חברת הוט הודיעה היום (ראשון) על תקלה כללית ברשת האינטרנט שלה, אשר הובילה לכך שמשתמשים רבים לא יכולים לגלוש באינטרנט בשעות האחרונות. מוקד שירות הלקוחות של החברה קרס בעקבות פניות רבות מהלקוחות, שהתקשרו כדי לבחון את הנושא.
מהחברה נמסר כי "הנושא נמצא בטיפול על ידי צוות טכני ועושים את מירב המאמצים להחזיר את השירות לתקינות מלאה בהקדם האפשרי".
התקלה הנוכחית מגיעה בזמן שגורמים רבים מזהירים מפני עומס בתעבורת האינטרנט, זאת מכיוון שכולם נמצאים בבית בעקבות הנחיות משרד הבריאות ומשבר הקורונה. בימים האחרונים נתוני הגלישה בישראל מזנקים, כאשר נרשם גידול של כ-20%- 30% בממוצע מהשגרה.
בעקבות העליה בצריכה, חברת נטפליקס הודיעה כי היא מורידה את איכות השידור ל-30 הימים הקרובים במדינות האיחוד האירופי – וגם בישראל, זאת בכדי לצמצם את העומס על ספקי שירותי האינטרנט בעקבות משבר הקורונה. ההחלטה התקבלה לבקשת משרד התקשורת הישראלי, לאחר שפרלמנט האיחוד האירופי הציג דרישה דומה. לטענתם הביקוש לשירות הסטרימינג גדל, מאחר שחלק גדול מהאירופאים מבודדים את עצמם בבית בגלל התפרצות נגיף הקורונה. בהמשך פלטפורמות מתחרות כמו יוטיוב, אמזון פריים וידיאו, אפל TV פלוס ודיסני פלוס הודיעו על מהלכים דומים.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים